Gjest O.G. Skrevet 9. mars 2016 #41 Del Skrevet 9. mars 2016 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Butikker setter end prisen til 2.90 hektoet, samtidig som nordmenn blir mer usunn og over halvparten av nordmenn er overvektig. Er det helsefarlig og burde være ulovlig, eller er det greit med slik konkurranse mellom butikker?? Hva synes dere? Anonymkode: 2938d...515 Jeg bryr meg ikke fordi jeg kommer ikke til å kjøpe mere godterier alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
literally Skrevet 9. mars 2016 #42 Del Skrevet 9. mars 2016 Folk må kunne tenke sjæl. Eller er folk blitt så svake at de må skjermes mot billig drittmat?? Dessuten har ikke vekt noe å si, jeg har aldri vært så tynn som når jeg spiste godteri hver dag. Nå syns jeg det er godt på lørdager, og er kjempeglad for at jeg faktisk kan kjøpe litt til helgen. Men folk som går bananas lurer bare seg selv. Og folk som ikke klarer å unngå å spise godteri når det er billig må trene opp viljestyrken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 9. mars 2016 #43 Del Skrevet 9. mars 2016 Denne "godtekrigen" affiserer ikke meg det ringeste. Jeg spiser ikke sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 9. mars 2016 #44 Del Skrevet 9. mars 2016 23 minutter siden, Salka skrev: Helt greit. Folk er ansvarlig for egen helse. Det som derimot provoserer meg er de egoistiske, grådige jævlene som kjøper 10-20 kg og ribber alt sånn at en stakkar som har lyst på en halvkilo til påske ikke får noe. Griske folk er det verste og mest usjarmerende jeg vet om! Det er akkurat dette jeg og tenker jeg vil ha litt til påske, men kjøper jeg nå for å sikre meg litt så ender det i gapet. Vil vente til torsdag før palmehelga, men da er det vel tomt og.. 😑 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 9. mars 2016 #45 Del Skrevet 9. mars 2016 Jeg blir helt matt over hvor griske folk blir når noe er billig. Det er vulgært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #46 Del Skrevet 9. mars 2016 Synes det er bra at noe blir billig i dette landet jeg Anonymkode: d84e8...234 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 9. mars 2016 #47 Del Skrevet 9. mars 2016 Billig godtesnop! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #48 Del Skrevet 9. mars 2016 Jippi!!! Sendte gubben rett på Rema 1000, nå skal det fleskes på sofaen 😃 Anonymkode: a298e...4a2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohdeergod Skrevet 9. mars 2016 #49 Del Skrevet 9. mars 2016 Hvor lenge varer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 9. mars 2016 #50 Del Skrevet 9. mars 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jippi!!! Sendte gubben rett på Rema 1000, nå skal det fleskes på sofaen 😃 Anonymkode: a298e...4a2 Sørg for å ha en spybøtte i nærheten, da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brob Skrevet 9. mars 2016 #51 Del Skrevet 9. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skal du veie folk før de får betale? Smartingen. Anonymkode: d2fc2...89e jeg ser ikke problemet med priskrigen. Herlig! Denne gangen er det smågodt på tilbud. Forrige gang var det marsipan, sirup, bakpaipr og andre julevarer. Jeg er en av de som har hamstret smågodt nå. Godis til påske, godis til lørdager, godis til besøk og godis til den festen vi skal ha senere i år. Det det handler om her er viljestyrke, folkens. Jeg har dette i hus nå, men det betyr ikke at vi skal spise det hele tiden. Ingen tvinger dere til å kjøpe det heller. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #52 Del Skrevet 9. mars 2016 Kjøpte over 2 kg smågodt i dag. Har for en stund og for alle som vil ha når de kommer innom, for å si det sånn Synes det er fint. Man må ta ansvar for eget liv og eget kosthold, uansett pris. Generelt synes jeg sunn mat er for dyr og usunn mat for billig i forhold til den usunne. Men sier ikke nei til gode tilbud likevel. Anonymkode: ee747...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #53 Del Skrevet 9. mars 2016 En bulimikers drøm dette her.. hilsen bulimiker som heldigvis er innlagt for øyeblikket…... Anonymkode: 48089...85b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #54 Del Skrevet 9. mars 2016 ÅÅååNAM! Jeg elsker smågodt, så dette er fantastiske nyheter! Jeg kommer ikke til å ta helt av da jeg prøver å være sunn. Vet dere om det er hele landet det gjelder? Gjelder priskrigen i Stavanger? Anonymkode: f0574...fdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #55 Del Skrevet 9. mars 2016 Med så lave priser blir terskelen for å handle, litt eller mye, lavere. Jeg synes ikke noe om det. Mitt mål er å holde meg unna, vil handle som om det er fullpris på godteri. Skulle likt å se dem ha en slik priskrig på epler og bananer (o.l)! Anonymkode: 521aa...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollie Skrevet 9. mars 2016 #56 Del Skrevet 9. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Klart de skal få kjøpe! Til normalpris På den måten støtter vi ikke at de blir enda mer tykk enn hva de allerede er. Det er vel derfor folk reagerer på at det er tilbud på usunne varer? Fordi at folk hamstrer og blir tykkere..? Normalvektige og undervektige viser jo at de ikke har et kosthold som innebærer å spise alt for mye, så det er nok større sannsynlighet for at de ikke vil hamstre usunne matvarer enn at overvektige vil gjøre det. Anonymkode: 8a0ef...ee6 Men... Hvordan skal dette gjennomføres da tenker du?? Skal det være en vektgrense for kjøp av billig smågodt? Og hvordan skal dette kontrolleres? Vekt i butikken? Legeerklæring? Jeg ble veldig nysgjerrig på hvordan du ser for deg at dette skal gjennomføres. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 9. mars 2016 #57 Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) slettet Endret 9. mars 2016 av Summers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #58 Del Skrevet 9. mars 2016 31 minutter siden, ohdeergod skrev: Hvor lenge varer dette? Til påske tror jeg. TS Anonymkode: 2938d...515 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #59 Del Skrevet 9. mars 2016 Har selv kjøpt inn vel 2 kilo nå, da har jeg i lang tid fremmover og jeg kan ta med når jeg blir invitert til folk. Hvem liker ikke at dem de inviterer har med seg godtesnop? Anonymkode: fb311...355 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 9. mars 2016 #60 Del Skrevet 9. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har selv kjøpt inn vel 2 kilo nå, da har jeg i lang tid fremmover og jeg kan ta med når jeg blir invitert til folk. Hvem liker ikke at dem de inviterer har med seg godtesnop? Anonymkode: fb311...355 Bare ikke gjem det i veska di. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå