Gå til innhold

Somaliere knivstykker hverandre igjen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Oslo-Øst og Oslo-Vest burde ha to forskjellige politi. Oslo-Vest der etniske nordmenn bor med sitt politi, og Oslo-Øst der ikke-vestlige bor med sitt politi. Helst mur i mellom de to stedene også.

Anonymkode: d2193...8d2

Det er ikke noe rart alle muslimer bor på Oslo øst. Vestkanten demonstrerer jo mot moskebygging.
Nesten alle nordmenn på Oslo øst konverterer over til Islam. Etniske norske muslimer.
La muslimene få bygge et moske på vestkanten. Så får disse idiotene vite hvordan det føles å leve i et muslim dominert samfunn. Jeg bor på Oslo øst og mange av mine venninner konverterer over til Islam. Fordi det finnes nesten ingen viking gutter i nabolaget lenger på Oslo øst. Det eneste mannlige hankjønn du får på Oslo øst er muslimer og da konverterer veldig mange norske jenter over til Islam. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette har ingenting med kultur å gjøre, i følge de venstrevridde. 

Anonymkode: f0744...d3e

Du går på repeat, ser jeg.

Knivstykket, ts?

Anonymkode: 2e964...5e4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du går på repeat, ser jeg.

Knivstykket, ts?

La meg høre deg innrømme at det har noe med kultur å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

La meg høre deg innrømme at det har noe med kultur å gjøre.

Snarere ukultur vil jeg si.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Sikkerhetsjenta skrev:

Det er ikke noe rart alle muslimer bor på Oslo øst. Vestkanten demonstrerer jo mot moskebygging.
Nesten alle nordmenn på Oslo øst konverterer over til Islam. Etniske norske muslimer.
La muslimene få bygge et moske på vestkanten. Så får disse idiotene vite hvordan det føles å leve i et muslim dominert samfunn. Jeg bor på Oslo øst og mange av mine venninner konverterer over til Islam. Fordi det finnes nesten ingen viking gutter i nabolaget lenger på Oslo øst. Det eneste mannlige hankjønn du får på Oslo øst er muslimer og da konverterer veldig mange norske jenter over til Islam. 

Det var bare det at en del her inne tror at kilden til Køln/Jernbanestasjonene i Sverige/Rotherham i England der 1400 småjenter ble misbrukt er utført av folk fra Afrikas Horn. Når det i realiteten ikke er det, men andre etnisiteter som har stått for alle de store skandalene.

Ikke det, disse somalierne sloss innad slik som i denne saken, og noen langer dop. men jeg har aldri lest om 1000 somaliere som har gått sammen for å utføre overgrep på etniske kvinner slik som skjedde i Køln. Eller masse overgrep på småjenter slik som i Rotherham, England.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var bare det at en del her inne tror at kilden til Køln/Jernbanestasjonene i Sverige/Rotherham i England der 1400 småjenter ble misbrukt er utført av folk fra Afrikas Horn. Når det i realiteten ikke er det, men andre etnisiteter som har stått for alle de store skandalene.

Ikke det, disse somalierne sloss innad slik som i denne saken, og noen langer dop. men jeg har aldri lest om 1000 somaliere som har gått sammen for å utføre overgrep på etniske kvinner slik som skjedde i Køln. Eller masse overgrep på småjenter slik som i Rotherham, England.

De sloss mot hverandre, men mange norske jenter blir nødt til å date muslimer. De har ikke noe valg. Det finnes nesten ingen nordmenn på østkanten og derfor må de velge muslimske gutter. Anbefaler deg å se på denne videoen.http://www.vgtv.no/#!/video/124006/landssvikeren

Man kan snart ikke lenger skylde på innvandrer lenger. Om 20 år vil halvparten av Norges etnisk norske befolkning konvertere over til Islam. Nordmenn konvertere over til Islam hver eneste dag. Spesielt på østkanten er det fullt av hvite etniske norske jenter med hodeplagg.

Endret av Sikkerhetsjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Sikkerhetsjenta skrev:

De sloss mot hverandre, men mange norske jenter blir nødt til å date muslimer. De har ikke noe valg. Det finnes nesten ingen nordmenn på østkanten og derfor må de velge muslimske gutter. Anbefaler deg å se på denne videoen.http://www.vgtv.no/#!/video/124006/landssvikeren

Man kan snart ikke lenger skylde på innvandrer lenger. Om 20 år vil halvparten av Norges etnisk norske befolkning konvertere over til Islam. Nordmenn konvertere over til Islam hver eneste dag. Spesielt på østkanten er det fullt av hvite etniske norske jenter med hodeplagg.

Disse norske jentene dater vel ikke bare muslimer fra Afrikas Horn? Må vel også være en del fra Nord-Afrika og Midtøsten? Har aldri vært på Oslo-Øst. Hvilken etnisiteter er det mye av?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Sikkerhetsjenta skrev:

Og er man født på østkanten, så må man finne mannen sin der? Av single menn i min alder i bygda mi er det per dags dato kun to stykker tilgjengelige, den ene er en kjent kvinnemishandler, den andre er en dømt pedofil. Så vidt jeg vet MÅ jeg ikke velge noen av dem.

Anonymkode: 4624d...896

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

http://www.osloby.no/Politiet-Knivslagsmalene-i-Oslo-var-mellom-rivaliserende-somaliske-grupper-8391856.html

Somaliere knivstykker hverandre midt i Oslo, Norge, Europa. Er det virkelig nødvendig å akseptere at somalisk ukultur får fotfeste i Oslo, Norge, Europa? Er det virkelig så farlig for dem i hjemlandet siden de fortsetter med å drepe hverandre også i Oslo, Norge, Europa? Når kommer folk til å slutte å stemme på partier som ønsker å fylle landet opp med enda mer av dette? Her viser jeg til Ap, SV, Rødt, Krf, V ... 

Politiet kjenner dem. Hva er det som gjøres for å bli kvitt problemet? Ingenting. En ønskelig utvikling i Norge? Ja, sikkert det. Ingen annen forklaring på hvorfor er disse fortsatt i landet og truer vår sikkerhet og trygghet.

Anonymkode: f7a62...904

Men det jeg alltid undres over med disse trådene er: Hva har du faktisk tenkt å gjøre med at denne ukulturen får fotfeste i Europa? Jeg antar at det er mulig å få kastet ut ikke-vestlige fra Norge, men hvordan skal du få gjort noe med for eksempel dette: Her er et kart over London.

Picture of London: This map shows the largest foreign born populations in London by borough, with people from India being the dominant nationality in ten areas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det jeg alltid undres over med disse trådene er: Hva har du faktisk tenkt å gjøre med at denne ukulturen får fotfeste i Europa? Jeg antar at det er mulig å få kastet ut ikke-vestlige fra Norge, men hvordan skal du få gjort noe med for eksempel dette: Her er et kart over London.

Og dette er bare de som er født i et annet land en England. Teller man med andregenerasjons innvandre er tallene mye høyere. I London. Og mange andre steder i Europa som Paris er det helt likt. Det er ikke somaliere, men det er mange andre etnisiteter jeg neppe tror du vil like så godt heller.

TS opplys gjerne hvordan du har tenkt å gjøre noe med dette?

TOP TEN COUNTRIES BY BIRTH IN LONDON OTHER THAN THE UK

Population in London

India267,000

Poland135,000

Pakistan113,000

Bangladesh126,000

Ireland112,000

Nigeria99,000

Sri Lanka86,000

Jamaica75,000

United States71,000

Kenya 63,000

Total population in London today Est. 8,600,000

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2950401/How-one-three-Londoners-born-abroad-areas-live-in.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro kamerovervåkning, adgangskontroll i leiegårder, private vaktselskaper som patruljerer og gated community blir en del av løsningen. For de som har råd til å betale seg ut av problemet.

Endret av Uhørt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Sikkerhetsjenta skrev:

Artikkelen er fra Januar 2016. Lime brødene har vært kriminelle siden 1990 tallet. I 2000 - 2006 var de medlemmer av A-Gjengen. Så nei lever ikke i 2014. 

http://www.aftenposten.no/okonomi/Syv-grunner-til-at-Lime-saken-er-sa-spesiell-8322330.html

PUBLISERT: 18.JAN. 2016 14:2

Nuvel. Nå er det vel ingen av de gutta der som er aktive med noen butikkdrift, lenger, etter at virksomheten deres ble rullet opp.

Det er vel heller ingen butikker som er Lime-butikker lenger. Det gikk vel nedenom og hjem, etter politiaksjonen mot kjeden. Det var vel ingen av dem som drev ærlig butikk, som kunne beholde Lime-skilt på fasadene sine i det hele tatt og fortsatt drive business...

Så jeg vil si du er på etterskudd med påstandene dine, der.

Uansett var ingen av dem du viser til knivstikkende somaliere. Så jeg skjønner ikke helt hva det har med den aktuelle saken i tråden å gjøre?

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke forvirr venstreekstremisten med fakta nå da. 

Men jeg er da ikke venstrevelger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Uhørt skrev:

Vil tro kamerovervåkning, adgangskontroll i leiegårder, private vaktselskaper som patruljerer og gated community blir en del av løsningen. For de som har råd til å betale seg ut av problemet.

Lykke til.

Norge har ingen tradisjon for inngjerdede nabolag, men du kan sikkert opprette deg et sånt et, hvis du har veldig lyst. Du får be folk om å søke på å få eie bolig der. Holde auditions for potensielle, nye naboer og sånne ting.

Vektere har vi allerede. Bare sånn for å minne deg på akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og er man født på østkanten, så må man finne mannen sin der? Av single menn i min alder i bygda mi er det per dags dato kun to stykker tilgjengelige, den ene er en kjent kvinnemishandler, den andre er en dømt pedofil. Så vidt jeg vet MÅ jeg ikke velge noen av dem.

Anonymkode: 4624d...896

Men tenk litt da. Du som etnisk norsk går på en muslim skole i groruddalen. Du blir forelsket i muslimsk gutt på ungdomskolen og konvertere over til Islam. Det er akkurat hva som skjer i Groruddalen. Jenter som blir forelsket i muslimske gutter på ungdomskolen konvertere over til Islam. Ellers så kan hun ikke møte familien hans osv. Hun må konvertere ellers så er det ikke lov for dem å være kjærester. Dette skjer allerede fra ungdomskolen og helt opp til videregående. Når du vokser opp i et muslimsk miljø så har du ikke noe. Du blir nødt til å konvertere eller så blir du utestengt i 13 gjennom din skoleutdanning. Du kommer til å være venneløs i 13 år hvis du ikke konverterer. 

Jeg var venneløs i 13 år. 
7 år på muslimsk skjønnhaug i barneskolen
https://skjonnhaug.osloskolen.no

3 år på muslimsk ungdomskole på Haugerud
https://haugerud.osloskolen.no

3 år på muslimsk videregående på Sofienberg videregående
https://no.wikipedia.org/wiki/Sofienberg_videregående_skole

Venneløs i 13 år fordi jeg nektet å konvertere over til Islam. Utestengt av alle muslimer på skolen. 
Sofienberg videregående er nå stengt. De taklet ikke å være 100% muslimsk skole.
https://no.wikipedia.org/wiki/Sofienberg_videregående_skole

Endret av Sikkerhetsjenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Tøytigern skrev:

Lykke til.

Norge har ingen tradisjon for inngjerdede nabolag, men du kan sikkert opprette deg et sånt et, hvis du har veldig lyst. Du får be folk om å søke på å få eie bolig der. Holde auditions for potensielle, nye naboer og sånne ting.

Vektere har vi allerede. Bare sånn for å minne deg på akkurat det.

Er derfor jeg tror det vil komme i fremtiden. Er mye vi ikke har tradisjon for. Kamera ringeklokke feks var det ingen som trodde de hadde bruk for, men det er hva som instaleres i nybygg nå.

Er da slik at flere har fått innstallert port som kun kan låses opp inne fra eneboligen. Og du ringer på ved porten der kamera er plassert før du slipper inn. Hvor var det jeg så dette? Ikke på Oslo Vest.

http://systemsikring.com/no/referanser/sikring-av-villa-med-skyveport-og-pullerter

Endret av Uhørt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...