LitenSak Skrevet 24. juni 2016 Forfatter #41 Skrevet 24. juni 2016 Jeg fikk dekt :D så nå er jeg på ventelisten :D LYKKELIG 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #42 Skrevet 24. juni 2016 Hva er vondest av brystløft og brystreduksjon? Tenker da tiden etterpå. Anonymkode: a1c2e...3a6
LitenSak Skrevet 25. juni 2016 Forfatter #43 Skrevet 25. juni 2016 Den 24. juni 2016 at 19.14, AnonymBruker skrev: Hva er vondest av brystløft og brystreduksjon? Tenker da tiden etterpå. Anonymkode: a1c2e...3a6 Vet ikke
ViljaH Skrevet 25. juni 2016 #44 Skrevet 25. juni 2016 Her er reglene: http://legeforeningen.no/Fagmed/Norsk-plastikkirurgisk-forening/Om-oss/Plastikkirurgisk-retningslinjer---forslag/ INDIKASJON BRYSTREDUKSJON BMI < 27 Subjektive plager Belastningsplager (skulder/nakke) Tyngdeubehag i brystene Objektive funn Store bryst > 800 ml (reduksjon minst 350-500 ml) eller Volumasymmetri på 25 % eller 200 ml* * ved brystvolum > 600 på minste bryst Unntak (hvor grensen kan justeres ned noe): Intertrigo/hudproblemer i omslagsfold Dårlig kroppsholdning Tydelig markering av bh stropp Liten og slank person Mammografi 6 måneder innen operasjon Kontraindikasjoner: Røyk (røykfri minimum 6 uker før og etter operasjon) Graviditet/amming Relative kontraindikasjoner: Annen komorbiditet Ung alder (< 20 år) Urealistiske forentninger
ClosedParadise Skrevet 27. juni 2016 #45 Skrevet 27. juni 2016 Den 24. juni 2016 at 19.14, AnonymBruker skrev: Hva er vondest av brystløft og brystreduksjon? Tenker da tiden etterpå. Anonymkode: a1c2e...3a6 Jeg har tatt brystløft og fjernet litt på den ene. Jeg vil tippe det er ganske likt, ved løft så løfter de og evt fjerner litt hvis det er noe forskjell på de. Ved reduksjon så fjerner de og løfter. Så er vel egentlig ganske likt tror jeg. Jeg personlig syns ikke løftet var så vondt som jeg så for meg, og selv alle arrene jeg har. Gull verdt ❤️
Beach Skrevet 27. juni 2016 #46 Skrevet 27. juni 2016 Skal alle med stor nese eller litt løs hud på magen etter graviditet kreve gratis plastikkoperasjoner også? Det ville kostet samfunnet dyrt. Betal som alle andre, dere. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #47 Skrevet 27. juni 2016 9 timer siden, ClosedParadise skrev: Jeg har tatt brystløft og fjernet litt på den ene. Jeg vil tippe det er ganske likt, ved løft så løfter de og evt fjerner litt hvis det er noe forskjell på de. Ved reduksjon så fjerner de og løfter. Så er vel egentlig ganske likt tror jeg. Jeg personlig syns ikke løftet var så vondt som jeg så for meg, og selv alle arrene jeg har. Gull verdt ❤️ Løftet du eller la du inn silikon? Jeg skal ta yt silikon og så løft. Klarer ikke silikon mer. Vil være naturlig. Mulig jeg får veldig små pupper nå men men. Anonymkode: a1c2e...3a6
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #48 Skrevet 27. juni 2016 Den Friday, June 24, 2016 at 19.14, AnonymBruker skrev: Hva er vondest av brystløft og brystreduksjon? Tenker da tiden etterpå. Anonymkode: a1c2e...3a6 Det er samme sak, og samme omprogramering av brystene og dermed samme ubehag etterpå. Anonymkode: 89c6c...625 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #49 Skrevet 27. juni 2016 Den 24.6.2016 at 12.26, LitenSak skrev: Jeg fikk dekt :D så nå er jeg på ventelisten :D LYKKELIG Gratulerer så himla bra! Anonymkode: b6c6b...586 2
ClosedParadise Skrevet 27. juni 2016 #50 Skrevet 27. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Løftet du eller la du inn silikon? Jeg skal ta yt silikon og så løft. Klarer ikke silikon mer. Vil være naturlig. Mulig jeg får veldig små pupper nå men men. Anonymkode: a1c2e...3a6 Jeg løftet. Og skal legge inn silikon om ikke lenge
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #51 Skrevet 27. juni 2016 1 time siden, ClosedParadise skrev: Jeg løftet. Og skal legge inn silikon om ikke lenge Hvordan var det etterpå? Jeg skal i ilden snart og har tatt ut en uke fri. Så er spent om det er nok med en uke. Da jeg la inn var jeg på jobb etter 4 dager. Nå vil jeg ha dem ut pga jeg trives ikke med dem. Var ikke store smertene da husker jeg. Anonymkode: a1c2e...3a6
ClosedParadise Skrevet 27. juni 2016 #52 Skrevet 27. juni 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan var det etterpå? Jeg skal i ilden snart og har tatt ut en uke fri. Så er spent om det er nok med en uke. Da jeg la inn var jeg på jobb etter 4 dager. Nå vil jeg ha dem ut pga jeg trives ikke med dem. Var ikke store smertene da husker jeg. Anonymkode: a1c2e...3a6 Hehe så bra, nå ble jeg beroliget når du sa det ikke var så store smerter Men etter løftet så var jeg hjemme i ca 3 uker. Kommer jo an på hvilken jobb man har, siden man ikke skal løfte og slikt. Du må bare kjenne etter selv, får du vondt i brystet og armene så tar du det rolig med en gang. Sålenge man er forsiktig så kan man begynne å jobbe igjen ganske fort tenker jeg. Håper du blir fornøyd, og hvor skal du operere? Skal du ta ut og løfte de?
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #53 Skrevet 27. juni 2016 Skal ta ut ja og så løft. Ingen reduksjon. Betaler selv. Ganske dyrt, men silikonen må ut engang uansett. Skal ta i Bergen ☺ Har egentlig litt tung jobb, men får ta det med ro. De sier det er vondere å legge inn silikon enn å ta brystløft, men jeg syntes ikke smertene var store. Tok det forsiktig den første uken. Litt rart å kjøre bil med stive armer. Anonymkode: a1c2e...3a6
LitenSak Skrevet 29. juni 2016 Forfatter #54 Skrevet 29. juni 2016 Den 27. juni 2016 at 11.31, Beach skrev: Skal alle med stor nese eller litt løs hud på magen etter graviditet kreve gratis plastikkoperasjoner også? Det ville kostet samfunnet dyrt. Betal som alle andre, dere. Nå var no jeg plaget med store bryst før jeg fikk barn. Og slik som jeg har forstått det så burde man vente med en slik operasjon etter man har fått barn!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå