Ferny Skrevet 10. mars 2016 #61 Skrevet 10. mars 2016 (endret) 2 minutter siden, Ferny skrev: Dobbeltpost... Endret 10. mars 2016 av Ferny Siterte meg selv, hehe...
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #62 Skrevet 10. mars 2016 6 minutter siden, Arabella skrev: Jeg tenkte på kombinasjonen salg-lovlig, kjøp-ulovlig. Hvordan går det an å selge noe som det er forbudt å kjøpe? Hvis ingen kjøper, stuper salget. Det er enkel logikk. Det var nettopp det de ønsket å oppnå med å gjøre kjøp ulovlig. At folk ikke skal tørre å kjøpe så salget går ned, samtidig som at de som er utsatt for menneskehandel og søker hjelp ikke skal være redd for at de har gjort noe ulovlig og derfor ikke få hjelp Anonymkode: 51bff...d38
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #63 Skrevet 10. mars 2016 Ha litt respekt for deg selv Anonymkode: 4c209...53c 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #64 Skrevet 10. mars 2016 Skjønner at det ser ut som lette penger. Men du kommer aldri til å få nok betalt til å fikse hodet ditt etterpå. I beste fall møter du greie kunder, men sitter igjen med å i realiteten ha fucka til hodet ditt, du kan få PTSD reaksjoner fordi du i realiteten gjør noe som ikke er naturlig, og kjærlighet og sexlivet ditt kan bli permanent skadet. I verste fall kan du bli drept. Hilsen en x sexarbeider som aldri vil se andre i samme situasjon. Anonymkode: 650e0...b00 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #65 Skrevet 10. mars 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei TS! Du får mye svamlete rødstrømpe-svar her. KG vil at kvinner skal bestemme over egen kropp, ja så lenge man ikke vil bruke den kroppen til noe "skadelig" som å ta betalt for sex da (gratis er helt ok). Det er alltid så fint når andre mennesker bestemmer hvordan dine grenser, kroppslige og moralske, fungerer. Da slipper du å tenke selv! Fra spøk til alvor. Jeg begynte å selge sex i siste halvdel av 2015 og har et greit nettverk med andre innejenter. Slik jeg opplever jobben og slik jeg jobber har jeg en fin hverdag med stort sett faste kunder, hyggelige menn 30+ som behandler meg mye mye bedre enn det guttene på datingmarkedet noengang har behandlet meg og mine venninner. Utemarkedet har menneskehandel, slemme kunder og mye trist ved seg. Innemarkedet er et helt annet vesen, og hvis du er forsiktig og ikke finner deg i tøys og tull kan det være en givende jobb Jeg har kunder som tar med seg vin til meg, som tilbyr seg å komme og fikse ting i huset mitt, ber meg med på ulike gratis turer og det finnes kunder som gjerne betaler for å ta deg med ut på shopping. Det er mange hyggelige, ensomme menn med stor lommebok der ute. Jeg tilbyr en ærlig tjeneste til fast timepris, og det er klare linjer på hva som er jobb og hva som er privat. Det lønner seg for deg å tidlig ta kontakt med f.eks prosenteret eller finne nettsider der du også kan ha kontakt med andre jenter. Å samarbeide om ting som svartelister gjør hverdagen din svært mye triveligere - å luke ut slemme/dårlige/masete kunder, kunder som pruter, kaster bort tiden din etc er viktig. Du må skaffe en egen telefon med et hemmelig/ikke sporbart nummer. Du bør finne et sted å opprette annonse og tilby konsekvente tjenester. Bestem deg på forhånd hva du IKKE vil gjøre, ikke la noen overtale deg til sex uten kondom eller til å gjøre ting du ikke vil. Nye jenter får mye oppmerksomhet, og kunder VIL prøve å lure deg med at ting er "helt vanlig" blant andre eskorter. Ikke gi ut ekte navn, ikke fortell ekte historier om livet ditt. Selv om du tilbyr en intim tjeneste, så må du for egen del og diskresjon være svært privat. Lag heller en dekkhistorie. IKKE gi ut ansiktsbilder av deg selv, dette er ikke vanlig og du vet ikke hvem menneskene du sender bilder til er og hva de gjør med bildet ditt. Det tror jeg dekker de fleste nybegynnerfeilene Jeg bryr meg ikke om hva KG synes er moralsk feil eller riktig å informere om, hvis DU har bestemt deg for å bli eskorte, synes jeg du fortjener noen greie tips på veien så du slipper ubehagelige opplevelser. Når det gjelder diskresjon og fremtiden din er det bare du som vet om dette kan bli et problem eller ikke. Siden kundene er kriminaliserte og ikke du, er det stort sett de som kjøper som er mest bekymret for diskresjonen sin, og så lenge du da er forsiktig er sjansene små for at de vil forsøke å ødelegge for deg senere (det er tross alt de som får svi). Dette problemet minsker også ved å treffe eldre menn - det kan kanskje virke fristende å treffe yngre gutter, men det er her du treffer de som er ruset, har mindre respekt for kvinner (kanskje en læringsprosess), som tror at en eskorte suger dem i 60 min straight og som kan komme til å gå bort til deg på byen og takke for omgangen e.l. - med andre ord, ting du ikke ønsker å dra med deg i en privat situasjon. Eldre herrer er flinkere på diskresjon og ønsker ofte myk sex med en trivelig norsk studine Lykke til! Anonymkode: fe740...0ec Takker og bukker for langt og godt utfyllende svar. Det var innemarkedet jeg siktet meg inn på, skjer ikke at jeg står på et gatehjørne Hvordan kom du igang? Fra tanke til aksjon, jeg aner ikke hvordan jeg skulle gått frem i det hele tatt! Anonymkode: 029fc...2dd 1
Cc Skrevet 10. mars 2016 #66 Skrevet 10. mars 2016 (endret) Gjør noe annet! Endret 11. mars 2016 av Cc
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #67 Skrevet 10. mars 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde du med alle typer prostituerte å gjøre? Ser for meg det var mange fra gata? Anonymkode: 029fc...2dd Skillelinjene er ikke alltid så klare som du tror. Ofte er det ikke enten/eller, og noen ganger kan det være vanskelig å se hva forskjellen egentlig består i. Felles for alle er lavt selvbilde, depresjoner, traumer, problemer med vold, voldtekt og annen kriminalitet, og for mange også rus i diverse former. 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt er det store skyggesider når man er gateprostituert og blir tvunget til det, samt blir tvunget til å ta alt og alle kunder som vil. Det er stor forskjell mellom en eskorte og en gateprostituert. Anonymkode: 36efe...8a8 Det kan du velge å tro. Noen av de verste traumene jeg har sett har vært hos det såkalte "innemarkedet." Forskjellene er ikke så store som du tror, og i noen sammenhenger kan gaten være tryggere. Anonymkode: b1313...c2a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå