Gå til innhold

Prostitusjon? Er det noen her?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er lovlig å selge sex i Norge. Det er dog ulovlig å kjøpe ;)

Men TS. Min anbefaling er å vente til du er eldre og mer erfaren før du evt selger sex.

Jeg selger selv, og var heldigvis godt over 30 før jeg starta. Elsker å selge jeg, men som 19-20 år så hadde jeg nok slitt mer med å sette grenser overfor kundene. Det er ikke 'bare' å spre beina så er det gjort. Det ligger masse arbeid bak hvert ett treff.

Anonymkode: becab...138

Er kanskje verdt å nevne at jeg er en 'eldre' student. Blir snart 28 :)

Anonymkode: 029fc...2dd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor blir psyken på magisk vis ødelagt når man har sex mot betaling? 

Anonymkode: 98635...63c

Skam deg. Skaff den en ordentlig jobb og betal skatten din. Et liv som eskorte er ikke noe du vil. Du syns kanskje det er spennende i begynnelsen, men du ser fort at medaljen har en annen side.

Lykke til med et fremtidig ekteskap hvis din fremtidige mann finner ut av hva du har drevet med. 

Anonymkode: 61578...ce8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg men støtter du at kvinner skal selge seg for penger? Istedefor å skaffe seg en vanlig jobb? Skjønner du ikke at det ikke alltid er snille menn som kjøper horer ? Følger du ikke med på hvordan prostituerte har det ? 

Anonymkode: abbc4...d26

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Skam deg. Skaff den en ordentlig jobb og betal skatten din. Et liv som eskorte er ikke noe du vil. Du syns kanskje det er spennende i begynnelsen, men du ser fort at medaljen har en annen side.

Lykke til med et fremtidig ekteskap hvis din fremtidige mann finner ut av hva du har drevet med. 

Det er da ingenting i veien for å gife seg med en som har vært eskorte? Om noe, så er dette bedre enn at hun har vært på byen og hatt seg med masse tilfeldige folk. Så lenge det er jobben hennes så vil jeg tro at hun er mye mer nøye med ting som kondom og å sjekke seg for kjønnssykdommer.

Anonymkode: 36efe...8a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Hypotetisk:

Jeg er en student har lyst å begynne å selge sex. Jeg er en relativt fit jente, som bare blir strammere. (Trener mye)
Hvordan hadde jeg kommet igang med det? Hvor mye kunne jeg tjent? Hva er normale priser? 
Hvordan behandler mannfolket deg? Ønsker de ofte spesielle ting?

Takker for alle svar og flaming (:fnise:) på forhånd

Skaff deg en vanlig jobb og betal vanlig skatt slik som vanlige nordmenn!! Hvor nedlatene er det ikke å starte ned horeri! Fysj altså !

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir gøy når psyken, livsgleden og verdigheten hennes er ødelagt og må droppe studiene fordi hun trengte lettjente penger :)  Kanskje hun skjønner hvorfor rus og prostitusjon går som hånd i hanske? 

Dette vil ikke skje. 

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper denne tråden er KØDD? Hvor er selvrespekten din, jente?! Eier du ikke verdighet siden du kan tenke deg å jobbe som PROSTITUERT? Kall det hva du vil, eskorte og prostitusjon er det samme. Skaff deg en jobb som vanlige folk for svingene! Før du vet du ord av det har du ikke kontroll på denne så kalte "jobben" din, og du tøyer grensene dine. Kjenner jeg blir direkte sint når jeg leser denne tråden! 

Det første du må forstå er at du og jeg er som kulde og varme, våre tankesett er ikke like. Våre grenser er på vidt forskjellige steder, og om jeg bestemmer meg for å selge sex (hypotetisk), så er det noe jeg er klar for, og jeg kommer ikke til å miste selvrespekt av den grunn. Jeg kommer ikke til å bryte sammen fordi jeg vet hva sex er for meg, og hva det vil innebære for meg å selge sex. Det er en godt betalt jobb, og selve arbeidet kan nok bli veldig greit. 

Dersom jeg prøver å selge sex, men ikke liker det så er det bare å slutte. Ikke noe tapt, bare litt kroner tjent. Og før du nevner selvrespekt eller verdighet, så husk på at det er meg du snakker om, ikke deg ;) 

• Liker 1
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper denne tråden er KØDD? Hvor er selvrespekten din, jente?! Eier du ikke verdighet siden du kan tenke deg å jobbe som PROSTITUERT? Kall det hva du vil, eskorte og prostitusjon er det samme. Skaff deg en jobb som vanlige folk for svingene! Før du vet du ord av det har du ikke kontroll på denne så kalte "jobben" din, og du tøyer grensene dine. Kjenner jeg blir direkte sint når jeg leser denne tråden! 

Sex er sex, no big deal. Man trenger ikke ha lite verdighet selv om man utnytter en mulighet til å tjene penger på noe man liker :) 

Hvor er selvrespekten til de som bruker 40 timer i uka, i 50 år, på noe de ikke liker? Syntes det er et større mysterium enn en ung flott jente som vil knulle for penger. 

Poenget er, man burde ha friheten til å velge selv hva man gjør med egen kropp. Det er nemlig nettopp det ts gjør her. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, King in the North skrev:

Sex er sex, no big deal. Man trenger ikke ha lite verdighet selv om man utnytter en mulighet til å tjene penger på noe man liker :) 

Hvor er selvrespekten til de som bruker 40 timer i uka, i 50 år, på noe de ikke liker? Syntes det er et større mysterium enn en ung flott jente som vil knulle for penger. 

Poenget er, man burde ha friheten til å velge selv hva man gjør med egen kropp. Det er nemlig nettopp det ts gjør her. 

Hjelpes...er det mulig.. 

• Liker 2
Skrevet

Å selge kroppen sin mot betaling til menn som har lyst på et kjapt ligg og/eller bedre kona er 100% lovlig, såfremt du betaler skatt av det, noe du selvfølgelig kommer til å gjøre(?). Du skriver at du studerer jus og da blir jeg litt i tvil om vurderingsevnen din. Å jobbe med jus stiller krav til redelighet, og å ha en fortid som prostituert vil alltid hefte. I tillegg vil du som jurist, spesielt i rettsvesenet komme i kontakt med mennesker og selv om risikoen er liten så kan noen gjenkjenne deg. Selv kunder du har et godt forhold til vil kunne tenkes kompromittere deg senere. Det er heller ikke sjelden at jurister som jobber i rettsvesenet blir hengt ut av personer som føler seg urettmessig behandlet. Dette i kombinasjon med en fortid som prostituert er en uheldig kombinasjon. De ekstra tusenlappene du måtte leve godt på i studietiden er etter min mening ikke verdt det.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så i valget mellom en kone som har hatt gratis sex med 50 og en kone som har hatt betalt sex med 5 så ør jeg velge?

Anonymkode: b7e8f...273

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjelpes...er det mulig.. 

Ja, det er faktisk mulig å mene at folk selv skal bestemme over sin egen kropp.

Hvem er du til å nekte andre personer den friheten?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hei TS! Du får mye svamlete rødstrømpe-svar her. KG vil at kvinner skal bestemme over egen kropp, ja så lenge man ikke vil bruke den kroppen til noe "skadelig" som å ta betalt for sex da (gratis er helt ok). Det er alltid så fint når andre mennesker bestemmer hvordan dine grenser, kroppslige og moralske, fungerer. Da slipper du å tenke selv!

Fra spøk til alvor. Jeg begynte å selge sex i siste halvdel av 2015 og har et greit nettverk med andre innejenter. Slik jeg opplever jobben og slik jeg jobber har jeg en fin hverdag med stort sett faste kunder, hyggelige menn 30+ som behandler meg mye mye bedre enn det guttene på datingmarkedet noengang har behandlet meg og mine venninner. Utemarkedet har menneskehandel, slemme kunder og mye trist ved seg. Innemarkedet er et helt annet vesen, og hvis du er forsiktig og ikke finner deg i tøys og tull kan det være en givende jobb :) Jeg har kunder som tar med seg vin til meg, som tilbyr seg å komme og fikse ting i huset mitt, ber meg med på ulike gratis turer og det finnes kunder som gjerne betaler for å ta deg med ut på shopping. Det er mange hyggelige, ensomme menn med stor lommebok der ute. Jeg tilbyr en ærlig tjeneste til fast timepris, og det er klare linjer på hva som er jobb og hva som er privat.

Det lønner seg for deg å tidlig ta kontakt med f.eks prosenteret eller finne nettsider der du også kan ha kontakt med andre jenter. Å samarbeide om ting som svartelister gjør hverdagen din svært mye triveligere - å luke ut slemme/dårlige/masete kunder, kunder som pruter, kaster bort tiden din etc er viktig. Du må skaffe en egen telefon med et hemmelig/ikke sporbart nummer. Du bør finne et sted å opprette annonse og tilby konsekvente tjenester. Bestem deg på forhånd hva du IKKE vil gjøre, ikke la noen overtale deg til sex uten kondom eller til å gjøre ting du ikke vil. Nye jenter får mye oppmerksomhet, og kunder VIL prøve å lure deg med at ting er "helt vanlig" blant andre eskorter. Ikke gi ut ekte navn, ikke fortell ekte historier om livet ditt. Selv om du tilbyr en intim tjeneste, så må du for egen del og diskresjon være svært privat. Lag heller en dekkhistorie. IKKE gi ut ansiktsbilder av deg selv, dette er ikke vanlig og du vet ikke hvem menneskene du sender bilder til er og hva de gjør med bildet ditt. Det tror jeg dekker de fleste nybegynnerfeilene :)

Jeg bryr meg ikke om hva KG synes er moralsk feil eller riktig å informere om, hvis DU har bestemt deg for å bli eskorte, synes jeg du fortjener noen greie tips på veien så du slipper ubehagelige opplevelser. Når det gjelder diskresjon og fremtiden din er det bare du som vet om dette kan bli et problem eller ikke. Siden kundene er kriminaliserte og ikke du, er det stort sett de som kjøper som er mest bekymret for diskresjonen sin, og så lenge du da er forsiktig er sjansene små for at de vil forsøke å ødelegge for deg senere (det er tross alt de som får svi). Dette problemet minsker også ved å treffe eldre menn - det kan kanskje virke fristende å treffe yngre gutter, men det er her du treffer de som er ruset, har mindre respekt for kvinner (kanskje en læringsprosess), som tror at en eskorte suger dem i 60 min straight og som kan komme til å gå bort til deg på byen og takke for omgangen e.l. - med andre ord, ting du ikke ønsker å dra med deg i en privat situasjon. Eldre herrer er flinkere på diskresjon og ønsker ofte myk sex med en trivelig norsk studine :) Lykke til!

Anonymkode: fe740...0ec

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, King in the North skrev:

Ja, det er faktisk mulig å mene at folk selv skal bestemme over sin egen kropp.

Hvem er du til å nekte andre personer den friheten?

Har jeg bestemt noe som helst ? Jeg sa HJELPES er det mulig. Ikke NEI det får du jammen ikke lov tij

Men jeg syns det er sykt at noen vil leve av å selge sex. Ikke bare attraktive folk hellet alltid, men gamle griser og andre raringer som sliter med å få aeg noe ellers.. Jeg personlig syns det er kvalmt og renke seg noe slikt. Like kvalmt som at folk flyr rundt og ligger med alt og alle. Jeg har rett til mine ytringer like mye som du har rett til å si at det er greit å være hore.

Jeg bare syns det er skammelig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så i valget mellom en kone som har hatt gratis sex med 50 og en kone som har hatt betalt sex med 5 så ør jeg velge?

Anonymkode: b7e8f...273

Hvor gammel er denne fiktive konen? D.v.s. hvor gammel er du?

Anonymkode: c0e4e...97d

Gjest marizz
Skrevet

Helt i orden at mange er imot slike tråder, men jeg tror at når ts(eller andre for den sags skyld) har bestemt seg, så har hun bestemt seg. Da tenker jeg at det vi kan bidra med er tips som gjør at opplevelsen blir best mulig :) selvfølgelig greit å advare!

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

- Fordi man har sex med mennesker man uten betaling ville tenkt "Dra til helvete" om de i det hele tatt flørtet med deg.

- Sammenhengen mellom sex og kjærlighet blir visket bort, det gjør en trist selv om mange blånekter det. 

- Man er dømt og sett ned på av andre, noe noen egentlig ikke ønsker

- Man blir redd og paranoid, særlig for å bli oppdaget.  Hemmeligheten veier tyngre enn mange tror

- Man kan lett falle i en grop hvor man ikke lenger bryr seg om seg selv, mange gjør ikke dette fra før av.  

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, herremann skrev:

sexsalg er lovlig. sexkjøp er ulovlig
og siden denne tråden handler om salg burde den være tillatt.

Logikken bak dette har jeg aldri skjønt.

• Liker 2
Skrevet
Et øyeblikk siden, Arabella skrev:

Logikken bak dette har jeg aldri skjønt.

mener det er for å beskytter kvinner som blir brukt i menneskehandel.

Skrevet
19 minutter siden, herremann skrev:

mener det er for å beskytter kvinner som blir brukt i menneskehandel.

Jeg tenkte på kombinasjonen salg-lovlig, kjøp-ulovlig. Hvordan går det an å selge noe som det er forbudt å kjøpe? Hvis ingen kjøper, stuper salget. Det er enkel logikk.

• Liker 2
Skrevet (endret)
8 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg tenkte på kombinasjonen salg-lovlig, kjøp-ulovlig. Hvordan går det an å selge noe som det er forbudt å kjøpe? Hvis ingen kjøper, stuper salget. Det er enkel logikk.

Fordi enkelte kjøpere driter i loven til tross for forbudet. At det er lovlig å selge sex er for å beskytte de prostituerte. Blir en prostituerte utsatt for vold, så skal hun likevel kunne anmelde forholdet uten å samtidig straffes for å selge sex - da kunne man tenke seg at den prostituerte heller unngikk å anmelde forholdet. Det blir også feil om mennesker som tvinges til sexsalg, skal straffes for det.

Men ja, forbudet mot sexkjøp har vel gjort at etterspørselen har gått ned. En bra ting i mine øyne, selv om noen ikke evner å respektere lovverket.

Endret av Ferny
Skrivefeiiil
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...