Gjest carmabell Skrevet 11. mars 2016 #21 Del Skrevet 11. mars 2016 Masse klem til deg TS! Jeg synes dette er utrolig barnslig oppførsel av "venninnene" dine og ikke minst så er det utrolig sårende! For det første var jo turen noe dere hadde planlagt i fellesskap, for det andre så er det utrolig guffent å bare bestille en reise uten deg bak din rygg og for det tredje så gjør slike unnskyldninger det enda verre. Hva med å ta kontakt med hun du føler deg tryggest på? Spør om hun vil komme på en kopp te eller noe, så kan dere kanskje få snakket litt ut. Det må jo være utrolig vondt for deg at de plutselig avviser deg på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klopp Skrevet 11. mars 2016 #22 Del Skrevet 11. mars 2016 Du trenger ikke kalle de venner mer! De er vel mer kjerringer og bitches! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 11. mars 2016 #23 Del Skrevet 11. mars 2016 Fyfaen for en gjeng ryggløse hønsehjerner! Å gjøre slikt (spesielt i voksen alder) - er noe av det mest patetiske og avskyeligste jeg veit om. Hadde det vært så jævlig big deal at du ikke skulle bli med kunne de snakka om og planlagt denne ferien uten deg tilstedet, så hadde det ikke vært noe sak. Dette er rett og slett pill råttent gjort, og falske drittkjærringer som det der vil før eller siden gå på en smell, når deres ondsinnede væremåte blir mer åpenlys for omgivelsene. Nesten sånn at jeg håper du har bursdag i nærmeste fremtid og de planlegger å overraske deg med billett eller noe, for å være så kjip som det her er helt ufattelig. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megamedlem Skrevet 11. mars 2016 #24 Del Skrevet 11. mars 2016 Har de noen gang vært virkelige venner av deg ? Jeg mener: Ringer de deg og vil ha med deg på saker og ting og besøker de deg ? Eller har det alltid vært du som har oppsøkt dem ? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 11. mars 2016 #25 Del Skrevet 11. mars 2016 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 11. mars 2016 #26 Del Skrevet 11. mars 2016 Finn deg nye venner du. De der er ikke mye å stole på. Svik på høyeste plan er det der Føler virkelig med deg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristiansand123 Skrevet 11. mars 2016 #27 Del Skrevet 11. mars 2016 ÅÅ!! Fy søren for noen dritt kjerringer!! Måtte noen stjele passene til de når de er på turen sin! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 11. mars 2016 #28 Del Skrevet 11. mars 2016 8 minutter siden, Megamedlem skrev: Har de noen gang vært virkelige venner av deg ? Jeg mener: Ringer de deg og vil ha med deg på saker og ting og besøker de deg ? Eller har det alltid vært du som har oppsøkt dem ? Skulle til å spørre om det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #29 Del Skrevet 11. mars 2016 Vi er venninner og møtes ofte. Så må si jeg er sjokkert. Vi er alle 91 modeller. Ts Anonymkode: f8972...354 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #30 Del Skrevet 11. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi er venninner og møtes ofte. Så må si jeg er sjokkert. Vi er alle 91 modeller. Ts Anonymkode: f8972...354 Men du må jo bare snakke med de og få den egentlige grunnen. Anonymkode: 3ad14...6a7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megamedlem Skrevet 11. mars 2016 #31 Del Skrevet 11. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi er venninner og møtes ofte. Så må si jeg er sjokkert. Vi er alle 91 modeller. Ts Anonymkode: f8972...354 Så da har de oppført seg som "virkelige" venner før da. Da skjønner jeg du er sjokkert og lei deg. Da skylder de deg en forklaring på hvorfor så dere enten kan ordne opp mellom dere eller at du kan gå videre uten de. Klem til deg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 11. mars 2016 #32 Del Skrevet 11. mars 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes egentlig ikke det er en god ide. Da blir de jo "presset". Hva skal de si hvis hun gjør det? Man får seg jo som regel ikke til å si rett ut at de ikke vil ha hun med. Blir sikkert bare til at de snakker seg imellom om at "jaja, vi får gjøre det beste ut av det." Anonymkode: 41492...39d Å uff, blir de presset? Hvis det er slik at TS er håpløs, sær eller vanskelig å reise med, kan de ikke si det da, så hun har en sjanse til å forbedre seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #33 Del Skrevet 11. mars 2016 Er det en av jentene du er nærere enn de andre? Når det faktisk er snakk om fire personer anser jeg det som litt underlig at ALLE fire er helt imot å ha deg med. Mer sannsynlig at det er en eller to som er pådriver, og drar de andre med seg. Jeg ville tatt kontakt med den du stod nærmest og hatt en prat ansikt til ansikt. Anonymkode: 5f0de...ce6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 11. mars 2016 #34 Del Skrevet 11. mars 2016 Å bli holdt utenfor er en jævlig følelse. Det gjør vondt. Jeg ble holdt utenfor på barneskolen og det var vondt. Vondt når ingen vil gå med deg. Her hadde jeg faktisk krevd en forklaring. Det bare ble sånn, er ingen god forklaring. Ville de ikke ha deg med, så burde de ha sagt det med en gang. For noen dårlige venninner. Dere får ha en god tur da ville jeg sagt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #35 Del Skrevet 11. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Trodde ikke folk holdt på slik etter fylte 16. Anonymkode: 56ef6...fcf Det er noe som heter at "kvinnfolk er kvinnfolk verst" og det stemmer. Voksne kvinner rotter seg også sammen, baksnakker og skviser ut. De finnes over alt. Kvinnfolk er ofte mestre i å utøve psykisk vold og det vises ikke utenpå, men den som utsettes for det er ikke i tvil og det gjør fryktelig vondt å bli rammet. Sympatiklem til ts. Anonymkode: ca02a...db3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #36 Del Skrevet 11. mars 2016 TS har kommet med en trist historie og påberopt seg offerrollen. Triste saker da det er åpenbart at TS er lei seg. Men Vi vet ingenting om forhistorien utenom at dette tydeligvis var en bevisst handling fra noen konfliktskye venninner. Før vi får frem begge sider av bordet kan det dette enten være: Dårlige venninner. Fysj av meg å være så slemme. Triste saker. eller TS er en slitsom, baksnakkende og alkoholisert gjerrigknark som går alle venninne på nervene og som ikke orker mer mas fra TS. Hva vet vi? Anonymkode: 9a748...c4a 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #37 Del Skrevet 11. mars 2016 Samme skjedde med meg. Vi var en gjeng på 6 og snakket om julebord, plutselig så jeg på snap at de hadde julebord uten meg. Uken før satt de foran meg og snakket om tur til utlandet de hadde bestilt. De er ikke venner lenger for å si det sånn. Kvitt deg med dem. Anonymkode: 1d3fb...bf4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #38 Del Skrevet 11. mars 2016 50 minutter siden, Blondie65 skrev: Å uff, blir de presset? Hvis det er slik at TS er håpløs, sær eller vanskelig å reise med, kan de ikke si det da, så hun har en sjanse til å forbedre seg? Åh herregud, jeg mente ikke "presset" som i at det er synd på dem, men de blir skvist i en situasjon hvor Ts "presser" seg på. De fleste sier ikke hva de virkelig mener til vedkommende i en slik situasjon, men heller noe annet som at "koselig at du blir med" istedenfor.. Hvem får seg til å si det rett ut? Blir sikkert heller til at de snakker seg imellom bak ryggen til Ts om at det var kjipt at hun blir med likevel, men at de heller får gjøre det beste ut av det.. Det beste er nok å konfrontere dem, ikke late som man slenger seg på.. Anonymkode: 41492...39d 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 11. mars 2016 #39 Del Skrevet 11. mars 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS har kommet med en trist historie og påberopt seg offerrollen. Triste saker da det er åpenbart at TS er lei seg. Men Vi vet ingenting om forhistorien utenom at dette tydeligvis var en bevisst handling fra noen konfliktskye venninner. Før vi får frem begge sider av bordet kan det dette enten være: Dårlige venninner. Fysj av meg å være så slemme. Triste saker. eller TS er en slitsom, baksnakkende og alkoholisert gjerrigknark som går alle venninne på nervene og som ikke orker mer mas fra TS. Hva vet vi? Anonymkode: 9a748...c4a Det er meget mulig at TS er en slitsom, baksnakkende gjerrigknark som ingen vil ha med, men det unnskylder ikke adferden til disse damene. Er man voksen og har et problem med en annen person, tar man det opp og blir ferdig med det. Slik disse damene holder på skulle man tro de var en gjeng fjortisser og ikke voksne kvinner på snart 25 år. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 11. mars 2016 #40 Del Skrevet 11. mars 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå