Terranova Skrevet 13. mars 2016 #1 Del Skrevet 13. mars 2016 På Jobben så er det 7 personer som kommer til å flytte til New Zealand i nærmeste fremtid inklusiv sjefen til min av leder. Hva er det som foregår nå, er det noe jeg burde vite? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Terranova Skrevet 13. mars 2016 Forfatter #2 Del Skrevet 13. mars 2016 avd leder * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlotteh Skrevet 13. mars 2016 #3 Del Skrevet 13. mars 2016 Maten er kjempedårlig i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 13. mars 2016 #4 Del Skrevet 13. mars 2016 Flyter? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #5 Del Skrevet 13. mars 2016 Slask med nytt nick? Anonymkode: 7a46a...2f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Psilocybe Skrevet 13. mars 2016 #6 Del Skrevet 13. mars 2016 (endret) Hvor jobber du? Hva slags sikkerhetsklarering har de som flytter til NZ? Ved en atomkrig lokalisert på én halvkule, vil en eventuell påfølgende atomvinter og spredningen av radioaktivt nedfall være begrenset til denne halvkulen, så vidt jeg vet. Kanskje kollegene dine frykter atomkrig på den nordlige halvkulen. Eller kanskje de bare er innvandringsskeptikere, og ønsker seg til et land med noenlunde samme klima, natur og kultur(?) som Norge. Mange som er in the know ser at vi står på terskelen til tredje verdenskrig, og tar sine forholdsregler. Mange norske rikinger fikk vel bygget bomberom under hyttene sine allerede for 3-4 år siden, om jeg ikke husker feil. Endret 13. mars 2016 av Psilocybe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sikkerhetsjenta Skrevet 13. mars 2016 #7 Del Skrevet 13. mars 2016 New Zealand har bedre skatteregler.http://www2.deloitte.com/content/dam/Deloitte/global/Documents/Tax/dttl-tax-newzealandguide-2015.pdf Folk betaler ikke formueskatt. New Zealand er veldig lite sosialistisk. De setter pris på grunderarbeid. I Norge må du betale formueskatt, eiendomsskatt og 450 kroner i bompenger. Skatt, skatt og skatt.http://www.nrk.no/hordaland/vil-ha-sjokkokning-i-bompengene-i-bergen-1.12745106 Smarte nordmenn flytter ut av Norge. Dumme nordmenn blir igjen i Norge. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #8 Del Skrevet 13. mars 2016 Jeg har selv tenkt litt på å flytte til New Zealand i det siste. Det er 1. Kunne tenkt meg å bo noen år i utlandet 2. Det er varmere enn Norge Anonymkode: 34bf1...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #9 Del Skrevet 13. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg har selv tenkt litt på å flytte til New Zealand i det siste. Det er 1. Kunne tenkt meg å bo noen år i utlandet 2. Det er varmere enn Norge Anonymkode: 34bf1...2e1 Woops.. gikk litt fort her.. mente at det var tre grunner til dette som ikke har noe med invanding å gjøre... disse to og 3. slipper å lære meg nytt språk. Anonymkode: 34bf1...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 13. mars 2016 #10 Del Skrevet 13. mars 2016 1 time siden, Terranova skrev: På Jobben så er det 7 personer som kommer til å flytte til New Zealand i nærmeste fremtid inklusiv sjefen til min av leder. Hva er det som foregår nå, er det noe jeg burde vite? Åpne ny avdeling der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jus sanguinis Skrevet 13. mars 2016 #11 Del Skrevet 13. mars 2016 Fordi de er forrædere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sikkerhetsjenta Skrevet 13. mars 2016 #12 Del Skrevet 13. mars 2016 (endret) 49 minutter siden, Jus sanguinis skrev: Fordi de er forrædere! Hvorfor skal de bo i et nasjon hvor staten hater sitt eget folk? En hvit nordmenn kritiserer muslimer og blir automatisk rasist. En muslim demonstrerer i gaten og skriker Jihad. Disse jihadistene blir kalt frihetskjempere. Denne videoen er fra Norge. De har samme slagord som Taliban, ISIS, Al Qaida og Al Nusra.Takbir og allah Akbar. Endret 13. mars 2016 av Sikkerhetsjenta 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 13. mars 2016 #13 Del Skrevet 13. mars 2016 2 timer siden, Charlotteh skrev: Maten er kjempedårlig i Norge 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jus sanguinis Skrevet 13. mars 2016 #14 Del Skrevet 13. mars 2016 11 minutter siden, Sikkerhetsjenta skrev: Hvorfor skal de bo i et nasjon hvor staten hater sitt eget folk? En hvit nordmenn kritiserer muslimer og blir automatisk rasist. En muslim demonstrerer i gaten og skriker Jihad. Disse jihadistene blir kalt frihetskjempere. Denne videoen er fra Norge. De har samme slagord som Taliban, ISIS, Al Qaida og Al Nusra.Takbir og allah Akbar. Som jeg sa, fordi de er forrædere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #15 Del Skrevet 13. mars 2016 Sikkerhetsjenta har et poeng. Får vi inn flere muslimske kriminelle unge menn så må jeg vurdere å bosette meg i et mer trygt land også. Husker for 20 år siden da ingen trengte å låse døren sin. Den tid er over takket være sosialistene. Trygghet er noe de ikke vil at nordmenn skal ha. Anonymkode: 2c8e9...a6e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #16 Del Skrevet 13. mars 2016 Jeg kjenner faktisk noen som skal flytte (permanent) til Canada. Nettopp fordi han ikke lenger føler seg like trygg i Norden. I tillegg snakker de engelsk der, som de allerede kan nesten flytende. De har jo allerede skaffet seg fast arbeid, i det dem skal flytte. Så de reiser ikke dit for å leve på forskjellige trygdeordninger fra den canadiske stat... Anonymkode: 27ebd...fc4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #17 Del Skrevet 13. mars 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner faktisk noen som skal flytte (permanent) til Canada. Nettopp fordi han ikke lenger føler seg like trygg i Norden. I tillegg snakker de engelsk der, som de allerede kan nesten flytende. De har jo allerede skaffet seg fast arbeid, i det dem skal flytte. Så de reiser ikke dit for å leve på forskjellige trygdeordninger fra den canadiske stat... Anonymkode: 27ebd...fc4 Det er en høyere prosent muslimer i Canada enn i Norge. Så hvis det er Islam han prøver å stikke av fra så er det ikke Canada han burde reise til. Men noen steder i Øst-Europa. https://en.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Norway https://en.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Canada Anonymkode: c19f1...e94 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #18 Del Skrevet 13. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er en høyere prosent muslimer i Canada enn i Norge. Så hvis det er Islam han prøver å stikke av fra så er det ikke Canada han burde reise til. Men noen steder i Øst-Europa. https://en.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Norway https://en.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Canada Anonymkode: c19f1...e94 Canada har også langt fleire innbyggere og mye større land-områder enn Norge, så det blir uansett langt mer spredt utover i Canada enn det blir i Norge. Dessuten er nok vide forskjeller i hvordan integreringen foregår, og hva slags krav som blir stilt til immigranter og asylsøkere... Anonymkode: 27ebd...fc4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #19 Del Skrevet 13. mars 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Canada har også langt fleire innbyggere og mye større land-områder enn Norge, så det blir uansett langt mer spredt utover i Canada enn det blir i Norge. Dessuten er nok vide forskjeller i hvordan integreringen foregår, og hva slags krav som blir stilt til immigranter og asylsøkere... Anonymkode: 27ebd...fc4 Det er i prosent av befolkningen. Og du sier at "er nok vide forskjeller i hvordan integreringen foregår", gjerne kom med kilder. Anonymkode: c19f1...e94 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 13. mars 2016 #20 Del Skrevet 13. mars 2016 Er det virkelig ingen som ser hykleriet i å flytte fra Norge til et annet land samtidig som de klager på at utlendinger kommer til Norge. Det er selve definisjonen på hykleri. Noe mange nok vil nekte for men å nekte forandrer ikke det faktum at det er hykleri. Nå skal det sies at jeg mener vi må ha strengere innvandringspolitikk, . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå