Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre? Gi ham opp eller sjekke ham opp?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest seriøs jente

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har så lyst til å bli kjent med ham, men jeg tror ikke han har så lyst.. Blir så sint og lei meg da. :sur: Ikke noen med erfaring som kan si meg hva de typiske tegnene på at en fyr er interessert, er?

Har ikke peiling jeg, har bare datet en fyr fra internett, og aldri mer, nå er det sjekking i den virkelige verden som gjelder! Han er 25 eller 26 og jeg er 21. Skulle jo tro da at han ikke er en som avviser momentant, men kanskje sier det på en litt mer vennlig måte som voksne gjør :) Eller..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva får deg til å tro at han ikke har lyst da? Om du tør å ta det første steget, så kan det være han takker høflig nei - eller det kan være han blir veldig glad for å slippe å ta første steget selv! :wink: Bare en måte å finne ut av om han vil bli kjent eller ikke! :klem:

Om du er redd for at han skal skrike "nei tenk det vil jeg ikke!!", så tror jeg du kan ta det rolig. Jeg har aldri hørt om et hannkjønn over 16 som oppfører seg barnslig om han blir sjekket opp. Husk at det er et enormt kompliment å få, selv om det er fra "feil" person. :rosasmil:

Si fra hvordan det går da? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Sjekk ham opp vel :tommelsmil:

Si noe sånt som: -Dagens ord er bein. La oss dra hjem til meg og spre ordet.

(eller kanskje du ikke bør si noe annet :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seriøs jente

Regner med det der var ironisk. :D

Uansett, jeg skal ta kontakt med ham, han er for verdifull til å gi opp. Han er en sånn man møter en gang i livet, så dere har nok rett, heller ta kontakt og få et svar enn å sitte å gruble "er han interessert eller ikke?" Er nok bare selvtilliten min som svikter siden jeg ikke tror han liker meg.

Men jeg skal gjøre et forsøk. Spørre hvordan det går, og hva han gjør om dagene. :)

Promise! Sier når det skjer noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Melissa Gioberti utl.
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har så lyst til å bli kjent med ham, men jeg tror ikke han har så lyst.. Blir så sint og lei meg da. :sur: Ikke noen med erfaring som kan si meg hva de typiske tegnene på at en fyr er interessert, er?

Har ikke peiling jeg, har bare datet en fyr fra internett, og aldri mer, nå er det sjekking i den virkelige verden som gjelder! Han er 25 eller 26 og jeg er 21. Skulle jo tro da at han ikke er en som avviser momentant, men kanskje sier det på en litt mer vennlig måte som voksne gjør :) Eller..?

Forsøk så godt du klarer, å lytte til magefølelsen din. Hva tror du innerst inne? Kan han være litt interessert? Er det potensiale for noe? Finnes det en slags gnist?

Du kan jo forsøke å prate litt mer med ham via en eller annen sammenheng, kanskje med andre til å begynne med? Etterhvert vil du raskt finne ut av om det blir noe eller ikke. Han kan ikke gå rundt i evigheten uten å gi deg noen tegn!

PS! Alder er ingen garanti for at en person oppfører seg vennlig eller ordentlig. De kan finne på å stikke av, vrake stygt eller opptre på andre uverdige måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seriøs jente

Skal møte ham neste uke. Skulle egentlig sende ham ei melding, den litt feige metoden og spørre hva han driver på med. Men pratet med paps, og han sa han skulle arrangere sånn at jeg fikk møte ham heller. :)

Så i neste uke skal pappa jobbe overtid, og ham jeg liker jobber også overtid, så da har jeg muligheten til å prate med ham og sjekke ut om han er interessert eller ikke.

Gleder meg til det, men gruer meg også. Men som sagt, man vet ikke hvor verdifullt det du hadde var, før du har mistet det. Eller no sånt. :)

Så jeg skal se om det blir blikk-kontakt og da prøve å prate med ham.

Men hva skal jeg si? Blir jo litt falskt å prate om "været". må vel finne på noe glupt. :) Eller noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melissa Gioberti utl.
Skal møte ham neste uke. Skulle egentlig sende ham ei melding, den litt feige metoden og spørre hva han driver på med. Men pratet med paps, og han sa han skulle arrangere sånn at jeg fikk møte ham heller. :)

Så i neste uke skal pappa jobbe overtid, og ham jeg liker jobber også overtid, så da har jeg muligheten til å prate med ham og sjekke ut om han er interessert eller ikke.

Gleder meg til det, men gruer meg også. Men som sagt, man vet ikke hvor verdifullt det du hadde var, før du har mistet det. Eller no sånt. :)

Så jeg skal se om det blir blikk-kontakt og da prøve å prate med ham.

Men hva skal jeg si? Blir jo litt falskt å prate om "været". må vel finne på noe glupt. :) Eller noen forslag?

Jobber han sammen med din far? Da er det vel muligheter i festlige lag med jobben hans? :) Fredagstreff etter jobb? Hyppige besøk hos pappa? Hvor gammel er du/han?

:) Mye å prate om dersom blikkontakten stemmer....

(Interessante spørsmål om arbeidsplassen som du vet mye om?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seriøs jente

Jepp! Han jobber nok sammen med faren min. Blir nok å gå mer bort til jobben hans, må bare finne en unnskyldning for å gå dit bort, så han ikke avslører meg for fort. Pappa vet om at jeg er interessert, så han vet hvorfor jeg kommer bort til jobben.

Er nok dårlig med fredagstreff på den arbeidsplassen. Blir evt å prate med ham når pappa er på jobb, og når ham jeg liker jobber overtid. Pappa sier jeg bare må spørre hva han driver med og sånt. Er vanskelig når man er sjenert da. Men jeg trenger bare et dytt så kan jeg prate med ham i flere timer, er bare med det samme liksom. :-?

Han er 25/26 og jeg er 21. Passelig avstand det da. :P

Ja, her blir det nok hyppige besøk på jobb hos pappa! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trådstarter: hvor mange innlegg har du skrevet om denne saken nå? hadde ikke du et innlegg om at han ventet litt lange i bilen, til du hadde gått bort ditt? Damn. hvor lang tid går det egentilig ann å bruke. Han er sikker gift med unger før du får fingeren ut og prater med han. I stedet for å skrive massevis med innlegg har, kan du vel heller gå bort å prate med han? hehe..skev du også en gang at dette var mer enn en vanlig forelskelse? yeah right..good one

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trådstarter:  hvor mange innlegg har du skrevet om denne saken nå? hadde ikke du et innlegg om at han ventet litt lange i bilen, til du hadde gått bort ditt? Damn. hvor lang tid går det egentilig ann å bruke. Han er sikker gift med unger før du får fingeren ut og prater med han. I stedet for å skrive massevis med innlegg har, kan du vel heller gå bort å prate med han? hehe..skev du også en gang at dette var mer enn en vanlig forelskelse? yeah right..good one

Hyggelig... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest seriøs jente
trådstarter:  hvor mange innlegg har du skrevet om denne saken nå? hadde ikke du et innlegg om at han ventet litt lange i bilen, til du hadde gått bort ditt? Damn. hvor lang tid går det egentilig ann å bruke. Han er sikker gift med unger før du får fingeren ut og prater med han. I stedet for å skrive massevis med innlegg har, kan du vel heller gå bort å prate med han? hehe..skev du også en gang at dette var mer enn en vanlig forelskelse? yeah right..good one

Noen som har en dårlig dag i dag? Er alltid så koselig med folk som må kritisere andre.. Tror du mangler litt guts selv, når du må kommentere at andre ikke greier å sjekke opp noen. Er faktisk noen som er sjenert også..

Du "gutten", noen ganger hørt om ikke å kaste seg over menn heller? Har det ikke travelt. Dessuten.. jeg har tenkt å bli venn med ham før jeg ber ham med ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke noe problem med guts jeg nei. Jeg mener bare at du bruker så enomrt mye tid, på noe så lett som å prate med han. Du sier jo at han jobber med gamlingen din. Da burde del vel være null problem for å snakke med han? Har sett du skrevet flere innlegg om denne typen her inne og på vg-diskusjon. Mye prating og ingen handling. Men kan du heller ikke skrive et nytt innlegg om et par to-tre år når du har snakket med han da..? fint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke noe problem med guts jeg nei. Jeg mener bare at du bruker så enomrt mye tid, på noe så lett som å prate med han. Du sier jo at han jobber med gamlingen din. Da burde del vel være null problem for å snakke med han? Har sett du skrevet flere innlegg om denne typen her inne og på vg-diskusjon.  Mye prating og ingen handling. Men kan du heller ikke skrive et nytt innlegg om et par to-tre år når du har snakket med han da..? fint..

hehe... latterlig. alltid like morro med folk som mener at alle burde være som dem selv :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest seriøs jente

Tror han der gutten har et perfekt nick. Han er og blir en gutt, ikke en mann.. Hvis du er så god til å sjekke opp folk, hvorfor sitter du da her inne og kritiserer alle som ikke gjør det? få ut fingern selv, sier nå bare jeg.

Jeg synes ikke du skal blande deg inn her inne. Jeg liker ikke negative folk! Og du gjør det ikke spesielt enklere for meg å sjekke ham opp heller. Om dagen går jeg på skole, og i det siste har han ikke jobbet overtid, så slutt å sitte og syt å klage over at jeg ikke gjør noe! Jeg sjekker ham opp når jeg er klar for det, så det så!

Har du forresten hørt om ytringsfrihet? :tunge1:

Jeg takker og bukker i hvert fall til alle som har kommet med positive tips :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jenta da. Når skal du bli en kvinne da? en kvinne som tør å gjøre noe lett som å bare snakke med en kar. Det er jo ikke akkuratt gå opp til en doktorgrad du skal. Jeg har ingen problemer på dette området, men ut i fra det du skriver så virker det som om du har. Men jeg skal ikke pushe mer på deg jeg. Så lenge vi slipper å høre mer "gnål" i fra deg om hva du skal gjøre. Det er enkelt. Gå og snakk med gamlingen din, samtidig som du sier hei til han karen. Vanskligere er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seriøs jente
men jenta da. Når skal du bli en kvinne da? en kvinne som tør å gjøre noe lett som å bare snakke med en kar. Det er jo ikke akkuratt gå opp til en doktorgrad du skal. Jeg har ingen problemer på dette området' date=' men ut i fra det du skriver så virker det som om du har. Men jeg skal ikke pushe mer på deg jeg. Så lenge vi slipper å høre mer "gnål" i fra deg om hva du skal gjøre. Det er enkelt. Gå og snakk med gamlingen din, samtidig som du sier hei til han karen. Vanskligere er det ikke.[/quote']

Hva tror du at du er? Ber du meg pelle meg vekk herfra? Du har ikke rett til å be meg komme meg vekk herfra, og når det gjelder hvorvidt jeg er kvinne eller ikke har du null peiling på hvem jeg er. Jeg er mer kvinne enn du noen gang kommer til å ane.. Tror du sliter maks..

Heretter holder du deg langt unna denne diskusjonen! Jeg trenger ikke kommentarer fra folk som deg...

Vekk med deg! Husj! Vekk, din mark!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...hvor fikk du det fra? har vel ikke bedt deg om å pelle deg vekk jeg. På tide med nytt parti med prozack nå tror jeg. Du sa at mitt nick passet godt til den gutten jeg var, men du har vel ikke akkuratt noe mer "voksent" nick du heller? Og om du er kvinne..jeg har min tvil jeg. Kanskje en liten jente som du skriver.kanskje 14-15 år maks. Virker jo som du ligger der og griner jo bare fordi jeg svarer på tråden din. Hvis du ikke tåler å få svar tilbake, da kanskje bør du holde deg vekk fra forumet, eller kanskje bare overse det jeg har skrevet? Og være så vennelig å ikke kall meg for en mark da. det sårer så veldig. fy du er så slem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...