Tibbie Skrevet 14. mars 2016 #41 Del Skrevet 14. mars 2016 Lol, hvorfor sa du det? Uansett, dette vil nok ikke påvirke deg så mye. Om politiet skulle gjøre noe med alle som sier "jeg skal drepe deg", så må nesten alle bli polti sånn at det skal bli tid til det. Jeg vet ikke i hvilken grad denne forfølgelsen er, men om den er høy og du føler deg redd, synes jeg du kan anmelde han. Ikke nødvendigvis fordi det ville gjort så veldig mye akkurat nå, men om det en gang skjer noe, så er han allerede kjent for dem. Også om flere anmelder eller har anmeldt han for det samme. For en raring, altså. Noen må skaffe seg et liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 14. mars 2016 #42 Del Skrevet 14. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slengte ut ? hva om krekar hadde sagt til Solberg at : nei det bare slengte han ut til statsministeren, han var litt sint.Nei verden fungerer ikke slik. Anonymkode: 51b7f...fa4 Nå er jo kanskje denne situasjonen litt annerledes da. Hadde Krekar vært en vanlig fyr, og Erna hadde stalket ham over tid og hatt en ubehagelig oppførsel overfor ham, ringt ham og sendt meldinger på facebook selv om han hadde prøvd å blokkere henne, og han til slutt i frustrasjon i fylla sprakk og kom med den kommentaren, da hadde det vært noe annet. Da hadde han ikke blitt fengslet. Men med bakgrunnen til Krekar, så vet vi at han er i stand til å gjøre noe ut av trusselen. Disse to situasjonene er ikke sammenlignbar. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #43 Del Skrevet 14. mars 2016 Gå til politiet. Fortell at du er så redd for din personlige stalker at du er villig til å bruke makt. Da blir saken registrert og du kan oppdatere politiet fortløpende med stalker-meldinger o.l. til de tar affære. Anonymkode: 21ce6...a61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 14. mars 2016 #44 Del Skrevet 14. mars 2016 La ham anmelde deg og når du skal til avhør så forteller du alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå