AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #21 Skrevet 6. mars 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden har jeg unngått å klikke meg inn på fordi jeg trodde det var nok en overengstelig bruker med tenkte symptomer. Så feil kan man ta, beklager. Sannsynligheten for at du har kreft med disse symptomene er forsvinnende lite. Sannsynlighetene for at du har kluss i hormonsystemet ditt er dog stor. Dette vil en lege enkelt finne ut av ved å ta blodprøve på deg og sende inn til undersøkelse på et større laboratorium. Det kan og være stoffskiftet ditt eller andre prosesser i kroppen som er kommet "på villspor". Så gå til fastlegen din, forklar problemet og få hjelp før du blir blodfattig i tillegg. Dette er ikke noe du skal gå med lengre, og heller ikke noe som skal få deg til å tenke kreft. - dersom du vil ta imot? Anonymkode: 2525d...d31 Tusen takk for svar alle sammen :-) Jeg har vert hos lege å tatt blodprøver, sjekket alt, stoffskiftet osv Fant ingenting unormalt. Anonymkode: fe482...545
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #22 Skrevet 6. mars 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar alle sammen :-) Jeg har vert hos lege å tatt blodprøver, sjekket alt, stoffskiftet osv Fant ingenting unormalt. Anonymkode: fe482...545 Så du må bare leve med de fire ukers lange blødningsperiodene? Anonymkode: be377...5db 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå