Gjest The damned Skrevet 17. mars 2016 #41 Skrevet 17. mars 2016 Vi har restavfall,og sorterer papp/papir,plast og metall og glass. Restavfallet blir vel fullt etter to-tre dager og da går det rett i dunken. Om noe stinker helt jævlig så kastes det selvsagt med engang. Høres veldig ekkelt å drive og lagre søppel på den måten. At hun ikke merker hvor mye det stinker. Hvis vi er ekstra late og lar bosset stå litt lenger enn det pleier så lukter det jo endel. Da er det kanskje snakk om en dag ekstra eller noe,og da må det jo lukte noe jævlig når bosset får ligge på den måten. Noen ganger går det jo hull på posen også. Nei,fysj
fullførsetningen Skrevet 17. mars 2016 #42 Skrevet 17. mars 2016 Har ikke oversikt, men hiver når den blir full. Tror det blir ca. hver 2. eller 3. dag. Oppdager jeg bananfluer e.l. vasker jeg ned kjøkkenet så godt det lar seg gjøre.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #43 Skrevet 17. mars 2016 Det høres ut som om venninnen din er deprimert eller noe... Anonymkode: cbc43...0cb
Wenda Skrevet 17. mars 2016 #44 Skrevet 17. mars 2016 Jeg går ut med søpla hver kveld. Det er fordi jeg hver kveld gjør rent doene til dyra, og derfor er det naturlig at jeg vil ha det ut Kaster ekstremt lite matavfall, så dette går heller sammen med restavfallet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå