Gå til innhold

Argumenter for og mot innvandring

Fremhevede innlegg

Gjest Cartman
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

1. Under 1% vil komme ut i arbeid. Det kvalifiserer ikke til å beskrive det som "noen". Statlig subsidierte arbeidsplasser hvor staten betaler arbeidsgiverne for å ha dem i arbeid TELLER IKKE. Vi er ikke uenige - men det jeg reagerer på er at du lister opp det samme argumentet som 3 argumenter. 

2. Det er et samfunnsproblem fordi vi får ikke en j**** skattekrone igjen når de jobber svart. SAMTIDIG som det utkonkurrerer andre lovlige Norske selskaper som ansetter meg og deg. DETTE er argumentasjonen du må frem med. Ikke blande identitetskrise oppi dette. Det blir bare helt fjernt., 

3. Økt press på velferdsstaten ja når 99% må leve på statlige overføringer. Vi er IKKE uenige. 

4. Det kan på en god dag settes opp som 2 argumenter. Men det ene blir en konsekvens av det andre så egentlig ikke. 

For å oppsummere så har du ikke engang lagt merke til at vi ikke på noe tidspunkt har vært uenige. Men det sier mer om deg enn meg.

Anonymkode: 52420...9aa

Det er du som "belærer" meg, så hvorfor "belærer" du meg, hvis du er enig. Tråden dreier seg om å lage for og mot argumenter. Jeg har gjort nettopp dette. Alle argumentene mine er gode. Noen dreier seg om følelser, noen dreier seg om økonomi og noen dreier seg om kultur. Jeg er mest opptatt av det sistnevnte. Økonomi, empati og følelser er viktig, men norsk kultur og norske verdier er viktigere. Jeg forstår de som vil hjelpe innvandrerne og jeg forstår de som er opptatt av utgiftene innvandring medfører. Har ikke noen problemer med å se andres argumentasjon. Mitt ståsted er basert på et ren nasjonalisme. Det finnes ikke noe bedre land enn Norge og vi har lite til ingenting å lære fra andre land og kulturer. Skal noen komme til Norge, så får de lære av oss.

Jeg er kjent for å være på høyresiden politisk. Trodde de fleste var klar over det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...