AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #1 Del Skrevet 11. mars 2016 Først og fremst: beklager for tidenes fjortistråd. Så, litt info: er 18 år, er invitert på vorspiel og fest med en gjeng jeg egentlig ikke kjenner så godt enda, men de virker veldig hyggelige. Går i 3. klasse på vgs, og jeg er egentlig i en annen vennegjeng enn denne. De er veldig sprudlende og utadvendte, mens jeg er mer rolig og litt innadvendt. I alle fall frem til jeg blir full. Jeg vil ikke være så "uptight" og klein på vorspielet, så trenger litt tips. Er det noen tips for å slippe seg litt mer løs? Handler ikke om at jeg skal rave rundt og danse på bordet, vil bare tørre å kaste meg inn i samtaler osv. Jeg tror folk merker at jeg er noe ukomfortabel, og dermed skygger litt unna. Ofte blir det dermed til at jeg bare "observerer". Når jeg er på fest med den faste vennegjengen min er jeg mer komfortabel og utadvendt, men det er fordi jeg kjenner dem så godt. Det gjør jeg ikke nå. Jeg vurderer å drikke litt før vorspielet, slik at jeg lettere kommer i gang. Vil derimot ikke ende opp fullere enn alle andre. Jeg vet ikke helt hva jeg skal frem til i denne tråden.. Noen som kjenner seg igjen? Har noen tips til hvordan man åpner seg litt mer og er mindre klein og ukomfortabel? Kjenner som sagt ikke disse folka så godt, men de er veldig hyggelige og jeg bør egentlig bare kunne slippe meg mer løs uten å tenke mye over det. Anonymkode: 28520...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #2 Del Skrevet 11. mars 2016 TS igjen. Kan legge til at mange av de som kommer er på samme russebil, mens jeg er på en annen. Så de kjenner hverandre ganske godt, men jeg kjenner kun 1-2 av dem godt Anonymkode: 28520...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venka Skrevet 11. mars 2016 #3 Del Skrevet 11. mars 2016 Føler med deg, er lignende type. I din alder ville jeg nok drukket på forhånd, men erfaring har lært meg at det ikke er noen god ide Dere har jo russegreier felles, prøv å tvinge deg selv til å være utadvent, bare vær hyggelig, dere har nok masse felles selv om du ikke kjenner de så godt ( russetid snart osv ) å siden det er vors blir det vel lettere etter noen glass. Trenger ikke skravle så mye til å begynne med, bare vær i godt humør og slikt, da er det lettere for folk å snakke med deg å, å lettere for de å ta kontakt, så får du heller være en oppmerksom lytter til det føles lettere å prate mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå