AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #1 Del Skrevet 11. mars 2016 Hvilket parti pleier du stemme og hvorfor? Anonymkode: f159a...e9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #2 Del Skrevet 11. mars 2016 FRP, de er ærlige Anonymkode: dc9d9...ffc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #3 Del Skrevet 11. mars 2016 Gitaren Anonymkode: e679a...a77 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #4 Del Skrevet 11. mars 2016 Max Manus - "Vi vil oss et land" Anonymkode: 67fbd...51f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #5 Del Skrevet 12. mars 2016 Jeg pleier å stemme Høyre. Prinsipielt er jeg nok aller mest enig med Venstre, men jeg har innsett at de dessverre er enda mer vinglete og uforutsigbare i posisjon enn de fleste andre partier. Anonymkode: 01145...8cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #6 Del Skrevet 12. mars 2016 frp Anonymkode: e13a8...833 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sikkerhetsjenta Skrevet 12. mars 2016 #7 Del Skrevet 12. mars 2016 (endret) Selv om Liberalistene [blå politikk] vinner regjeringsmakt. Så kommer Arbeiderpartiet alltid til å være det mektigste partiet på Stortinget. Norge er et kommunistisk og sosialistisk nasjon. Derfor er arbeiderpartiet den mektigste partiet i Norge. Arbeiderpartiet er Robin Hood. De stjeler fra de rike og gir til de fattige. Dette er grunnen til at de er super populær i Norge. Fra 1945 - 2016 har kommunistene alltid vært det mektigste partiet i Norge.https://www.stortinget.no/no/Representanter-og-komiteer/Partiene/Partioversikt/?pid=1945-49#primaryfilter Endret 12. mars 2016 av Sikkerhetsjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 12. mars 2016 #8 Del Skrevet 12. mars 2016 Ingen av dem. De er noen idioter alle sammen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sikkerhetsjenta Skrevet 12. mars 2016 #9 Del Skrevet 12. mars 2016 3 minutter siden, Purple Basil skrev: Ingen av dem. De er noen idioter alle sammen! Jeg har boycottet demokratiet siden år 2008. Ikke noe vits å stemme. Jeg ønsker meg tilbake til et monarkisk styresett med kristne lover. Kongen har beskyttet den norske nasjon i 1000 år. Jeg forventer at kongen skal beskytte den norske nasjon i 1000 år til.Synes demokratiet har gjort en god jobb med å drepe den norske nasjon iløpet av 101 år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snof Skrevet 12. mars 2016 #10 Del Skrevet 12. mars 2016 Rødt Fordi det er favoritt fargen min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. mars 2016 #11 Del Skrevet 12. mars 2016 Et øyeblikk siden, Snof skrev: Rødt Fordi det er favoritt fargen min. Mørkerødt er finest. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snof Skrevet 12. mars 2016 #12 Del Skrevet 12. mars 2016 Et øyeblikk siden, Evilposelos skrev: Mørkerødt er finest. Mmmm. Norge trenger definitivt flere parti. Hvis noen kan starte partiet Mørkerødt, så har de et par stemmer allerede. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. mars 2016 #13 Del Skrevet 12. mars 2016 Et øyeblikk siden, Snof skrev: Mmmm. Norge trenger definitivt flere parti. Hvis noen kan starte partiet Mørkerødt, så har de et par stemmer allerede. Ja. Jeg har rødt sengetøy (de hadde ikke mørkerødt ), så det er det siste jeg ser før jeg sovner og det første når jeg våkner, så enda et rødt parti er bra. Kanskje de til og med får mørkerødt sengetøy når du har startet partiet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå