meg20 Skrevet 18. oktober 2004 #1 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg blir singel nå på onsdag.. da reiser typen min og vi har bestemt å vært enige i det i en måned om at det blir slutt nå.. vi har vært sammen i nesten 4 år.. altså siden jeg var 16 år.. er nå 20år.. Det jeg tror kommer til å bli vanskelig er kroppskontakt eller rett og slett å ha sex med andre gutter.. har lagt på meg MYE de årene vi har vært sammen.. også har jeg problemer med mine små og stygge pupper.. Det tok ca 2 år før typen fikk se meg HELT naken.. Vil selvfølgelig slanke meg å trene.. skal på prøvetime på treningsstudio på torsdag.. Jeg har aldri liksom orket å slanke meg eller spise sunt... men jeg MÅ jo det for å føle meg bedre.. Å dessuten; den beste måten å komme over kjærlighetssorg på er å ha det bra med seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 25. oktober 2004 #2 Del Skrevet 25. oktober 2004 Ja, det er bra å ha det godt med seg selv, men du vil også ha en som vil ha deg sånn som du er. Husk på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2004 #3 Del Skrevet 1. november 2004 Ja, det er bra å ha det godt med seg selv, men du vil også ha en som vil ha deg sånn som du er. Husk på det! DET er viktig å huske på!! Og ikke gå ut på let etter en ny partner med en gang nå. Du har brukt masse av ungdomstiden din på å være i et fast forhold. Bruk nå tiden fremover til å bli trygg på deg selv og at du duger uten en kjæreste også! Nå skal du lære og være glad i deg selv, med eller uten de ekstra kiloene dine, og du skal IKKE forandre utseendet ditt for å tekkes NOEN andre enn deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nyibyen ikke innl. Skrevet 1. november 2004 #4 Del Skrevet 1. november 2004 Tror det er bra å prøve treningsstudio. Det sies at fysisk trening er det beste middel mot depresjon, nedturer, kjærlighetssorg (vet ikke om det er noe slikt inne i bildet her) etc. Jeg for min del har aldri satt min for innenfor et treningsstudio, men ser ikke bort fra at jeg kan komme til å ty til det en gang selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå