Gå til innhold

Jeg er en crush hore

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det ikke det man kaller en jente som har crusher på en haug med gutter? 

Jeg tror jeg crusher på omtrent 8 gutter. Alle går på skolen min bortsett fra 2 stk. Jeg har ingen anelse hva det vil si å like en gutt eller bare ha et crush. Jeg føler meg nervøs rundt alle sammen og selvtilliten min synker helt ned på bånn rundt dem (den er jo ikke så høyt oppe fra før av). Jeg klarer ikke snakke med dem uten å bli sinnssykt nervøs og bli helt tørr i munnen. 

Jeg er venn med en gutt og etter en lang stund med fornektelse kjenner er jeg nødt til å innrømme at jeg blir sjalu når han snakker med andre jenter, og det har jeg aldri blitt før. Jeg vet rett og slett ikke om jeg liker han eller om det bare er enda et teit crush. Æsj jeg føler meg så sinnssykt ekkel og dum pga. dette. 

Måtte bare få det ut

- Hilsen en jente på 19 som skammer seg ihjel

Anonymkode: 3c573...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke det er noe å skamme seg over, jeg var også slik på den alderen. Det er noe som gjevner seg ut etterhvert som du vokser og lærer deg selv å kjenne :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 16 år og er akk som deg. Blir så sjalu når han snakker med andre jenter. ...

Anonymkode: a77c9...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

Jeg har det akkurat som deg, jeg er 17. Holder på å bli sprø, men hva skal man gjøre? Kan ikke styre følelser dessverre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...