Gå til innhold

Å oppheve blokkering...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen du stoler på, som kan teste dette sammen med deg? Jeg har testet litt ulike funksjoner på facebook og hotmail i samarbeid med min mor noen ganger. Da sitter vi ved siden av hverandre med hver vår laptop, og mor kan f.eks. blokkere mailadressen min, og så prøver jeg å skrive en mail til henne. Da vil vi begge kunne se om mailen min dukker opp i hennes innboks eller ikke. Når vi ser om det funker eller ikke, fjerner hun blokkeringen igjen. Likeledes kan hun be meg blokkere henne på facebook, og så prøver hun å søke meg opp for å se hva som kommer opp i søkeresultatene/om det finnes en måte å ta kontakt med meg på likevel. Når hun har fått sjekket det hun ville, fjerner jeg blokkeringen igjen. (Når det er sagt, så tror jeg ikke at jeg og mor har prøvd akkurat dette med blokkering på mail, og hotmail har vel uansett ikke chat som sådan lenger, tror jeg. Dette var bare nevnt som et eksempel, for å beskrive hvordan vi gjør det når det er ulike funksjoner vi er usikre på.)

Anonymkode: 47439...2fe

Takk for svar. 

 

Anonymkode: 98a7f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen du stoler på, som kan teste dette sammen med deg? Jeg har testet litt ulike funksjoner på facebook og hotmail i samarbeid med min mor noen ganger. Da sitter vi ved siden av hverandre med hver vår laptop, og mor kan f.eks. blokkere mailadressen min, og så prøver jeg å skrive en mail til henne. Da vil vi begge kunne se om mailen min dukker opp i hennes innboks eller ikke. Når vi ser om det funker eller ikke, fjerner hun blokkeringen igjen. Likeledes kan hun be meg blokkere henne på facebook, og så prøver hun å søke meg opp for å se hva som kommer opp i søkeresultatene/om det finnes en måte å ta kontakt med meg på likevel. Når hun har fått sjekket det hun ville, fjerner jeg blokkeringen igjen. (Når det er sagt, så tror jeg ikke at jeg og mor har prøvd akkurat dette med blokkering på mail, og hotmail har vel uansett ikke chat som sådan lenger, tror jeg. Dette var bare nevnt som et eksempel, for å beskrive hvordan vi gjør det når det er ulike funksjoner vi er usikre på.)

Anonymkode: 47439...2fe

Meg igjen; jeg vil forresten tro at når det gjelder akkurat dette med hva man mottar og ikke når man er blokkert, er det sikkert lettere å få svar på forumet for data, spill og elektronikk. Så kan du heller ta den grublingen over sviket hans her inne. (Eventuelt kanskje på forumet for sørgende? På en måte kan jo dette sees som en sorgprosess du er inne i, med tanke på at du stadig grubler og tenker på det som en gang har vært.)

 

(Og forresten, det er kjempeflott at du ikke har svart på den forrige henvendelsen hans! Det er et steg videre fra forrige gang. Fortsett slik!)

Anonymkode: 47439...2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS. 

Jeg har sett trådene dine i mange måneder nå. Mitt inntrykk er at du mangler fullstendig fokus og har mistet retningen din fullstendig. Det du trenger er ikke å bli mer normal i totten, det du trenger er å få et litt mer attitudeproblem og faktisk stå litt mer opp for deg selv. Du legger verdien din og selvfølelsen din i hva en annen person gjør med deg. Men vet du hva, det er det siste du skal gjøre. Du skal vise fingern din til denne kødden som er like riv ruskende gal som deg selv i denne situasjonen, og gå din vei ut av denne situasjonen NÅ, i dag, med rak ryggrad. Ingenting av dette skal definere din verdi, hva dette mennesker gjør eller ikke gjør, er samme faen. Trø på det, spytt på det, få det ut, vær sinna, voks på det og vær beinhard!

Ingen flere meldinger. Ingen mer kontakt. Gå ut av dette, NÅ.

Anonymkode: 1a8c0...255

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ts her: jeg skrev noe til han som jeg følte for ( vil ikke utdype hva det var her..), og da jeg pushet send knappen, ble han grønn/aktiv med en gang ( vet ikke hvordan jeg skal tolke det...) , men jeg blokkerte han da. Det føltes godt...

Anonymkode: 98a7f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da tok han kontakt igjen ( selv om jeg har blokkert han ). Jeg vet ikke om jeg skal svare eller ikke...Tida vil vise. 

Ts

 

Anonymkode: 98a7f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg har blitt blokka en gang og den er blitt fjernet så blåser jeg i det. Hvorfor den personen velger å blokke en er dens sak. Det samme tenker jeg det er at de fjerner den igjen. Jeg har selv blokka andre eller slettet dem, men jeg har ikke fjernet blokkeringer eller lagt til igjen disse folka. De er blokket ut av livet mitt.. eller det sosiale media livet mitt og har ingen ønsker eller grunnlag til å slippe dem inn igjen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎06‎.‎03‎.‎2016 at 1.31, AnonymBruker skrev:

Hvis du har blokkert noen, men etter en tid opphever blokkeringen. Hvorfor gjorde du det? Kanskje også si hvorfor du blokkerte i utgangspunktet.

Du som har blitt blokkert kan også nevne hvorfor, og hvis vedkommende opphevet blokkeringen, hvordan opplevde du det? Hvorfor tror du vedkommende opphevet blokkeringen og hvordan forholdte du deg til det?

Jeg blokkerte en mann (på viber og fra å ringe/sende sms. sletta han samtidig fra skype) jeg var litt "hekta på" som det kalles når en mann virker interessert, men så plutselig hører man ikke fra han, når man begynner å glemme han, sender han plutselig sms igjen og virker interessert, når kontakten tar seg opp, blir han stille igjen. Etter lang tid hører man igjen fra han. Og sånn gikk dagene... Så fra sist jeg hørte fra han, gikk det et par uker til jeg blokkerte. Nok var nok, jeg følte meg ferdig med han.

Ellers har jeg bare blokkert ekstremt mange telefonselgere..

Og en mann som prøvde seg, og ikke tok et tydelig nei for et nei. Han syntes jeg var så sær som sa at jeg ikke ville ha mer kontakt med han.. Han blokkerte jeg på instagram og fra å ringe/tekste meg.

Jeg ble forundret en gang.. Jeg var kollega med en mann en liten stund, og vi møttes i ny og ne tilfeldigvis i nærområdet her. Så flyttet han til et sted 1,5 timer herfra. Ikke veldig svært sted, så jeg støter kanskje på han et par ganger i året. Vi sier alltid hei når vi ser hverandre, og stopper som regel for å høre hvordan det står til osv. Han er veldig utadvent. Da ei venninne nevnte et bilde han la ut på instagram, sendte jeg følgeforespørsel. Han godtok, og begynte å følge meg også.

Etter en stund så jeg at jeg ikke fulgte han lenger, og han fulgte ikke meg. Tenkte han hadde sletta seg fra hele greia, men han hadde bare blokkert meg. Jeg synes det var rart.

Har blokkert folk på instagram jeg også. Men bare før jeg skjønte at man kan blokkere og oppheve fort, så forsvinner de bare fra følgerlista. Når jeg aksepterte forespørselen deres litt for fort for eksempel, så blokkerte jeg om jeg ikke ville de skulle følge.

Anonymkode: a230b...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blokkerte eksen min en stund etter brudd. Ikke fordi han gjorde noe eller plaget meg, men regner med at han synes det var best selv! Man vil vel ha den type space etter brudd, og i nå om dagen er det ikke bare å slette noen som venn for de dukker opp på noen lister på Facebook uansett om de er slettet. I tillegg er han såpass aktiv på sosiale medier at jeg ikke orka den slags, ville heller bare blokkere og få det vekk. 

Jeg fjerna blokkeringa når jeg ikke syntes at det gjorde noe lenger. :P

Anonymkode: 59bb3...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3/6/2016 at 1.31, AnonymBruker skrev:

Hvis du har blokkert noen, men etter en tid opphever blokkeringen. Hvorfor gjorde du det? Kanskje også si hvorfor du blokkerte i utgangspunktet.

Du som har blitt blokkert kan også nevne hvorfor, og hvis vedkommende opphevet blokkeringen, hvordan opplevde du det? Hvorfor tror du vedkommende opphevet blokkeringen og hvordan forholdte du deg til det?

 

Anonymkode: 98a7f...ce8

Opphevde blokkeringen fordi jeg innerst inne visste at vi hadde et forhold til hverandre og det var vanskelig å avstå. Blokkerte fordi vi var svært uenige og jeg ikke hadde ork/tid til å håndtere det.

Ble blokkert av samme person selv, etter å ha opphevd min blokkering av denne personen bad jeg om at vedkommende også opphevde blokkeringen av meg. Opplevde bare at det var fint men også som forventet at blokkeringen ble opphevet. Tror vedkommende opphevet blokkeringen fordi vi var enige om at vi ikke lengre trengte å ha noen konflikt oss i mellom. Og det er sånn vi har forholdt oss til hverandre i etterkant. 

Anonymkode: 9451d...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da tok han kontakt igjen ( selv om jeg har blokkert han ). Jeg vet ikke om jeg skal svare eller ikke...Tida vil vise. 

Ts

 

Anonymkode: 98a7f...ce8

Håper ikke du svarer... Da kommer du deg iallefall aldri videre!

Anonymkode: c27f3...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt og personamgrep. -Saraby, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, got2go skrev:

Er det seriøst mulig :bond:

  Vis skjult innhold

 

  Vis skjult innhold

 

 

 

Tydeligvis :)

Jeg får ikke opp den skjulte innholdet jeg, hva er det?

Anonymkode: 11225...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...