fullførsetningen Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 Jeg lurer på hvordan en hvilken som helst debatt/diskusjon her fra forumet ville sett ut i virkeligheten, f.eks. hvis noen skuespillere ble bedt å lese gjennom en tråd og gjennomføre den som et skuespill. Kunne fort blitt et interessant syn! Bare kom til å tenke på det. 2
Gjest Cartman Skrevet 6. mars 2016 #2 Skrevet 6. mars 2016 Da lurer jeg på hvem som skal spille selveste Cartman. Jeg tror nesten du må hente inn ekspertise fra utlandet. Mark Wahlberg kan spille meg.
Gjest Jacklost Skrevet 6. mars 2016 #3 Skrevet 6. mars 2016 Det hadde blitt en massakre. Folk hadde slåss og bitch slapped hverandre
Gjest Kaffelattn Skrevet 6. mars 2016 #4 Skrevet 6. mars 2016 19 minutter siden, fullførsetningen skrev: Jeg lurer på hvordan en hvilken som helst debatt/diskusjon her fra forumet ville sett ut i virkeligheten, f.eks. hvis noen skuespillere ble bedt å lese gjennom en tråd og gjennomføre den som et skuespill. Kunne fort blitt et interessant syn! Bare kom til å tenke på det. Haha...en meget god ide! Synes noen innen media/TV burde plukke den opp og lage et konsept!
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #6 Skrevet 6. mars 2016 11 minutter siden, Cartman skrev: Da lurer jeg på hvem som skal spille selveste Cartman. Jeg tror nesten du må hente inn ekspertise fra utlandet. Mark Wahlberg kan spille meg. Will Smith Anonymkode: f27bc...b35
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #7 Skrevet 6. mars 2016 1 minutt siden, Hummels skrev: Jeg hadde blitt angrepet av sinte damer! Justin Bieber? Anonymkode: f27bc...b35
Gjest Cartman Skrevet 6. mars 2016 #8 Skrevet 6. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Will Smith Anonymkode: f27bc...b35 Jeg er for "big boned"
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #9 Skrevet 6. mars 2016 Et øyeblikk siden, Cartman skrev: Jeg er for "big boned" Anonymkode: f27bc...b35
Gjest Cartman Skrevet 6. mars 2016 #10 Skrevet 6. mars 2016 5 minutter siden, Hummels skrev: Jeg hadde blitt angrepet av sinte damer! Angrepet av sinte damer Pult av blide damer Ingenting nytt under solen
Nangijala Skrevet 6. mars 2016 #11 Skrevet 6. mars 2016 Hadde gledelig betalt for å se en forestilling av Ronja-tråden "Ronja Røver Godtesnop" 2
Gjest Jacklost Skrevet 6. mars 2016 #12 Skrevet 6. mars 2016 Et øyeblikk siden, Nangijala skrev: Hadde gledelig betalt for å se en forestilling av Ronja-tråden "Ronja Røver Godtesnop" Link?
Nangijala Skrevet 6. mars 2016 #13 Skrevet 6. mars 2016 (endret) 1 minutt siden, Dr. Cid & Jacklost skrev: Link? Venninne hadde med eget snop, delte ikke Endret 6. mars 2016 av Nangijala
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #14 Skrevet 6. mars 2016 13 minutter siden, Dr. Cid & Jacklost skrev: Det hadde blitt en massakre. Folk hadde slåss og bitch slapped hverandre Hvorfor må du alltid prøve å fremstille det som om det bare er krangling på KG? Det er faktisk ikke tilfelle. Anonymkode: 098f9...9a3 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #15 Skrevet 6. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må du alltid prøve å fremstille det som om det bare er krangling på KG? Det er faktisk ikke tilfelle. Anonymkode: 098f9...9a3 Ta og les litt ironi da. Anonymkode: f27bc...b35 1
Gjest Jacklost Skrevet 6. mars 2016 #16 Skrevet 6. mars 2016 5 minutter siden, Nangijala skrev: Venninne hadde med eget snop, delte ikke Artig tråd
Gjest Blomsterert Skrevet 6. mars 2016 #17 Skrevet 6. mars 2016 9 minutter siden, Nangijala skrev: Hadde gledelig betalt for å se en forestilling av Ronja-tråden "Ronja Røver Godtesnop" Skjønner ikke hva som var så hysterisk morsomt med den tråden.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #18 Skrevet 6. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta og les litt ironi da. Anonymkode: f27bc...b35 Er ikke ironi. Han sier det samme hele tiden Anonymkode: 098f9...9a3
Gjest Blomsterert Skrevet 6. mars 2016 #19 Skrevet 6. mars 2016 41 minutter siden, fullførsetningen skrev: Jeg lurer på hvordan en hvilken som helst debatt/diskusjon her fra forumet ville sett ut i virkeligheten, f.eks. hvis noen skuespillere ble bedt å lese gjennom en tråd og gjennomføre den som et skuespill. Kunne fort blitt et interessant syn! Bare kom til å tenke på det. Er ingenting i forhold til debatter som virkelig blir vist i virkeligheten da. Som i valgkamper,feks. Syns ikke det er så mye spesielt her. Vanlige temaer folk er opptatt av liksom. Er jo bare noen tråder som blir mer eller mindre underholdende fordi noen ikke klarer å la være og ta ting personlig,og,fordi noen er ekstremt usaklige iblant.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #20 Skrevet 6. mars 2016 57 minutter siden, Cartman skrev: Da lurer jeg på hvem som skal spille selveste Cartman. Jeg tror nesten du må hente inn ekspertise fra utlandet. Mark Wahlberg kan spille meg. Liam Neeson! Anonymkode: bf3e6...6bd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå