Gå til innhold

Verste klesplagg?

Guess What!

:  

1. 1. :

• Fjortissmoten
      26
    • Joggedress og joggesko
      15
    • Drakt og stilett heler
      3
    • Diesel, levis og andre dyre merkekler
      0
    • Goth stilen (sort,sort,sort)
      10
    • flower power/ pastell
      8

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noe av det definitivt værste jeg ser er folk som går i sagge-klær. Det er grusomt. Dessuten er det forferdelig med ungjenter med superkoprte og trange topper og pinetrange bukser. Grøss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hjemmeuniformen" med tights og en diger T-skjorte synes jeg er fæl. Digre T-skjorter får alle til å se mye større ut enn de er.

Og egentlig synes jeg ikke vanlige klær er så himla ukomfortable, hvis joggedress er det eneste som er digg å ha på seg må det da være noe galt med de andre klærne en har. For små kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjortismoten er grusom!

Heller joggedress da altså, men alt til sin tid.

Bukser med lavt liv sammen med topper i str. 3 år er motbydelig!

Hadde aldri tatt på meg noe sånt, men nå er jo jeg voksen da. kan heller ikke skjønne hvorfor alle skal være like!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Var to alternativ jeg kunne stemt på her, men valgte den med buffalosko og miss sixtybukser. Å hjelpes hvor fælt. Er bare 1,58 høy selv, men ville aldri gått med platåsko for å bli høyere!

Synes heller ikke joggedress er noe særlig. Kanskje fordi jeg er litt lite sporty...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saggeklær, hettegensere, tights, digre t-skjorter, mennesker som går med klær som er 2 nr for små, buffalosko, fjortiser som går halvnakne uansett vær, 40-åringer som forgjeves prøver å se ut som de er 20.... Uff... mye fælt å se, ja... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest eminel

Joggedresser og slappe klær er det verste.... Greit nok, det er behagelig å gå i, men hvis du er stor, så ser du større ut, og er du liten, ser du enda mindre ut!!! Forferdelig...

Nei, da er det finere å vise fram kroppen i stramme topper, hoftebukser og platåsko (går i bukser som er lave i livet for å brife med navlepiercingen og tatoveringen :wink: ). Seff, syltynne trettenåringer i for trange klær (jenter) eller stoooore bukser (gutter) er til å grøsse av, men hvis jeg må velge...

Oki, bukser som er for korte i beina og som er dratt altfor langt opp i skrittet (sånn som ''Steve'') er vel det aller j*** jeg ser :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

korte topper kan være fint det...det kommer an på. Men miss sixty bukser og korte topper er grusomt. De er jo så lave på livet at det ser ut som buksa er i ferd med å dette av. Jogge dress er tusen ganger bedre enn det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikita- ikke innlogget

Buafflo og "korte topper"- stiler får jeg fnatt av!

Uffatelig grusomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

"Husmor"-looken med glorete thigts med knær, og en slitt t-skjorte som rekker nesten til knærne. Samt saftflekker og sånt på. YACK :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Jeg har mange forskjellige stiler, og jeg liker de veldig godt.

Jeg har den såkalte "miss sixty"-stilen (altså: pinetrange bukser), men de er ikke i Miss Sixty siden de er for store for meg. Finner som oftest bukser på You Who, der har de i str 32 og sånn. Og da tar jeg på en kort topp til.

Noen ganger har jeg skate-stilen. Går i Flava og sagger noe så j*****! Med en løs og ledig topp til.

Noen ganger, som oftest på fester, har jeg goth-stilen. Sort, sort, sort.

Jeg liker å skille meg ut, men ikke hele tiden. Jeg varierer, og gir blanke i hva andre sier om min klesstil. Alt som betyr er noe hva JEG føler meg vel i.

Men, det verste jeg ser er jenter med fine kropper som gjemmer de bort! Det samme med gutter! Show some flesh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så deilig å få bekreftet at Buffalo sko er noe av det styggeste som finnes.. selve merket har jo mange flotte pumps etc.. men hva er det med platåskoene???

de sluttet å være kule for x antall år siden...

mange klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

<klipp>

men hva er det med platåskoene???

de sluttet å være kule for x antall år siden...

Tror det må være fordi de gir deg minst 10 cm høyde på et øyeblikk. Så ser du både høyere og dermed litt slankere ut, uten å gå med høye hæler. Og når du har gått rundt og følt deg 10 cm høyere i et par år, da klumpesko var kult, så er det nok vanskelig å komme tilbake til bakkeplan igjen. Så da fortsetter man å gå med platåsko, selv om det er aldri så ut.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode forslag på tragiske klær her, men må si at for meg er Saggeklær, hettegensere, tights og digre t-skjorter det absolutt grusomste.. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Hva er det som er så gærn't med dissa buffaloskoa sånn bortsett fra at fryktelig mange går i dem ?

flower power stilen, blomstrete bestemor stil og den duren der får jeg fnatt av

og bestemødre som tror de er 25...og kler seg sånn....miniskjørt, horerød leppestift og platåsko...niice...

OG kort topp når magen henger uttafor, det er IKKE pent !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tettsittende bukser helt ned til føttene dt er grusomt.Og jenter som har på korte topper med magen hengende ut.Æsj!Bukser som er for korte huff huff.Dt er masse annent jg ikke liker mn kommer ikke på noen akkuratt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, fjortismoten er vel kanskje grei nok for de som er fjortiser........ og som faktisk kler det. Det værste synes jeg er de som absolutt ikke kler denne moten men som skal kle seg i det uansett hvor ille det måtte se ut. Trange bukser og trange korte topper er ikke lekket når magen henger langt utenfor linningen på buksa.

Det viktigste når det gjelder klær og moter er å finne en stil (eller flere) som kler deg og din kropp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at uansett stil, så er det en ting jeg reagerer på!!!!

Hvorfor går mennisker i klär som absolutt fremhever de verste sidene med seg selv?

- Overvektige i for trange klär... :lol:

- Magre i tights og stram singlet? :oops:

- Folk med store hengemager i korte topper? :roll:

- Damer med veldige hengebryster uten bh i stramme topper? :o

- Damer med masse appelsinhud i hvite tynne stramme bukser? :hoho:

- Menn med tennissokker og höyvannsbukser? :x

- Menn med tennissokker, sandaler og shorts? :ler:

Jeg mener at enhver person kan se bra ut, og fremheve sine flotte trekk, bare en velger riktige klär til sin vekt, höyde og fasong. Og ikke minst alder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...