Gå til innhold

Hvorfor flyter folk fra Norge

Terranova

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Den ‎13‎.‎03‎.‎2016 at 13.47, Balian de Ibelin skrev:

Jeg kan se forskjellen problemet er at dere ikke kan se dobbel moralen og hykleriet. 

:murvegg:  :murvegg:

Anonymkode: 27ebd...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er en lang vei å flyte, tror det blir verst å flyte  rundt kysten av Afrika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som ITman får de ønsket å vite det, kommer ikke til å si hvor jeg jobber eller bor hen. Jeg har snakket med ei av dem som flytter herfra i går. Det er 18 av dem totalt + barn som flytter, jeg tror hun mente fordi at Norge er på tur ned økonomisk og immigrasjon kommer til å gjøre Norge til ikke Norge lengre. Hun snakket også om den lokale ungdomskolen som hennes barn vil gå når de er gamle nok, der er det vist Muslimske gjenger som antaster jenter og banker opp norske gutter, hun sa "dette er den røde linje i sanden for oss", "vi kan ikke leve sånn her". Det har vist vært flere episoder på denne skolen.  

Er det så forferding nå, jeg kommer fra nord-norge så ikke eneste muslim før jeg kom ned hit. Jeg vet ikke hva jeg skal si, Jeg har mest lyst til å dra hjem igjen. Hva er det som skjer, har sør siden av Norge ruklet helt?      

Endret av Terranova
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 timer siden, makkapakka skrev:

det er en lang vei å flyte, tror det blir verst å flyte  rundt kysten av Afrika.

God med-vind er tingen!  :fnise:

Anonymkode: 27ebd...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...