Gå til innhold

Blir det noen mann til Ann Kristin??


Jens

Anbefalte innlegg

Ser heller på min store fete ufordragelige forlovede på TVN. Hysterisk artig, noen som har sett det?

Nei, men det er det store samtale emnet rundt lunsjbordet på jobben hver tirsdag... Så tror kanskje jeg skal titte litt på det neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, har sett det ett par ganger og jeg ler så jeg griner hver eneste gang. Hysteriski morsomt i forhold til Bill mrk: Bryllup og Unkarskvinnen som bare er tåpelige og pinlige begge to.

For å være helt ærlig, jeg fatter ikke at noen kan være så pr-kåte at de stiller opp på tv for å "selge" seg til første og beste mann som er lettlurt nok til å bli med på dette.

For kom ikke her å si at de tenker mest på kjærligheten. :roll: Da hadde de vel kanskje brukt andre metoder på å finne seg type enn å gjøre det på tv.

Dessuten, det virker ikke som om det er helt gjennomtenkt da og jeg tror det eneste sånne serier fører til er å opprettholde skilsmissestatistikken. :roll:

Nå har ikke jeg fulgt med på hverken Ungkarskvinnen eller Bill mrk; bryllup, har bare sett det som er vist som reklame for programmene, men jeg må si at jeg skjønner godt at gutta forsvinner ut av livet til Ann Kristin, for noe så kjedelig er det lenge siden jeg har sett. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at hun virker kjedelig. De sitter jo i den leiligheten nesten konstant. Jeg hadde fått sponk fullstendig. De er jo i Oslo. Må da være noe å finne på i hovedstaden. Skjønner ikke at de ikke i det minste prøver å ha det litt morsomt.

Sitte slik i hver sin stol og smile til hverandre.. det hadde ikke jeg klart iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Ann Kristin er for redd for å virke "løs på tråden" jeg! - så hun er endt opp som "prippen" Hun er jo ikke borti gutta engang! Hun var jo litt betatt av Jimmi, men når hun ikke gjorde NOE for at han skulle skjønne at "her er det håp", så synes jeg ikke det er rart at han gav seg.

Hun mente jo så bestemt at hun hadde gitt intrykk av at hun var interessert, men min erfaring er at gutta trenger nok litt klarere beskjed enn de diffuse meldingene hun kom med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ann Kristin blir ikke gift..

Leste det i lokalavisa.

For dere som fortsatt lurte :)

Leste det i lokalavisa?Hmm...Hvorfor skriver dem det før serien er over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel knapt enmnd igjen i serien til giftermålet skal stå :o

Håper virkelig ikke hun gifter seg med noen etter 1 mnd, etter å ha datet på tv noen få ganger...Jeez..For et konsept! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en måte å prøve og finne seg en mann på - men man KAN jo ha flaks også. Ett eller annet sted og på ett eller annet tidspunkt treffer man jo personen man gifter seg med, så hvorfor ikke.

Jeg har også reagert på at hun over hodet ikke flørter. Hun inviterer jo ikke til noen ting. Hun sa til Jimmy med en gang at hun likte ham bedre enn noen hittil, men ikke noe mer enn det. Kan hun ikke ta på dem litt i det minst`? nei, jeg synes hun virker gørr og sær og kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en måte å prøve og finne seg en mann på - men man KAN jo ha flaks også. Ett eller annet sted og på ett eller annet tidspunkt treffer man jo personen man gifter seg med, så hvorfor ikke.

Jeg har også reagert på at hun over hodet ikke flørter. Hun inviterer jo ikke til noen ting. Hun sa til Jimmy med en gang at hun likte ham bedre enn noen hittil, men ikke noe mer enn det. Kan hun ikke ta på dem litt i det minst`? nei, jeg synes hun virker gørr og sær og kjedelig.

Det syns jeg også! Blir pinlig berørt av hvordan hun fremtrer ovenfor gutta!

Og ja, mannen i med stor M, kan dukke opp hvor som helst ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på min store fete osv forlovede nå sist, og det var jo bare hysterisk morsomt. Er så gøy å se ansiktsuttrykkene til den "skikkelige" familien hennes når han raper og står på. Men er det ingen som kan gjøre noe med håret til den mora hennes? Får helt noja av å se på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på min store fete osv forlovede nå sist' date=' og det var jo bare hysterisk morsomt. Er så gøy å se ansiktsuttrykkene til den "skikkelige" familien hennes når han raper og står på. Men er det ingen som kan gjøre noe med håret til den mora hennes? Får helt noja av å se på det...[/quote']

Er ikke foreldrene hennes med på "notene"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfra det lille jeg har sett av henne på TV må jeg nesten si meg litt enig der, Phair. :plystre:

Hadde på en måte forventet at en person som stiller opp på et slikt konsept hadde noe mer "fres" over seg liksom...

Kan jo hende at det får relativt få som meldte seg på, og så måtte de til slutt ta den som var mest akutell? Har forresten hørt at hun skal være stinn i penger.. Om hun blir gift eller ikke vet jeg ikke, men hun har i alle fall ikke hatt amors piler med seg til nå. Synes ikke det er et særlig underholdende program i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de filmer for mye spising, smatting og slafsing. Blir nesten irritert. Når er siste episode? Det kan jo ikke være mange dagene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ca 3 uker igjen i programmet, til bryllupet skal stå!

Alexander som hun dater nå, er jo kjempesøt. Men om de passer sammen er jo en annen ting. Han er jo morsom, utadvent og kjekk, mens hun er mer stille, kjedelig og grå liksom. Skjer jo ingentingen. Tror jeg hadde kjedet meg skikkelig på tur sammen med henne...

Hun tar jo null initiativ!!!

Skjønner at gutta sliter med motstridende signaler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader som de la opp til klininig igår!!! :ler:

Alkohol, massasje, sydentur, etc.....Ble sååååå flau da alexander begynnte å synge!!!!!Herregud, gjemte meg nesten under soffaen.

Syns det utgjør ett merkelig par, så kanskje det blir match???Syns han var enda snålere enn henne! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Alex er kjempesøt jeg, men han fortjener noen som erlitt mindre tantete og gammelmodig.

Hun nevnte for ikke så lenge siden at menn ofte var redd for rike kvinner, så hun har nok gryn. Hun skal jo inn i jobben som markedssjef i familiebedriften.

Akk, jeg synes den jenta er tragisk.... i går traff hun en venninne på fotballkampen og de to ble sittende og hviske og tiske sammen om ham mens han satt ved siden av. Hvor er IQ'en og EQ'en hen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff ja oppførselen på fotballkampen var pinlig...og sangen hans også..hjelp hvorfor skal alltid noen folk synge på sånne programmer..det er jo bare flaut!

Noen flere smo la merke til at omtrendt det eneste hun sa om han var at han "snakker mye og er åpen og ærlig!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun har vært ei merkelig dame helt fra starten. Hun burde ta litt mer initiativ, tross alt er det hun som skal finne en mann å gifte seg med. Virker nesten litt redd for nærkontakt, sånn som hun begynte å fnise da de holdt på med massasje i går.

Kan ikke være lett å finne en på så kort tid heller da, hun føler seg nok litt presset. De burde ha sendt inn tre og tre hele tida, så hun hadde litt mer å velge i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...