Charmander Skrevet 11. mars 2016 #41 Del Skrevet 11. mars 2016 Beklager, men de vil faktisk ikke ha deg med. Hadde villet så hadde det prøvd, samt at de hadde også foreslått å besilt i etterkant, for det ville fint vært mulig. Jeg hadde nok hatt vanskeligheter med å tilgi dette med det første, og forholdet blir jo naturligvis aldri det samme om dere var så nære. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #42 Del Skrevet 11. mars 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er noe som heter at "kvinnfolk er kvinnfolk verst" og det stemmer. Voksne kvinner rotter seg også sammen, baksnakker og skviser ut. De finnes over alt. Kvinnfolk er ofte mestre i å utøve psykisk vold og det vises ikke utenpå, men den som utsettes for det er ikke i tvil og det gjør fryktelig vondt å bli rammet. Sympatiklem til ts. Anonymkode: ca02a...db3 Noen kvinner er kvinner verst.... Vi er ganske mange damer som ikke holder på sånn. Så TS, verden er full av mer fornuftige folk (både kvinner og menn) å tilbringe tid med. Uansett hva du gjør, ikke ta kontakt med dem før du får en evt unnskyldning Anonymkode: 5bdc5...6a7 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 11. mars 2016 #43 Del Skrevet 11. mars 2016 10 minutter siden, Ulven skrev: Det er meget mulig at TS er en slitsom, baksnakkende gjerrigknark som ingen vil ha med, men det unnskylder ikke adferden til disse damene. Er man voksen og har et problem med en annen person, tar man det opp og blir ferdig med det. Slik disse damene holder på skulle man tro de var en gjeng fjortisser og ikke voksne kvinner på snart 25 år. Nettopp. Det spiller ingen rolle hvorfor de ikke vil ha henne med, men det er måten de gjør det på som er råtten og fæl. De burde ha sagt det til ts med en gang. Ikke sitte sammen med henne hvor planlegger tyr for å så bestille tur bak ryggen hennes Ærlighet varer lengst. Nå får vi høre den ene siden og da må vi forholde oss til det. Ikke drive å spekulere og tenke hva viss. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #44 Del Skrevet 11. mars 2016 2 timer siden, Blondie65 skrev: Kan ikke du skremme dem litt da? Spør om de har bestilt på det hotellet og det flyet og at du ser at det er ledige plasser og tenker å dra? Se hva sier? Jeg synes de er feig som ikke sier klart fra hvorfor du ikke får være med. Enig Anonymkode: 977f7...965 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #45 Del Skrevet 11. mars 2016 1 time siden, Megamedlem skrev: Har de noen gang vært virkelige venner av deg ? Jeg mener: Ringer de deg og vil ha med deg på saker og ting og besøker de deg ? Eller har det alltid vært du som har oppsøkt dem ? God spørsmål. Selvom jeg synes de har oppført seg råtten for det,men det kan ligge noe i det. Anonymkode: 977f7...965 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #46 Del Skrevet 11. mars 2016 26 minutter siden, Charmander skrev: Beklager, men de vil faktisk ikke ha deg med. Hadde villet så hadde det prøvd, samt at de hadde også foreslått å besilt i etterkant, for det ville fint vært mulig. Jeg hadde nok hatt vanskeligheter med å tilgi dette med det første, og forholdet blir jo naturligvis aldri det samme om dere var så nære. Enig, jeg hadde klart tiligi,men jeg tror nok ikke hadde klart stole på de og kuttet de ut. Sitter heller hjemme alene enn med mennesker som få deg til å føle deg dårlig og usikker på om de har lyst til å være sammen med deg når dere i sammen. Anonymkode: 977f7...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #47 Del Skrevet 11. mars 2016 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS har kommet med en trist historie og påberopt seg offerrollen. Triste saker da det er åpenbart at TS er lei seg. Men Vi vet ingenting om forhistorien utenom at dette tydeligvis var en bevisst handling fra noen konfliktskye venninner. Før vi får frem begge sider av bordet kan det dette enten være: Dårlige venninner. Fysj av meg å være så slemme. Triste saker. eller TS er en slitsom, baksnakkende og alkoholisert gjerrigknark som går alle venninne på nervene og som ikke orker mer mas fra TS. Hva vet vi? Anonymkode: 9a748...c4a Dette var jo satt veldig på spissen, da, men poenget er godt. Jeg er i en damegjeng som omgås ganske mye, og finner på mange sprell sammen. Men det er enkelte i den gjengen som ikke involveres i like stor grad dersom vi skal på tur. Nettopp fordi personen blir veldig mye hele tiden, noe vi ikke orker over tid. Men personen er allikevel en god venn - så lenge vi holder oss hjemme og bare en kveld i blant. Anonymkode: 7d134...7b9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristiansand123 Skrevet 11. mars 2016 #48 Del Skrevet 11. mars 2016 Men ts, er det noen som har svart på meldingene du sendte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 11. mars 2016 #49 Del Skrevet 11. mars 2016 Minte meg litt om noe jeg og opplevde en gang. Skulle møte noen etter siste time. De sluttet en time før. Ble avtalt at vi skulle møte i kantinen og så gå et bestemt sted. Vi var tilsammen tre jenter og en gutt. Hun ene var 35 år og eldre enn resten av oss. I hvert fall så gikk jeg til kantinen da jeg var ferdig. Der var ingen. Så jeg gikk til det bestemte stedet og sjekket, og der var ingen. Gikk tilbake og sjekket kantinen i tilfelle de var der, men der var ingen. Ble såååå skuffet og såret. Ikke svarte noen på telefon heller. Så jeg gikk hjem. Hørte ikke noe fra dem heller. Et par år senere så møtte jeg på han ene, og han sa hei, som om ingenting hadde skjedd. Jeg var så sint og såret at jeg ignorerte fullstendig og ble fortalt av faren min som jeg da gikk sammen med at han sto og så etter meg. Vel, altså beklager, men sånt gjør man @#%& bare ikke! Man sier i fra om noe, eller så venter man. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 11. mars 2016 #50 Del Skrevet 11. mars 2016 Jeg ville gjort som en annen bruker her også har kommentert...Send en mld eller ring, hør om de skal samme datoer og samme hotell som dere snakket om. Får du bekreftet dette kan du jo si en setning om at du vurderer å slenge deg på. Du må jo ikke slenge deg på fordi om, men da merker du kanskje om de er helt imot at du slenger deg på eller om de virker positiv til det. Selv om det ikke bør skje, så kan det hende dine 4 venninner var engasjerte når de var sammen sist og derfor bestilte turen i "hast". Isåfall burde du blitt tenkt på, men det kan jo være mange årsaker for hvorfor de ikke spurte deg samtidig. Uansett så kan du nå i ettertid spørre hvorfor de ikke inkluderte deg og om det er en spesiell grunn til det. Fortell hva du føler, kanskje de ikke har tenkt så langt, selv om alle oppegående burde brukt litt tankekapasitet på dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 11. mars 2016 #51 Del Skrevet 11. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Åh herregud, jeg mente ikke "presset" som i at det er synd på dem, men de blir skvist i en situasjon hvor Ts "presser" seg på. De fleste sier ikke hva de virkelig mener til vedkommende i en slik situasjon, men heller noe annet som at "koselig at du blir med" istedenfor.. Hvem får seg til å si det rett ut? Blir sikkert heller til at de snakker seg imellom bak ryggen til Ts om at det var kjipt at hun blir med likevel, men at de heller får gjøre det beste ut av det.. Det beste er nok å konfrontere dem, ikke late som man slenger seg på.. Anonymkode: 41492...39d Målet er å få dem til å slutte å lyge. Om de blir presset eller føler ubehag ved å bli konfrontert er nettopp det poenger. Hvis de fortsetter å lyge vet jo TS at dette ikke er noe å samle på. Hvis sannheten kommer frem er jo kampen vunnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #52 Del Skrevet 11. mars 2016 36 minutter siden, Blondie65 skrev: Målet er å få dem til å slutte å lyge. Om de blir presset eller føler ubehag ved å bli konfrontert er nettopp det poenger. Hvis de fortsetter å lyge vet jo TS at dette ikke er noe å samle på. Hvis sannheten kommer frem er jo kampen vunnet. Kamp? Vært enig med til nå,men kamp? Er vel litt drøyt-jeg har tenkt at det var best for TS at hun vet for seg selv slik at hun føler seg bedre!, ikke for noe prinsip kamp eller noe som det. Anonymkode: 977f7...965 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #53 Del Skrevet 11. mars 2016 Pleier dere å gå bort til venninner og si: "Du, jeg og de andre synes du er ganske kjedelig å være sammen med egentlig. Ja, vi synes du er litt gjerrig/drikker for mye/er kjedelig på fest/prater for mye/er klengete/ber om unnskyldning for at du er til/sjefer for mye (stryk det som ikke passer). Så derfor får du ikke være med på tur." Virker som om flesteparten av dere synes det er heeelt normal oppførsel og til og med fint gjort 😁 Anonymkode: 4b062...761 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #54 Del Skrevet 11. mars 2016 41 minutter siden, Blondie65 skrev: Målet er å få dem til å slutte å lyge. Om de blir presset eller føler ubehag ved å bli konfrontert er nettopp det poenger. Hvis de fortsetter å lyge vet jo TS at dette ikke er noe å samle på. Hvis sannheten kommer frem er jo kampen vunnet. Kampen vunnet??? Alt hun får ut av det er jo å bli skikkelig mislikt.... Anonymkode: 4b062...761 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #55 Del Skrevet 11. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Pleier dere å gå bort til venninner og si: "Du, jeg og de andre synes du er ganske kjedelig å være sammen med egentlig. Ja, vi synes du er litt gjerrig/drikker for mye/er kjedelig på fest/prater for mye/er klengete/ber om unnskyldning for at du er til/sjefer for mye (stryk det som ikke passer). Så derfor får du ikke være med på tur." Virker som om flesteparten av dere synes det er heeelt normal oppførsel og til og med fint gjort 😁 Anonymkode: 4b062...761 Du synes? Anonymkode: 977f7...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happiest Skrevet 11. mars 2016 #56 Del Skrevet 11. mars 2016 Kan det hende at det er en grunn til at de ikke vil ha deg med? At du ser på de som nære venner, men ikke motsatt? At du ikke liker det samme som de og har samme formål med ferien? Jeg vil da tro de ville spurt deg også når de skulle bestille, dersom de ikke hadde en grunn for å ikke spørre deg. Men hva med å spørre hvilket hotell det er og hvilket fly de tar, så kan du bestille selv? Om du fremdeles vil reise med de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #57 Del Skrevet 11. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Du synes? Anonymkode: 977f7...965 Nei, det er ironisk. Men alle sier det er så dårlig gjort. Okei....hva gjør man da? Hvis de liker ts kjempegodt og gjerne ville dra på tur med henne, hadde dette ikke skjedd. Altså vil de ikke ha henne med. De fleste her mener at dette burde de sagt rett ut.... Jeg ser at det er fryktelig vondt for ts - eer blitt dumpa av venner sjøl jeg - men kan ikke helt se at det er bedre å få ramsa opp hvorfor de ikke liker deg... Anonymkode: 4b062...761 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wonder Woman Skrevet 11. mars 2016 #58 Del Skrevet 11. mars 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du synes? Anonymkode: 977f7...965 det er bedre å ikke invitere På turen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie90 Skrevet 11. mars 2016 #59 Del Skrevet 11. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pleier dere å gå bort til venninner og si: "Du, jeg og de andre synes du er ganske kjedelig å være sammen med egentlig. Ja, vi synes du er litt gjerrig/drikker for mye/er kjedelig på fest/prater for mye/er klengete/ber om unnskyldning for at du er til/sjefer for mye (stryk det som ikke passer). Så derfor får du ikke være med på tur." Virker som om flesteparten av dere synes det er heeelt normal oppførsel og til og med fint gjort 😁 Anonymkode: 4b062...761 Enig i dette her - det er lett å slå et slag for ærlighet på et nettforum, men de aller fleste kvier seg for å være brutalt ærlig med de som står en nær, enten man er 25 eller 40. Så er det jo også slik at folk er som de er og endrer seg sjelden - hvis du rett og slett ikke liker å dra på byen med en viss person, hvem er egentlig du til å fortelle dem at de skal endre seg for å få gleden av å ha ditt selskap? Det kan virke arrogant. Utfordringen med å ha en venninnegjeng er jo også at det iblant kan bli litt for rigid. Jeg har noen venninner fra videregående og vi ble ganske tidlig etablert i en "gjeng" som stadig utvidet seg. Så ble det til at hver gang vi skulle finne på noe måtte alle være med. Som i alle gjenger var det noen jeg følte jeg hadde mer til felles med enn andre, og lengtet etter noen mer intime treff uten at resten var der hver gang. Det ble en slags tvungen sosialisering med jenter jeg egentlig ikke var så begeistret for. Men uansett - dette er dårlig oppførsel av venninnene dine, og mangel på folkeskikk. Selv om man skal kunne velge hvem man tilbringer tiden sin med så blir dette her bevisst ekskludering av en person. Og det er som med bursdager på skolen - det er enten absolutt alle, eller bare jentene / bare guttene. Jeg ville singlet ut den ene du står nærmest i venninnegjengen (går utifra at det er en), og ta praten over tlf el.l. (ikke sms) Legg kortene på bordet, ikke vær aggressiv, men direkte. "Det er tydelig at en av dere eller flere ikke ville ha med meg på turen. Jeg vil helst ikke høre at "det bare ble sånn", for jeg vet det ikke er sant. Dere kunne lett hatt meg med, og valgte å arrangere det uten meg. Akkurat nå er jeg genuint nysgjerrig på hva årsaken er. Er det noe ved min oppførsel som gjør meg mindre interessant å dra på tur med? Nå vil jeg bare ha sannheten. Det som er vondt her er å ikke vite noe". 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #60 Del Skrevet 11. mars 2016 3 timer siden, Ulven skrev: Det er meget mulig at TS er en slitsom, baksnakkende gjerrigknark som ingen vil ha med, men det unnskylder ikke adferden til disse damene. Er man voksen og har et problem med en annen person, tar man det opp og blir ferdig med det. Slik disse damene holder på skulle man tro de var en gjeng fjortisser og ikke voksne kvinner på snart 25 år. Nettopp. Og ikke minst, så sitter man da ikke og planlegger tur sammen med det mennesket man egentlig ikke har lyst til å ha med for så å bestille uten henne, man venter med planleggingen til en gang hun ikke er der. Anonymkode: 2ca76...3b4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå