AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #1 Del Skrevet 10. mars 2016 Alt startet med en studietur og to netter borte hvor jeg er borte fra barn og mann og har med meg en del nødproviant for å dempe hjemmelengsel og holde blodukker stabilt, jeg spør om vi rekker tilbak til hytta før vi skal videre så jeg kan hente mer mat, og hun skriker til meg at hun ikke vet, jeg begynner å gråte fordi jeg er på britepunktet allerede pga. hjemmelengsel. Der mistet hun tydelig respekt for meg...Jeg begynte gråte, og hun fortsetter å snakke nedlatende om jeg ikke tåler såpass osv. , osv. Jeg forklrer meg med at det var en annen grunn og ting løser seg.. Det fortsetter med at hun sender meg konstant meldinger på fb når hun vet jeg har famiietid, om andre i klassen, om hennes håpløse familie osv osv osv. Jeg har selv mistet mange nære og synes problemene er overfladiske, likevel hører jeg... Jeg kan få meldinger når vi sitter i samme buss hvor mye en klassevennine snakker og at hun ikke får sove. Jeg svarer likevel hyggelig og ting hun sikkert vil høre. Hun snakker tyg om familien sin, hor billige gver hun får og arveoppgjør som for meg uten foreldre virker veldig overfladisk. Vi var på gruppe sammen og med engang jeg sa jeg måtte spise noe før vi begynner og om hun ikke også skal det, så skriker hun at jo det skal hun, (jeg snakker ikke alltid om mat, men virker som noe hun reagerer spesielt på). Hun kan også kommentere om jeg spise mer enn f.ek en yoghurt gjennom hele formdagen, for jeg har jo spist.. Hun sitter å gliser og himler med øynene når andre snakker.... Hun skal liksom få meg med på dette. Og sender meg meldinger om hvordan folk snakker i klassen og deres uvaner når vi er i samme forelesning, jeg er så lei av det. Snakker ekstremt nedlatende om folk som har fått tonen. Hun snakker deltaljert om menstrasjonen hennes og diare , men jeg får ikke engang si jeg skal spise eller at når jeg kommer hjem blir det familietid etter at hun har sagt hun skal lese, for da er JEG i forsvar... Hun klikket på meg med studietur nr to også fordi hun måtte sitte bak i vår bil selv om dette var avklart på forhånd. Jeg lot en annen kjøre, men satt foran pga. bilsyke. Hun sa hun ville sitte foran for å få sove og for å få fred fra en annen i baksette, hun tok dette også opp før i begyne, og alle viste hun ville sove, likevel snakket HUN mest, og sovnet ikke før det var 30 min. igjen av turen...Hun skrek at hun skjønte hvorfor jeg ville bytte studiegruppe og at det var pga. henne osv osv. Hun avslutter mange samtaler med men jeg mente det jo ikke sååååånnn, selv om det ikke henger sammen. Hun mangler empati og snakker nedlatende om en venninne som er gravid og har mistet en rekke ganger, hvorfor hun isolerer seg og hvoror hun er beymret... Hun sier høyt til meg som mor at hun ikke forstår de mødrene som har problemer med å reise på studietur og være borte fra mann og barn for hennes venniner gjør det ofte en helg selv om det er med mannen. Hun tar ikke kritikk, hun sier hun mener det samme om meg og når jeg sier det samme blir hun ur, skal man ikke få mene noe?? Jeg tar ting ordentlig opp , men da sier hun at vi har visst ikke så god kjemi,og at jeg kan holde meg unna... Vi pendler sammen og merker jeg blir vleldig tappet av henne og all hennes negativitet, vet ikke hva jeg skal svare for om jeg sier jeg skal noe annet ennn f.eks skoleareid som hun skal glefser hun jo t det var ikke sånn jeg mente.... Hvordan takle henne videre? Vi har samme reisevei og buss og kan ikke akkuratt løpe fra henne plutselig.... Virker sikkert lite sammenhengende, men for meg er det alvorlig nok... Anonymkode: b2923...58a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #2 Del Skrevet 10. mars 2016 Vil bare ha ok tone uten å bli hugget av hodet!! Anonymkode: b2923...58a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 10. mars 2016 #3 Del Skrevet 10. mars 2016 kutt henne ut, bytt gruppe og sett deg en annen plass på bussen. Ta en tidligere buss uten å si ifra, en seinere fra studiestedet og ble henne slutte å sende sms. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #4 Del Skrevet 10. mars 2016 Vi kan ikke vite om hun er psykopat. Men hun virker jo litt ustabil så du får jo bare gjøre det du kan for å unngå henne. Anonymkode: 5a76e...83d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #5 Del Skrevet 10. mars 2016 1 time siden, Evilposelos skrev: kutt henne ut, bytt gruppe og sett deg en annen plass på bussen. Ta en tidligere buss uten å si ifra, en seinere fra studiestedet og ble henne slutte å sende sms. Kan ikke det. Må hjem til barn og mann... Anonymkode: b2923...58a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Splitterpine Skrevet 10. mars 2016 #6 Del Skrevet 10. mars 2016 Jeg opplever hun ikke som psykopat gjennom hva du skriver. At hun virker ustabil og mangler sosial antenner kan jeg si meg enig i. Har dessverre ingen gode råd til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #7 Del Skrevet 11. mars 2016 Eh.....beklager å si det, men virker som TS har issues selv. Ingen drømmesituasjon med to som trigger hverandre negativt. Anonymkode: f1301...128 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvetjofsa Skrevet 12. mars 2016 #8 Del Skrevet 12. mars 2016 Snakk med studiekordinator om å bytte studiegruppe. Så sier du klart og tydelig i fra til denne personen at fra nå av gidder du ikke høre på baksnakkingen og hylingen hennes lenger. Si at fra nå av er dere kun på hils. Så får hun takle det som hun vil. Hvor lenge har du igjen på studiet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #9 Del Skrevet 12. mars 2016 21 minutter siden, Lurvetjofsa skrev: Snakk med studiekordinator om å bytte studiegruppe. Så sier du klart og tydelig i fra til denne personen at fra nå av gidder du ikke høre på baksnakkingen og hylingen hennes lenger. Si at fra nå av er dere kun på hils. Så får hun takle det som hun vil. Hvor lenge har du igjen på studiet? 3 år igjen... Vondt og droppe folk også. Jeg har tart disse tingene opp , men hun er bare i forsvar. Verste er all den baksnakking. Spesielt om noen gjør noe bra! Og om jeg skriver noe positivt på Fb som skjer i livet mitt kommenterer hun det aldri eller nevner det når vi sees. Anonymkode: b2923...58a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #10 Del Skrevet 12. mars 2016 Hun har kanskje litt klipte antenner, men du virker jo virkelig ikke helt hod heller. Griner fordi du ikke klarer deg uten mannen to netter?. Det er virkelig ikke normalt. Anonymkode: 9b848...a19 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #11 Del Skrevet 12. mars 2016 Var vel mest ungen på under to år jeg savnet da.... Og fordi hun var så hard mot meg. Anonymkode: b2923...58a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #12 Del Skrevet 12. mars 2016 Skal lite til for å bli diagnotisert som psykopat av ab bruktere i kg så helt sikkert Anonymkode: af0f9...c02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #13 Del Skrevet 12. mars 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal lite til for å bli diagnotisert som psykopat av ab bruktere i kg så helt sikkert Anonymkode: af0f9...c02 Jøss for noen svar 😄 Anonymkode: b2923...58a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candykiss Skrevet 12. mars 2016 #14 Del Skrevet 12. mars 2016 Det virker mer som om hun fortsatt har tenårings nykker. Hun er i vertfall ingen psykopat, en riktig psykopat vil du gjenkjenne om du skulle være så uheldig og havne i klørne på en. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 12. mars 2016 #15 Del Skrevet 12. mars 2016 (endret) Tror du er litt for nærstående TS,og jeg forsto ikke hvordan hun kan sende masse meld på fb når du har famimietid? Er du på en da? Det ser ut til at du bare kan droppe kontakten,for hun har jo foreslått det selv etter hva du skriver. Tror du er veldig følsom og defensiv,og at hun overkjører deg. Hun virker noe umoden,men Inge ting her som skulle tilsi at hun er psykopat akkurat! Kanskje greit dere omgåes minst mulig. Skulle jo selvfølgelig stå nærtagende! Endret 12. mars 2016 av Blomsterert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uhumskheter Skrevet 12. mars 2016 #16 Del Skrevet 12. mars 2016 17 minutter siden, Blomsterert skrev: Tror du er litt for nærstående TS,og jeg forsto ikke hvordan hun kan sende masse meld på fb når du har famimietid? Er du på en da? Det ser ut til at du bare kan droppe kontakten,for hun har jo foreslått det selv etter hva du skriver. Tror du er veldig følsom og defensiv,og at hun overkjører deg. Hun virker noe umoden,men Inge ting her som skulle tilsi at hun er psykopat akkurat! Kanskje greit dere omgåes minst mulig. Skulle jo selvfølgelig stå nærtagende! Enig i denne, bortsett fra at jeg syns du,ts, er litt for nærtakende og ikke nærstående Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #17 Del Skrevet 12. mars 2016 Hun er alt for direkte til å være psykopat. Virker som hun irriterer seg lett og er en tikkende bombe. Du vet selv hvordan du kan bli kvitt henne, fordi du vet hvor skoen trykker. Men det vil du ikke og du får ikke til å sette foten ned. Det er det eneste som nytter - grensesetting, forsvare deg selv på en bestemt måte. Anonymkode: 661ef...f97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #18 Del Skrevet 12. mars 2016 Den 10.3.2016 at 20.33, AnonymBruker skrev: Jeg tar ting ordentlig opp , men da sier hun at vi har visst ikke så god kjemi,og at jeg kan holde meg unna... Hun vil jo ha deg på avstand, det bør du respektere, og det at hun ikke kommenterer på fb'en din betyr at hun sannsynligvis ikke er interessert i livet ditt. Ikke noe galt i det. Du må vedkjenne overfor deg selv at du ikke kan bli likt av alle. Anonymkode: 661ef...f97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #19 Del Skrevet 12. mars 2016 Begynner hun på K? Anonymkode: 8177d...c78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #20 Del Skrevet 12. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun vil jo ha deg på avstand, det bør du respektere, og det at hun ikke kommenterer på fb'en din betyr at hun sannsynligvis ikke er interessert i livet ditt. Ikke noe galt i det. Du må vedkjenne overfor deg selv at du ikke kan bli likt av alle. Anonymkode: 661ef...f97 Ehh? Tror ikke du leste alt... Hun ber meg til seg og sender meldinger hele tiden. Anonymkode: b2923...58a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå