Gå til innhold

Blir det noen mann til Ann Kristin??


Jens

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes ikke nødvendigvis alle som melder seg på et sånt program er snodige og rare, men kanskje desperate! :ler: Jeg kunne aldri klart det, blir ikke mye romantisk å ha et TV- kamera opp i trynet hele tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På reklamen for dagens episode ser det jo ut som om det går i riktig retning da for Ann Kristina og Aleksander! Blir spennende å se om de gifter seg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor var det flaut at han sang? Synes det var koselig jeg, og det vitner om at han ikke tar seg selv så høytidelig og ikke er redd for å drite seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå takket Alex for seg, fordi han ikke er klar for å gifte seg om fjorten dager. Og hvem kan vel klandre ham for det? Men det ble så trist - de to var jo helt tydelig i ferd med å bli litt glad i hverandre, og så må de bryte opp fordi settingen rundt faktisk er helt sinnsyk!

Når jeg tenker over det nå, så vil jeg si at dette programmet undergraver det alvoret det faktisk er å gifte seg. Det er jo liksom noe man gjør for livet, og du skal ha rimelig bra flaks dersom du klarer å finne din perfekte match i løpet av så kort tid, og være så sikker på det at du faktisk går til alters med vedkommende.

Og neste gang må hun også treffe igjen alle mennene - stakkars jente...

Skjønner godt at hun fikk lyst til å trekke seg fra alt sammen på et tidspunkt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, så dumt at det ikke ble noe med Alex! Jeg ser liksom for meg at når de møtes i episoden neste mandag, vil han tilbake til henne og hun tar ham imot... Hun kan da umulig klare å bryte med følelsene hun har for ham og bygge opp et forhold til en ny mann på 2 uker!!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hele opplegget er helt vanvittig - stakars jente. Hvor er psykologen når de bestemmer seg for å sende inn alle guttene når hun er lengst nede? Herregud :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hele opplegget er helt vanvittig - stakars jente. Hvor er psykologen når de bestemmer seg for å sende inn alle guttene når hun er lengst nede? Herregud :roll:

Enig, det er helt ufølsomt.

Jeg syntes så utrolig synd i henne da Alex fortalte at han ville gå,... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kom det virkelig fram hvor utrolig "dumt" dette konseptet er! Syntes oppriktig synd på Ann Kristin! Skjønner godt at Alex stakk da han skjønte alvoret!

Å gifte seg er faktisk veldig alvorlig. Du lover å elske og ære en person til døden skiller en ad! Hvordan kan man love det til en person etter 2 uker?

Nei...dette blir for dumt! Tror Ann Kristin endelig innser hvor idiotisk konseptet egentlig er!

Håper virkelig hun finner en å dele livet med, men at de lar bryllupet bero!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere over, dette blir bare for dumt! De kan da umulig vente at hun skal finne en å gifte seg med på 14 dager. Synes også det var litt trist å se igår, hun var jo helt klart betatt av Alex. Og de som hadde vært på den fine ferien, og han hadde hilst på foreldrene..Helt klart at hun håpet på noe mer.

Blir nok ikke noe bryllup denne gangen heller, og det skjønner jeg veldig godt. De begynner kanskje å skjønne at dette konseptet er helt på jordet. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Synes det så ut som om hun egentlig hadde lyst til å takke nei til han fra Hamar som kom inn igår. Mulig hun der og da bestemte seg for bare å følge program-ideen videre, selv om hun sikkert nå har innsett at det ikke kommer til å funke med "hurtig-bryllup".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelp! Parabolen klikka akkurat da Ann-Kristin og den nye typen skulle møte alle frierne!! Hva skjedde???

Jeg fikk med meg at Alex kom tilbake. Vet ikke hvorfor eller hvordan, men han er tilbake i spillet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de gamle frierne ble samlet sammen, og de fikk en sjans til å overbevise henne om en ny sjanse. Han som bodde hos henne da, var helt tragisk..Herregud, ble skikkelig ille berørt av han...Ann Kristin også!

Ihvertfall ville Alex ha en ny sjanse, og Ann Kristin ble selvfølgelig overlykkelig. De nussa til og med!!! WOW! Hehe....

Håper virkelig de finner sammen igjen, fordi det virker som det er Ann Kristin som er aller mest forelsket egentlig!

Kun 2 uker igjen til bryllupet, så dette blir MEGAspennende!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønte ikke han der i latex-buksene at det var de tidligere frierne? Han satt jo å prata til dem om at de tidligere var kjedelig kledd osv osv.

Ble helt flau da han kom i DET antrekket og de andre var så stilige i dress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Skal si jeg fikk meg en god latter av han latex-fyren ja.

MEN - seriøst - de 3 i "ekspertpanelet"....HVA er det egentlig de tenker med :roll: Er det alt for få mannfolk som vil inn eller plukker de ut typer som ikke passer til henne med vilje???????

Eller har de ikke peiling på hvilken mann hun egentlig er ute etter???

Syns hele greia virker bare DUMT!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...