Gå til innhold

Hva stemmer du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilket parti pleier du stemme og hvorfor?

Anonymkode: f159a...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg pleier å stemme Høyre. Prinsipielt er jeg nok aller mest enig med Venstre, men jeg har innsett at de dessverre er enda mer vinglete og uforutsigbare i posisjon enn de fleste andre partier.

Anonymkode: 01145...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om Liberalistene [blå politikk] vinner regjeringsmakt. Så kommer Arbeiderpartiet alltid til å være det mektigste partiet på Stortinget. Norge er et kommunistisk og sosialistisk nasjon. Derfor er arbeiderpartiet den mektigste partiet i Norge. Arbeiderpartiet er Robin Hood. De stjeler fra de rike og gir til de fattige. Dette er grunnen til at de er super populær i Norge.

Fra 1945 - 2016 har kommunistene alltid vært det mektigste partiet i Norge.
https://www.stortinget.no/no/Representanter-og-komiteer/Partiene/Partioversikt/?pid=1945-49#primaryfilter

Endret av Sikkerhetsjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Purple Basil skrev:

Ingen av dem. De er noen idioter alle sammen!

Jeg har boycottet demokratiet siden år 2008. Ikke noe vits å stemme. Jeg ønsker meg tilbake til et monarkisk styresett med kristne lover. Kongen har beskyttet den norske nasjon i 1000 år. Jeg forventer at kongen skal beskytte den norske nasjon i 1000 år til.Synes demokratiet har gjort en god jobb med å drepe den norske nasjon iløpet av 101 år. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Snof skrev:

Rødt

Fordi det er favoritt fargen min.

Mørkerødt er finest. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Evilposelos skrev:

Mørkerødt er finest. 

Mmmm. Norge trenger definitivt flere parti. Hvis noen kan starte partiet Mørkerødt, så har de et par stemmer allerede.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Snof skrev:

Mmmm. Norge trenger definitivt flere parti. Hvis noen kan starte partiet Mørkerødt, så har de et par stemmer allerede.

Ja. Jeg har rødt sengetøy (de hadde ikke mørkerødt :( ), så det er det siste jeg ser før jeg sovner og det første når jeg våkner, så enda et rødt parti er bra. Kanskje de til og med får mørkerødt sengetøy når du har startet partiet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...