Pås Skrevet 8. mars 2016 #41 Del Skrevet 8. mars 2016 Jeg synes forsåvidt det var greit at det ikke kom i kirken, vi har hatt noen diskusjoner omkring dette hjemme, om det er greit å droppe seremoni og kunne komme på festen, enten det er dåp eller konfirmasjon. I utgangspunktet synes jeg en bør prøve å komme til seremonien også, men ser at det er delte meninger om det! Når det gjelder selve festen synes jeg det er frekt og uhøflig å bare la være å komme! Mest av hensyn til vertskapet, som selvsagt har planlagt både mat og plass til alle. Men, jeg synes signalet til tenåringene også er galt: det er greit at du ikke kommer dersom det dukker opp noe du har mer lyst til! Litt sånn til diskusjonen om hva vi kan forvente oss av tenåringer, og hvordan vi kan oppdra dem til gode voksne! Kan jo være at de hadde gitt beskjed til foreldrene altså, og at det var de som ikke hadde gitt beskjeden videre. I så fall er tenåringene frikjent! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå