Gå til innhold

Kjæresten røyka hasj mens jeg "sov"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag tidlig, kl 7, sto kjæresten min opp fordi han ikke fikk sove mer. Jeg sov fortsatt, men jeg våkna etterhvert, men lå likevel i senga med ryggen mot han, slik at han trodde jeg sov. Etter en halvtime ca hørte jeg at han begynte å røyke hasj. Han trodde jeg sov, så det var derfor han gjorde det.. Jeg har snakka med han om hasjbruken tidligere, og jeg har sagt at han ikke skal røyke det når han er sammen med meg. Noe han gjorde i dag, og det sårer meg.. Han gjorde det bak min rygg, han sa heller ingenting da jeg våkna, jeg lot også være i håp om at han skulle si noe. Det at han faktisk røyka mens jeg var der i senga, og uten å si noenting gjør meg skuffa. Hvorfor i det hele tatt gjorde han det? Etter han hadde tatt noen trekk, så satt han og gamet til jeg våkna. Burde jeg si noe til han? Vurderer bare å slå opp her og nå når jeg tenker at han kanskje kommer til å drive med sånt bak min rygg i framtiden.. Det er også en dealbreaker for meg uansett, det er bare det at jeg har holdt ut såpåss lenge, og vi har god sex. Så har liksom bare levd på det..

Anonymkode: 0679c...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor gidder du å kaste bort tiden din på et hasjhue? 

Anonymkode: 14424...80b

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke godtatt det om han gjorde det når du ikke var der heller. At han bryter avtalen og må røyke så tidlig på morgenen betyr uansett at han ikke klarer å kontrollere bruken. Ikke la deg dra inn i en vond spiral. Gå allerede nå. 

Anonymkode: 63a48...9ed

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ambivalentReaction skrev:

Hvordan høres det at noen røyker hasj?

Han har jo en bong, som "bobler" når man røyker.
 Cannabis-bong.jpg.c3f903026e2a8c0338e80e

Dessuten lukter det jo en del...

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for forherligelse av brudd på norsk lov.

Mynona, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. Spørsmål til moderering tas på PM eller Ris og Ros. 

Mynona, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger, samt forherligelse av brudd på norsk lov.

-Saraby, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13.3.2016 at 15.51, AnonymBruker skrev:

I dag tidlig, kl 7, sto kjæresten min opp fordi han ikke fikk sove mer. Jeg sov fortsatt, men jeg våkna etterhvert, men lå likevel i senga med ryggen mot han, slik at han trodde jeg sov. Etter en halvtime ca hørte jeg at han begynte å røyke hasj. Han trodde jeg sov, så det var derfor han gjorde det.. Jeg har snakka med han om hasjbruken tidligere, og jeg har sagt at han ikke skal røyke det når han er sammen med meg. Noe han gjorde i dag, og det sårer meg.. Han gjorde det bak min rygg, han sa heller ingenting da jeg våkna, jeg lot også være i håp om at han skulle si noe. Det at han faktisk røyka mens jeg var der i senga, og uten å si noenting gjør meg skuffa. Hvorfor i det hele tatt gjorde han det? Etter han hadde tatt noen trekk, så satt han og gamet til jeg våkna. Burde jeg si noe til han? Vurderer bare å slå opp her og nå når jeg tenker at han kanskje kommer til å drive med sånt bak min rygg i framtiden.. Det er også en dealbreaker for meg uansett, det er bare det at jeg har holdt ut såpåss lenge, og vi har god sex. Så har liksom bare levd på det..

Herregud, dette er da strengt tatt i noe big deal etter min mening.

Forstår at det er et tillitsbrudd hvis han lovte deg at han ikke skulle gjøre det rundt deg, men dette burde da være noe dere kan snakke om og ikke en dealbreaker av noen sort (med mindre du har et veldig anspent forhold til mildere rusmidler).

Det er jo ikke slik at han har vært utro; han tok seg rett og slett en tjall når han trodde du ikke så på.

Når det skal sies er ikke dette det rette forumet for å ta opp slike ting. Holdningene her rundt cannabisbruk er kanskje de mest stigmatiserende og konservative du finner. Oppsummeres jo ganske greit i det første svaret du fikk.

Er nok vanligere enn du tror og ta seg en tjall når man ikke får sove, men som sagt forstår jeg jo det prinsipielle tillitsbruddet her hvis han har lovt deg å ikke gjøre det med deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Who cares, alle røyker hasj en gang i blandt 

Anonymkode: 4f5bb...474

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør ikke "alle".

Jeg hadde ikke ønsket dette i livet mitt, TS.  Det virker ikke som det er noe du heller ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg hadde det vært en dealbreaker.. Selv var jeg sammen med en som plutselig, langt ut i forholdet, begynte å røyke hasj.. Eller så ble han plutselig bare ærlig om det.. Uansett så sa jeg at jeg ikke likte det, for han løy så mye om det og når han røkte chattet han med andre jenter og runket til bilder av venninnene mine. Så jeg sa at jeg ville ikke ha noe av det i forholdet og ga han et ultimatum. Sa han skulle slutte osv men det gjorde han selvfølgelig ikke, så jeg slo opp. Angrer ikke et sekund den dag i dag. Dette er noen år siden. :) 

Anonymkode: cee2d...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke naboene lukte dette med mindre man bor i enebolig??

Anonymkode: f8467...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...