Sikkerhetsjenta Skrevet 15. mars 2016 #21 Skrevet 15. mars 2016 Nord Korea og Sør Korea er fortsatt i krig. De har kun våpenhvile avtale. Våpenhvile betyr å ta en pause fra krigen. De har aldri skrevet fredsavtale. Dermed er det rimelig at Nord Korea truer sin fiende i Sør Korea. Fordi krigen er ikke over.
Skywalker Skrevet 15. mars 2016 #22 Skrevet 15. mars 2016 Jeg tror disse hjemmesnekra atom"bømbene" til lille Kim har for kort lunte og smeller av i trynet på ham selv. Barn og kinaputter..
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #23 Skrevet 15. mars 2016 3 minutter siden, Skywalker skrev: Jeg tror disse hjemmesnekra atom"bømbene" til lille Kim har for kort lunte og smeller av i trynet på ham selv. Barn og kinaputter.. Jeg tror vet du ikke har peiling på hva du snakker om. Anonymkode: a5332...a4f
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 15. mars 2016 #24 Skrevet 15. mars 2016 Hvis Nord-Korea vil sende ut atomangrep så får de værsågod å gjøre det. De truer jo med dette så og si hver eneste uke, og jeg er blitt lei av å vente på smellet. Ærlig talt det som skjer skjer, jeg orker ikke bry meg. Livet mitt er ikke så fabelaktig uansett og jeg gleder meg til å finne ut av hva som skjer etter døden.
Skywalker Skrevet 15. mars 2016 #25 Skrevet 15. mars 2016 (endret) Sitat Jeg tror vet du ikke har peiling på hva du snakker om. Og jeg vet at ironi er et ukjent fenomen for deg. Endret 15. mars 2016 av Skywalker
OPIgirl Skrevet 16. mars 2016 #26 Skrevet 16. mars 2016 Den Monday, March 07, 2016 at 3.11, Badebuksa skrev: Blir du ikke litt kvalm hver gang du ser Jong il eller hva i all verden han heter? Smilet hans.. Han minner meg om en skrekkfilm jeg så en gang, med en gutt som styrte sin egen verden og fanget voksne i den. Han bestemte alt med fantasien sin og de voksne var livredde for ham. Litt sånn han her holder på også.. Han heter Kim Jong Uhn . Tror jeg☺
Haru Skrevet 17. mars 2016 #27 Skrevet 17. mars 2016 (endret) Jeg kan ikke så mye om atomvåpen, men jeg vet såfall at luftforsvaret til Nord-Korea suger peniz. De bruker utdaterte sovjetiske fly som MiG-23, MiG-21, og de Kinesiske versjonene (Shenyang) av MiG-19 og 17. De eneste moderne som er tilstrekkelig i dag er jageren deres MiG-29 og ground-attack flyet Su-25 som er den Russiske rivalen til Amerikanske A-10. Kanskje på tide å oppdatere? Endret 17. mars 2016 av Haru
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå