Gå til innhold

Gutter......

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, Lee Jones skrev:

Har du tenkt på at du kanskje sikter for høyt. Veldig rart at en mann dumper deg fordi han "tror" at du vil gifte deg i morgen.

Nå var det vel egentlig ikke helt det jeg lurte på, men nei, jeg tror ikke jeg sikter for høyt. Iallefall ikke med alle, utseende har nemlig vært varierende, men resultatet det samme. 

Det jeg egentlig lurte på var om jeg skal ta mer initiativ på han siste nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 timer siden, Niennas skrev:

Dette stemmer helt sikkert for en del kvinner. Men det høres jo ut som at du bare får samme type kvinne ved denne tilnærmelsen, og det er tydeligvis ikke en type kvinne som behandler deg bra.

Tips til hvor en finner disse kvinnene som behandler en bra? :klo:

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Andreas8 skrev:

Hvis en mann behandler en kvinne bra, behandler hun deg bra tilbake. Tipper du feiler der, etter som du aldri har opplevd det. 

Hvis en kvinne liker en mann, så bør hun ta initiativ. Stikker han av med halen mellom beina, var han ikke noe å samle på. Enkelt og greit.

Anonymkode: fec3d...5a9

• Liker 2
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en mann behandler en kvinne bra, behandler hun deg bra tilbake. Tipper du feiler der, etter som du aldri har opplevd det.

Anonymkode: fec3d...5a9

Få se om jeg forstått hypotesen din korrekt?

1. kvinner behandler en hver mann slik han behandler henne

Noe som kan enkelt avkreftes:

2. en mann i et heterofilt forhold blir ikke drept av sin partner med mindre han har drept henne først

http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Statsadvokaten---Hun-drepte-med-overlegg-3509708.html

Skrevet
3 timer siden, Andreas8 skrev:

De kan selvfølgelig finnes overalt, på samme måte som det finnes bra menn overalt. Denne "behandler deg bra"-kommentaren var vel mer rettet til at AB hadde et ganske bittert og negativt syn på kvinner, og da tenker jeg at man kanskje får et annet resultat ved en annen metode.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Niennas skrev:

De kan selvfølgelig finnes overalt, på samme måte som det finnes bra menn overalt. Denne "behandler deg bra"-kommentaren var vel mer rettet til at AB hadde et ganske bittert og negativt syn på kvinner, og da tenker jeg at man kanskje får et annet resultat ved en annen metode.

Ja da, du har rett i det. Jeg tråkket litt rett inn i en tråd. Det var spøkfullt ment fra min side. Men all humor har et snev alvor i seg. Oppdager du en slik plass så si gjerne fra...

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Andreas8 skrev:

Ja da, du har rett i det. Jeg tråkket litt rett inn i en tråd. Det var spøkfullt ment fra min side. Men all humor har et snev alvor i seg. Oppdager du en slik plass så si gjerne fra...

Jada, skal si ifra med gps-koordinater og det hele ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Aye skrev:

Blir du med hjem og lager baby? 

😍😍😍😍

Anonymkode: 93cdb...67f

• Liker 2
Skrevet

Tråden ryddet for personangrep 

Bond, forumansvarlig 

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Jeg søker først blikk kontakt, flere ganger. Blir hun nysgjerrig/ser tilbake og sånt føler jeg at jeg kan si hei :) Når dama unngår øyekontakten, ser vekk uten å se tilbake og sånt gjør jeg ikke noe.

Så ja, hvordan jeg går fram avhenger egentlig veldig av hvilke signaler jeg får. Jeg har opplevd med noen at man må gå veldig sakte fram. De vil liksom ikke gå på date og sånt før de har sett deg in action noen ganger :P Enten om det er på fester, eller på en aktivitet. 

Endret av Minesveiper
Skrevet
13 timer siden, Niennas skrev:

Jada, skal si ifra med gps-koordinater og det hele ;)

Så du vet ikke om noe sted hvor disse snille damene finnes? Så det du sier er at det er like vanskelig for menn å finne snille damer som det er for damer å finne snille menn? Hmh, tenke seg. Lurer på når det skal gå opp for damer at det er ikke noe lettere å være mann..? :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...