Gå til innhold

lookfantastic/dermalogica


Søtpotita

Anbefalte innlegg

På www.lookfantastic.com kan du forresten få kjøpt små startpakker.

Kan være lurt å prøve så du ikke risikerer å bruke masse penger på feil produkter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker kun produkter fra MD. Har så lyst å prøve Dermalogica, er disse produktene billigere enn MD?

Om jeg skulle kjøpe renseprodukt, fuktighetskrem, spes. produkt for fet/uren hud hvilke skulle jeg ha valgt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal
Bruker kun produkter fra MD. Har så lyst å prøve Dermalogica, er disse produktene billigere enn MD?

Om jeg skulle kjøpe renseprodukt, fuktighetskrem, spes. produkt for fet/uren hud hvilke skulle jeg ha valgt?

Bruker du fuktighetskrem fra MD? Finnes det i det hele tatt? Den eneste jeg kjenner til, er den som heter noe med Hydrating.

Dermalogica er billigere enn MD, men en annen type konsept. Mens MD er virksomme produkter med glykolsyre, er produktene fra Dermalogica mer basic, og kanskje ikke like virksomme for skikkelig problemhud. Hvis jeg var deg, ville jeg hørt med hudpleier først hva h*n anbefalte.

Tips: hos Lookfantastic har de små test-kits med Dermalogicaprodukter. Tipper et slikt sett varer ca en måned.

Jeg kjøper forresten alt av MD hos Essential Dayspa, og sparer masse i forhold til prisen hos hudpleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...