AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #1 Del Skrevet 11. mars 2016 Nå er jeg veldig skuffet. Det er ikke noe gøy å være den som blir holdt utenfor. Det sårer. Vi er 5 venninner som har snakket om å dra til Syden sammen (Gran Canaria) vi bestilte ikke tur, men vi planlag hvilket hotell, dato osv. Nå har jeg fått vite av venn av oss at de har bestilt tur uten meg! Jeg skjønte ingenting. Det kan jo ikke stemme? Så jeg ringte hun ene da. Hun sa egentlig bare "nei altså, det bare ble sånn. Vi var samlet på onsdag og da bestilte vi turen." Vil dere ikke ha meg med sa jeg "eh jo men det bare ble sånn. Du kan bli med neste gang " Da fikk jeg svaret og bare la på. Tydeligvis vil de ikke ha meg med og er for feige til å si det. Nå er jeg så skuffet. Hadde virkelig gledet meg, men gidder ikke å dra på tur med noen som ikke vil reise med meg. Sendte melding til de alle og sa hvor skuffet jeg er. Ville dere ikke ha meg med, så burde dere ha sagt det med en gang! Makan. Måtte felle en tåre. Anonymkode: f8972...354 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Miss/usikker Skrevet 11. mars 2016 Populært innlegg #2 Del Skrevet 11. mars 2016 Er dere veldig nære alle sammen? I så fall var det der dritdårlig gjort og jeg forstår godt at du er skuffet. Dette der er ikke ekte venner. 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rockybalboa Skrevet 11. mars 2016 #3 Del Skrevet 11. mars 2016 Fy f..... for en råtten gjeng. De kan umulig være ordentlige venner. Føler at du treger en skikkelig 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HappyWaffle Skrevet 11. mars 2016 #4 Del Skrevet 11. mars 2016 fyfaen det der var dårlig gjort! de "vennene" hadde jeg seriøst revurdert...... klem til deg! sånne svik er ikke noe gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #5 Del Skrevet 11. mars 2016 Sykt dårlig gjort. Dette hadde jeg slitt med å tilgi. Hadde virkelig følt at de ikke ville ha noe med meg å gjøre. Råtten oppførsel. Anonymkode: 3ad14...6a7 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #6 Del Skrevet 11. mars 2016 Jeg ville også ha sagt at jeg vil vite det om de ikke anser meg for en god venn eller egentlig ikke vil være med meg. For da vil ikke jeg tilbringe tid med de heller. "Bare ble sånn" er ikke god nok unnskyldning. Anonymkode: 3ad14...6a7 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 11. mars 2016 #7 Del Skrevet 11. mars 2016 Hva svarte de på meldingen du sendte? Jævla dårlig gjort. Jenter og måten vi behandler hverandre på til tider! 😠😠 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 11. mars 2016 #8 Del Skrevet 11. mars 2016 Fy flate så råttent gjort! "Bare ble sånn" er ikke ei god nok forklaring eller unnskyldning. Man glemmer ikke av ei venninne ved en glipp når en ferietur som er planlagt bestilles bare pga den venninna ikke er tilstede akkurat da. Da får man ringe den venninna og be henne over for å bestille tur, eller så avtaler man å møtes en dag alle kan. Hadde seriøst kommet til å sagt opp vennskapene og heller funnet meg nye venner. Ordentlige venner som inkluderer alle. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #9 Del Skrevet 11. mars 2016 Det skjedde meg en gang også (da jeg var yngre). Vi var en gjeng som hadde vært på ferietur året før, og jeg regnet med at jeg ville bli inkludert også neste år. Det året var det imidlertid en annen venninne som styrte showet (hun hadde vært i et forhold året før), og plutselig var turen bestilt uten meg. Det var kjipt der og da, men jeg fant på noe annet. Nå er det over ti år siden, og vi har fremdeles grei kontakt alle sammen. Forhåpentligvis ligger det ikke noe mer bak, og dere kommer dere greit gjennom det. Anonymkode: 76434...c3c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #10 Del Skrevet 11. mars 2016 Vet ikke hvor gode venner vi er. Vi er ikke bestevenner, men heller ikke bekjente eller random venninner. Vi finner ofte på ting sammen og har en god tone. Nå er jeg usikker på hele vennskapet vårt. Nei, jeg er bare så skuffet altså. Ts Anonymkode: f8972...354 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 11. mars 2016 #11 Del Skrevet 11. mars 2016 Dette er faen meg det tristeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #12 Del Skrevet 11. mars 2016 Nå vet jo jeg ingenting om hvordan forholdet er dere i mellom, og dette var en kjip måte å gjøre det på, men det er utrolig vanskelig å "slå opp" med en venn... Det er tydelig at det ikke er viktig for dem at du er med, det er et sterkt signal om at de ikke verdsetter deg som venn, de har bare ikke turt å si fra på en skikkelig måte til deg, fordi det er vanskelig. Anonymkode: 4d93a...352 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #13 Del Skrevet 11. mars 2016 8 minutter siden, Klink skrev: Hva svarte de på meldingen du sendte? Jævla dårlig gjort. Jenter og måten vi behandler hverandre på til tider! 😠😠 Nei, de har ikke svart. Anonymkode: f8972...354 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 11. mars 2016 #14 Del Skrevet 11. mars 2016 Kan ikke du skremme dem litt da? Spør om de har bestilt på det hotellet og det flyet og at du ser at det er ledige plasser og tenker å dra? Se hva sier? Jeg synes de er feig som ikke sier klart fra hvorfor du ikke får være med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 11. mars 2016 #15 Del Skrevet 11. mars 2016 typisk kvinnfolk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #16 Del Skrevet 11. mars 2016 Sånt er så sårt 😔 Husker en 17.mai for flere år siden. Jeg hadde avtalt å møte noen venninner i byen. Snakket med dem på tlf da jeg sto å ordnet meg osv, men da jeg var kommet til byen tok ingen telefonen. Jeg ringte et par ganger, før jeg tuslet hjem igjen. Ingen av dem ringte opp igjen, eller sendte mld heller.. Den følelsen sitter i meg enda. Så vondt å oppleve sånt. Sender deg en trøsteklem Anonymkode: 41492...39d 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #17 Del Skrevet 11. mars 2016 Jeg pleier å trolle i tråder som dette. Men dette var bare skikkelig kjipt gjort. Fikk helt vondt inni meg. Anonymkode: 42040...6ac 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #18 Del Skrevet 11. mars 2016 Fy søren så dårlig gjort!! Hvor gamle er dere? Trodde ikke folk holdt på slik etter fylte 16. Jeg synes Blondie65 hadde et godt forslag. Lat som om du har funnet ledig plass og kan henge deg på. Da får et ordentlig svar på om de vil ha deg med eller ikke. Hvis de sier at du ikke får være med, så hadde jeg droppa dem om jeg var deg. Det går ikke an å oppføre seg sånn, ærlig talt. Blir utrolig lei meg på dine vegne ts, håper det går bra med deg i alle fall Anonymkode: 56ef6...fcf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #19 Del Skrevet 11. mars 2016 6 minutter siden, Blondie65 skrev: Kan ikke du skremme dem litt da? Spør om de har bestilt på det hotellet og det flyet og at du ser at det er ledige plasser og tenker å dra? Se hva sier? Jeg synes de er feig som ikke sier klart fra hvorfor du ikke får være med. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fy søren så dårlig gjort!! Hvor gamle er dere? Trodde ikke folk holdt på slik etter fylte 16. Jeg synes Blondie65 hadde et godt forslag. Lat som om du har funnet ledig plass og kan henge deg på. Da får et ordentlig svar på om de vil ha deg med eller ikke. Hvis de sier at du ikke får være med, så hadde jeg droppa dem om jeg var deg. Det går ikke an å oppføre seg sånn, ærlig talt. Blir utrolig lei meg på dine vegne ts, håper det går bra med deg i alle fall Anonymkode: 56ef6...fcf Jeg synes egentlig ikke det er en god ide. Da blir de jo "presset". Hva skal de si hvis hun gjør det? Man får seg jo som regel ikke til å si rett ut at de ikke vil ha hun med. Blir sikkert bare til at de snakker seg imellom om at "jaja, vi får gjøre det beste ut av det." Anonymkode: 41492...39d 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri_H Skrevet 11. mars 2016 #20 Del Skrevet 11. mars 2016 Fy for en gjeng! Dette hadde jeg slitt med å akseptere, og jeg hadde nok latt det påvirket vennskapet framover (selv om jeg prøvde å tilgi) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå