Gå til innhold

Superoppusserne på TV3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okey, kan hende det bare er jeg som er teit her nå, men.. det største ønsket til den islandske familien var nok soverom, og de prioriterer alt mulig annet i stedet? Gabionmur og loftstue? Altså jeg skjønner at han eldste sønnen i huset sannsynligvis ikke skal bo der så mye lenger, men da kunne de vel bare satt opp en lettvegg til loftstua som var enkel å fjerne? Innmari merkelig prioritering syns jeg.

Jaja, det ble jo fint da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 5. mai 2017 den 20.00, bippo skrev:

Okey, kan hende det bare er jeg som er teit her nå, men.. det største ønsket til den islandske familien var nok soverom, og de prioriterer alt mulig annet i stedet? Gabionmur og loftstue? Altså jeg skjønner at han eldste sønnen i huset sannsynligvis ikke skal bo der så mye lenger, men da kunne de vel bare satt opp en lettvegg til loftstua som var enkel å fjerne? Innmari merkelig prioritering syns jeg.

Jaja, det ble jo fint da.

Helt enig! De som pleier å være så opptatte av å lage nok soverom.. Hadde de fått egne rom, så hadde jo familien kunnet velge å bruke det ene rommet som en loftstue hvis de heller ønsket det. Men kanskje de setter opp en lettvegg der selv, så loftstua blir et soverom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det huset denne uka, arkitekttegnet funkis på Korsvoll. det tror jeg Linda valgte bare fordi hun ville sette sin preg på det spesielle huset, det skjønner jeg jo egentlig, huset er veldig spesielt. Men familien trengte jo egentlig ikke så mye hjelp, og var jo ingen store ting som var galt med huset sånn ift planløsning, var bare det at finishen fra 1968 var "en smule" utdatert. Det eneste, jeg tenker at foreldrene som fikk soverom ikke bare i en annen etasje. men også praktisk talt i et annet "hus" enn sine to små jenter, de kommer ikke til å kunne bruke det flotte soverommet på neste minst fem år, mens jentene er enda små. 

Huset på Nordberg, der ser jeg at flere fikk inntrykk at mor ikke ble glad. Jeg fikk ikke det inntrykket, synes at hun ble veldig glad for barnas vegne. Tror også det med utleiedel - det var en måte å skaffe penger for oppussing, og det trenger de jo ikke nå lengre. Men ville vært fint om kamerateamet returnerte om et par måneder, bare for å sjekke hvordan familien trives i det nye huset.

 

Anonymkode: ec34e...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som ser i 2018?😁

Anonymkode: bf0d0...6b2

Er vel bare repriser som går nå frem til ny sesong starter opp enten i løpet av våren eller til høsten?

Anonymkode: a3cfd...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...