Gå til innhold

Gutter......

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

....hvordan går dere frem om dere er interessert i ei jente? Jeg er ute etter å høre om forskjellene 😉

Anonymkode: 93cdb...67f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Intet. Håper hun viser interesse først.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Okapi skrev:

Hvis hun ikke gjør det da? Mister du muligheten? 

Gjest Castielz
Skrevet (endret)

Skjer så sjelden, så husker egentlig ikke.

Tror jeg begynner med å si "hei"

Endret av Castielz
Gjest Spiderman
Skrevet
5 minutter siden, Okapi skrev:

Og det funker bra for deg?

Personlig sier jeg "hei" prøver å connecte med henne slik at samtalen ikke blir et intervju selv om det blir noen spørsmål for å finne noe å prate om. Prøver å ikke være for seriøs, og hvis det ikke klikker så klikker det ikke. Buhu :dry:

Prøver ikke å være alt for indirekte heller:)

AnonymBruker
Skrevet

Gutter har tapt hvis dem viser interesse først. Eneste fornuftige grunnen til at gutter legger kortene på bordet, er at dem er dritt lei av å vente på at det skal skje noe og kan like gjerne ta en avvisning som noe annet.

Anonymkode: cb931...021

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Gutter har tapt hvis dem viser interesse først. Eneste fornuftige grunnen til at gutter legger kortene på bordet, er at dem er dritt lei av å vente på at det skal skje noe og kan like gjerne ta en avvisning som noe annet.

Har dere menn blitt slik? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere menn blitt slik? 

Ja. Enkleste måte å få jenter på er å være kynisk, ikke bry seg og passe på at man har jenter etter seg. Gutter som er ærlige i starten er ikke interessante nok, det har alle menn fått med seg.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Enkleste måte å få jenter på er å være kynisk, ikke bry seg og passe på at man har jenter etter seg. Gutter som er ærlige i starten er ikke interessante nok, det har alle menn fått med seg.

Rettelse: En del menn

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun ikke gjør det da? Mister du muligheten? 

Ja, stort sett.

1 time siden, Plaskebrus skrev:

Og det funker bra for deg?

Nei. :P Men på den annen side, alternativet har ikke fungert spesielt bra heller. Av og til er det bedre å bare slippe avvisningen.

• Liker 8
Gjest Spiderman
Skrevet
9 minutter siden, Okapi skrev:

Ja, stort sett.

Nei. :P Men på den annen side, alternativet har ikke fungert spesielt bra heller. Av og til er det bedre å bare slippe avvisningen.

Vel. For alt jeg vet så ligger det kanskje mer til å få ei dame enn å kun vise interesse.  Kanskje?

Og ikke hør på anonymbrukern over her. Han høres mer ut som en type som som har utviklet et dårlig forhold til kvinner pga noen dårlige erfaringer og trøster seg med å trekke forhastede konklusjoner istedet for å se seg selv i speilet.

Uten at jeg vet noe sikkert så overlater jeg til damene og si om de blir våte i trusa av den mentaliteten han viser? :tongue:

Skrevet

Dette stemmer helt sikkert for en del kvinner. Men det høres jo ut som at du bare får samme type kvinne ved denne tilnærmelsen, og det er tydeligvis ikke en type kvinne som behandler deg bra.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Plaskebrus skrev:

Vel. For alt jeg vet så ligger det kanskje mer til å få ei dame enn å kun vise interesse.  Kanskje?

Og ikke hør på anonymbrukern over her. Han høres mer ut som en type som som har utviklet et dårlig forhold til kvinner pga noen dårlige erfaringer og trøster seg med å trekke forhastede konklusjoner istedet for å se seg selv i speilet.

Uten at jeg vet noe sikkert så overlater jeg til damene og si om de blir våte i trusa av den mentaliteten han viser? :tongue:

Man går ikke rundt og sier man ikke bryr seg, er kynisk og har mange jenter etter seg. Hvis det gjøres tror jeg ikke mange jenter ville syns det var attraktivt nei. Hvis man derimot har de egenskapene, legger mange jenter seg etter deg.

10 minutter siden, Niennas skrev:

Dette stemmer helt sikkert for en del kvinner. Men det høres jo ut som at du bare får samme type kvinne ved denne tilnærmelsen, og det er tydeligvis ikke en type kvinne som behandler deg bra.

Skal selvsagt ikke skjære alle under en kam, men mener fremdeles det er den enkleste måte å få jenter på, rett og slett fordi det er så mange som faller for det. At det er drømmedama du finner på den måten, tror jeg ikke.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

....hvordan går dere frem om dere er interessert i ei jente? Jeg er ute etter å høre om forskjellene 😉

Det er et satans slit å være gutt\mann. Vi må ta all risikoen med å ta initiativet hele f***** tiden og forholde oss til den kvinnfolk psykologien er det samme som å forvente at dere skal forstå relativitets teorien. 

Tatt i betraktning at de fleste jenter kun liker oppmerksomheten og ikke oss i det hele tatt så er det j**** slitsomt kort oppsummert. Så vi ser vel etter noen tegn som kan avsløre om hun bare liker oppmerksomheten eller oss som person sånn helt egentlig.

Problemet er vel bare at dere vet det ikke selv engang - for der er det en begrensning i selvinnsikten fra naturen sin side. 

Så det skulle forklare hva vi må forholde oss til i den sammenhengen?

Anonymkode: 42747...eb7

• Liker 2
Skrevet

Blir sjelden interessert. Hvis jeg er forelsket, vil jeg vise interesse ofte tror jeg .. Smile, overraske, massere, tulle litt.. .. Vetta faen. Har ikke vært interessert i noen siden ungdomsskolen. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trodde heller det var motsatt.

• Liker 1
Skrevet

Det er et satans slit å være gutt\mann. Vi må ta all risikoen med å ta initiativet hele f***** tiden og forholde oss til den kvinnfolk psykologien er det samme som å forvente at dere skal forstå relativitets teorien. 

Tatt i betraktning at de fleste jenter kun liker oppmerksomheten og ikke oss i det hele tatt så er det j**** slitsomt kort oppsummert. Så vi ser vel etter noen tegn som kan avsløre om hun bare liker oppmerksomheten eller oss som person sånn helt egentlig.

Problemet er vel bare at dere vet det ikke selv engang - for der er det en begrensning i selvinnsikten fra naturen sin side. 

Så det skulle forklare hva vi må forholde oss til i den sammenhengen?

Anonymkode: 42747...eb7

Ikke rart jenter ikke får interesse for deg når du utviser den holdninga. Jeg hadde iallefall blitt fornærma om en fyr anklagde meg for å mangle selvinnsikt og at dette var kvinners natur.

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, Maleficenta skrev:

Ikke rart jenter ikke får interesse for deg når du utviser den holdninga. Jeg hadde iallefall blitt fornærma om en fyr anklagde meg for å mangle selvinnsikt og at dette var kvinners natur.

Fake it till you make it?

Skrevet

Så hvor mye initiativ skal vi egentlig ta for at det ikke blir for mye for dete menn? Balansegangen er jo det vanskeligste. 

Jeg kan gjerne ta initiativ, men har gang på gang blitt avvist da mannen plutselig tror jeg vil "gifte meg i morgen" etter vi har møttes et par ganger. Nå hadde jeg nettopp en veldig koselig date, men kvier meg for å ta initiativ til date nr 2 da jeg har brent meg gang på gang. Sendte en takk for daten mld og sa fra han bare måtte si fra om han ville møtes igjen, fikk takk det samme tilbake. Vurderer nå å ta initiativ til et nytt møte, men er skeptisk da det ikke har vært noe kontakt utenom den ene mld på mandag. Føler jeg tok noe initiativ med den mld, men kanskje det var vagt. Uansett, det er jeg lurer på er hvor er balansegangen mellom "gifte seg i morgen" og et vanlig lite initiativ? 

Skrevet
3 timer siden, Inwe skrev:

Så hvor mye initiativ skal vi egentlig ta for at det ikke blir for mye for dete menn? Balansegangen er jo det vanskeligste. 

Jeg kan gjerne ta initiativ, men har gang på gang blitt avvist da mannen plutselig tror jeg vil "gifte meg i morgen" etter vi har møttes et par ganger. Nå hadde jeg nettopp en veldig koselig date, men kvier meg for å ta initiativ til date nr 2 da jeg har brent meg gang på gang. Sendte en takk for daten mld og sa fra han bare måtte si fra om han ville møtes igjen, fikk takk det samme tilbake. Vurderer nå å ta initiativ til et nytt møte, men er skeptisk da det ikke har vært noe kontakt utenom den ene mld på mandag. Føler jeg tok noe initiativ med den mld, men kanskje det var vagt. Uansett, det er jeg lurer på er hvor er balansegangen mellom "gifte seg i morgen" og et vanlig lite initiativ? 

Har du tenkt på at du kanskje sikter for høyt. Veldig rart at en mann dumper deg fordi han "tror" at du vil gifte deg i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...