Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Usikker på om jeg skal kjøpe ammepute eller ikke. Hva tenker dere? er det bortkastet penger? 

Anonymkode: dfa72...0e9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi brukte det aldri:)

Anonymkode: 8893a...889

Skrevet

Tror jeg brukte ammeputa mi fem-seks ganger, så jeg vil si det er bortkasta penger. Jeg brukte en av de løse sofaputene istedet. Det er kjekt å ha noe å hvile armen på, men det trenger ikke å være en pute til 5-600 kr ;)

• Liker 1
Skrevet

Her sov hun på fanget på dagtid de første månedene, så ammeputen gjorde det mye mer behagelig for oss begge. :)  Jeg kan absolutt anbefale bbhugme

Skrevet

Ja. Bruker fortsatt, 15 mnd gammelt barn. :jepp:

Skrevet

Jeg ødela nesten skuldrene mine før jeg kjøpte min cozyfix ammepute, så jeg vil definitivt si ja til ammepute. Dog er det forskjell på ammeputer, så andre er kanskje ikke like gode/annerledes enn å bruke sofapute.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke klart meg uten ammepute (i alle fall ikke uten å få mye vondt i nakke og skuldre) Jeg har tre stykker som jeg har plassert på strategiske plasser rundt omkring i huset :P; BBhugme, Cozyfix og en "vanlig" trekantet ammepute. BBhugme'en er nok desidert best, ellers bruker jeg trekantputa mye (denne er også i flittig bruk av gjester som har babyen på armen) Cozyfix har jeg dessverre aldri blitt fortrolig med, men jeg tar den med på besøk (siden det ikke er så farlig om den blir glemt igjen i bilen eller blir liggende i etuiet sitt under vogna) 

Skrevet

Jeg bruker min bbhugme dag og natt. Baby ligger godt på den og jeg får to armer fri. På natt gir den støtte i ryggen slik at jeg kan ligge godt å amme. Brukte den også om natten da jeg var gravid. Mannen gleder seg til jeg ikke ammer lenger, har lovet han at vi kan bruke den som dobbelpute da! Den er dyr, men for meg absolutt verdt det :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en brukt en av en venninne, og prøvde den noen ganger, men det funket aldri helt. Ga den videre til en annen venninne som ble helt avhengig av den. Så man må vel bare prøve seg frem. Det finnes jo mange på finn.no, så du slipper å betale full pris i tilfelle du ikke bruker den. Evt kan du prøve uten, og kjøpe om du føler behov. :)

Anonymkode: 3865c...378

AnonymBruker
Skrevet

Tja, kommer helt an på deg og baby.. De har ammeputer på sykehuset, så du kan jo teste der, så heller kjøpe om du syns det er nødvendig.

Med førstemann ammet jeg, og puten var noe herk! Fikk aldri dreisen på den.. Endte med at den ble brukt som pute når jeg solte meg ute.. :P 

Så kom andremann, og puten ble faktisk helt nødvendig. Han fikk flaske.. Ikke at det har noe å si, men syns bare det er litt morsomt. Brukte puten ved hver mating. Hadde og puten hos eldste når han holdt minste, slik at han støttet nakken bedre.

Anonymkode: ca806...d3a

Skrevet

Jeg hadde aldri klart meg uten. Ammeputen var "hellig" her i hjemmet.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo vente å se om du føler du trenger en eller ikke, dette er jo en av de tingene man ikke MÅ ha klart på forhånd. Selv likte jeg ammepute godt, selv om jeg hadde flaskevann.  Særlig når baby begynte å bli tyngre var det godt å ha noe som støttet han opp, så jeg slapp å ha hele tyngden hans på armen. 

Anonymkode: 505d5...19b

AnonymBruker
Skrevet

Det skulle selvfølgelig stå flaskebarn 😜

Anonymkode: 505d5...19b

Skrevet

Jeg brukte bare en vanlig pute, funka fint det. :) 

Skrevet

Med den puppegale 24 timer i døgnet ved puppen babyen hadde jeg ikke overlevd uten ammeputa.

Skrevet

Jeg bruker min mye. Har fra kid. Kjøpte etter fødsel og bruker den for å slippe å søle ut alt av puter i sofaen. :)

AnonymBruker
Skrevet

Ammer vesla på 3 uker "hele døgnet" nå og hun sovner ved puppen. Ammeputa er gull verdt her nå! Hun ligger der og koser seg akkurat nå. Selv nattmåltidene kan ta tid når de er så små...

Anonymkode: 288ba...da2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...