AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #1 Del Skrevet 14. mars 2016 Hei jeg skal gi påskeegg til kjæresten min og lurer på om noen har noen ideer til hva jeg kan ha i den? Ikke bare godteri.. Heller ikke noe sex leker tøy, undertøy osv:p det har han allerede fått mye av! Hvis jeg skulle kjøpt blad, hvilken blad er gutter interessert i? Han leser veldig mye avisen E24? Så han er interessert i økonomi og sånt. Han er 24 år. Takk på forhånd Anonymkode: 0ce35...0d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 14. mars 2016 #2 Del Skrevet 14. mars 2016 Kjøp noe godt påskeøl. Det liker de fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 14. mars 2016 #3 Del Skrevet 14. mars 2016 1 flaxlodd, eller 2? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buffyjenta Skrevet 14. mars 2016 #4 Del Skrevet 14. mars 2016 illustrert vitenskap kanskje? Eller fiske, sports eller bil blad? kan gi flakslodd, sokker, slips?, øl, potetgull, snop, deodorant, quiz bok?, kino tur? fantasien setter grenser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #5 Del Skrevet 20. mars 2016 Min fikk en tskjorte, sokker, øl, deo, favorittbrusen og en litt godteri! Han ble superfornøyd! Anonymkode: ae788...ffd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #6 Del Skrevet 20. mars 2016 Noe som du vet at han er glad i og evt ønsker seg Anonymkode: 16a7a...a86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #7 Del Skrevet 20. mars 2016 F.eks kinobilletter til dere 2 (hvis han er glad i å gå på kino) Anonymkode: 16a7a...a86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 20. mars 2016 #8 Del Skrevet 20. mars 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min fikk en tskjorte, sokker, øl, deo, favorittbrusen og en litt godteri! Han ble superfornøyd! Anonymkode: ae788...ffd Har han fått egget allerede? Trodde det skulle bli gitt på påskeaften Kjæresten min skal få snus, et fotografiblad, yndlingsgodteriet sitt, en energidrikk og kanskje noe mer, men det vet jeg ikke hva skal bli. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå