AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #1 Skrevet 4. mars 2016 Har oppdaget et merkelig fenomen. Gutter foretrekker helt klart jenter, som virker hjelpesløse og litt knisefjasete som signerer med "hjertehjertesmilefjæs" tydeligvis. Jeg er på et forum der det er både jenter og gutter. Og der noen damer stiller konkrete, og gjerne litt tekniske spørsmål, så er det få menn som svarer. Men når en jente lager en tråd som viser henne frem som totalt hjelpesløs og veldig knisete, da svarer absolutt alle gutta, og hun svarer med hjerter og "nhåååå dere assa". Det er ingen bilder av medlemmene, og de fleste har registrert seg med nick. Så det er ingen mulighet for å gå etter utseende. Men det er jo ingen tvil om at gutta foretrekker den hjelpesløse fjolla fremfor de damene som vet hva de snakker om. Hvorfor er det slik? Anonymkode: 4988a...ee4 3
Gjest Fox Mulder Skrevet 4. mars 2016 #2 Skrevet 4. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men når en jente lager en tråd som viser henne frem som totalt hjelpesløs og veldig knisete, da svarer absolutt alle gutta, og hun svarer med hjerter og "nhåååå dere assa". Anonymkode: 4988a...ee4 haha
ajarRun Skrevet 4. mars 2016 #3 Skrevet 4. mars 2016 Hjelpeløse jenter er såååå søte. Takknemlige jenter er også kulere enn sånne kjedelige folk. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #4 Skrevet 4. mars 2016 Aner ikke. Men må si jeg lurte på det samme når jeg tre ganger har grått foran kompiser og bekjente og de plutselig har blitt dritkåte der de prøver å trøste meg med boobtouch og klining HVA FAEN Anonymkode: 59e28...fd0 10
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #5 Skrevet 4. mars 2016 Men hva med oss damer som ikke er hjelpesløse/fnisete/fjollete da? Jeg er ingen av delene vil jeg si, men har aldri hatt noen problemer med å få mannfolk til å falle for meg!? Har ikke noen sånne type venninner heller, og alle har kjæreste eller samboer med unntak av ei(som forøvrig er den i gjengen som kommer nærmest kategorien "fnisejente"). Anonymkode: d7de3...74e 2
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 4. mars 2016 #6 Skrevet 4. mars 2016 Jeg gjør ikke det. Men kanskje er jeg unormal.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #7 Skrevet 4. mars 2016 Menn sin største frykt er at den andre halvparten av befolkningen skal innse at de ikke trenger dem lenger. Så hjelpesløse jentunger er gull. Anonymkode: 6da46...bc6 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #8 Skrevet 4. mars 2016 Noen yngre gutter er ute etter en sexy dame, og den type oppførsel er noe de tenker kommer fra en sexy dame. Så vil de jo imponere henne, så alle kaster seg over henne. Det er som regel ikke de smarteste gutta som går etter de damene, så de svarer selvsagt ikke på tekniske spørsmål fordi de har ikke peil. Det er også forskjell på å hjelpe noen fordi man vil hjelpe, og å flørte med noen. Så de som svarer på de to ulike trådene har ofte ulike motivasjon på hvorfor de svarer. Den ene tenker at denne dama er lett å imponere, den andre vil hjelpe fordi han har mye kunnskaper Anonymkode: 35377...bec 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #9 Skrevet 4. mars 2016 Jeg er ikke hjelpesløs og jeg får også oppmerksomhet fra menn. Men det er face to face. På dette forumet er det virkelig påfallende at gutta liker de jentene her. Kanskje man virker mer feminin om man skriver "hellenussen" ol på et forum? Jeg tror menn er redd for damer som kan fikse ting selv jeg Anonymkode: 4988a...ee4 5
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 4. mars 2016 #10 Skrevet 4. mars 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn sin største frykt er at den andre halvparten av befolkningen skal innse at de ikke trenger dem lenger. Så hjelpesløse jentunger er gull. Anonymkode: 6da46...bc6 Det hadde vært noe om en dag at visse kvinner forstod at ikke alle men er like.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #11 Skrevet 4. mars 2016 Et øyeblikk siden, Balian de Ibelin skrev: Det hadde vært noe om en dag at visse kvinner forstod at ikke alle men er like. Jo takk det samme vi damer er mer enn pupper, fitte og rumpe. Mange av oss har til og med en hjerne. Tenk det du (ikke nødvendigvis rettet til deg, men til en stor del av den mannlige befolkningen). Anonymkode: 4988a...ee4 2
Gjest Herr Heftig Skrevet 4. mars 2016 #12 Skrevet 4. mars 2016 Fordi mange menn ikke vet at kvinner liker sex og tror at de må bytte bort kunnskap/hjelp etc. for at det skal være en fair deal. Når dama ikke trenger hjelp med noe føler disse mennene at de ikke har noe å bidra med.
Gjest Hummels Skrevet 4. mars 2016 #13 Skrevet 4. mars 2016 Jeg faller ikke for måten de skriver på..
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #14 Skrevet 4. mars 2016 8 minutter siden, Herr Heftig skrev: Fordi mange menn ikke vet at kvinner liker sex og tror at de må bytte bort kunnskap/hjelp etc. for at det skal være en fair deal. Når dama ikke trenger hjelp med noe føler disse mennene at de ikke har noe å bidra med. Haha. Ja kanskje du er inne på noe. Jeg klarer meg aldeles fint på egenhånd og jeg kan mye teknisk. Jeg liker til og med sex. Jeg trenger ingen beskytter heller. Men jeg vet at menn vokser litt om jeg lar han få lov å beskytte meg. Anonymkode: 4988a...ee4 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #16 Skrevet 4. mars 2016 Vel, mange menn faller for meg. De vet alle godt at jeg ikke har 'behov' for dem. Fikser alt i hjemmet selv, pusser opp hele huset selv. Er til og med alenemor med kronisk sykdom i full jobb. Men sannelig er jeg ikke villdyr i senga og Så, gutter liker vel gjerne disse hjelpesløse jentene. Men ikke menn. Hvertfall min erfaring. Anonymkode: 782b8...6ca 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. mars 2016 #17 Skrevet 4. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Aner ikke. Men må si jeg lurte på det samme når jeg tre ganger har grått foran kompiser og bekjente og de plutselig har blitt dritkåte der de prøver å trøste meg med boobtouch og klining HVA FAEN Anonymkode: 59e28...fd0
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #18 Skrevet 4. mars 2016 Dette fenomenet du snakker om har ikke jeg observert. Mulig det går litt på type menn/gutter. Fjollete og "hjelpeløse" jenter får ikke særlig positiv oppmerksomhet blant de jeg omgås med, men jeg er jo kjent med at de får mye oppmerksomhet på andre arenaer. Det får bare være da slike menn ikke er noe jeg ser etter uansett. Ellers vil jeg tro at det dreier seg om spørsmålformuleringen. Den andre jenta gjør legger mer av seg selv i innlegget og gjør det mer fargerikt. Hun skriver også veldig "jentete". Det du skriver er helt nøytralt og typisk mannsformulert. Kanskje dreier det seg også om nicket dere har? Det har en ganske stor betydning. Anonymkode: 72ed2...88c 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #19 Skrevet 4. mars 2016 Det er fordi hun får dem til å føle seg mandige. Ha ha, er det så vanskelig å forstå? Anonymkode: b05b9...87c 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #20 Skrevet 4. mars 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette fenomenet du snakker om har ikke jeg observert. Mulig det går litt på type menn/gutter. Fjollete og "hjelpeløse" jenter får ikke særlig positiv oppmerksomhet blant de jeg omgås med, men jeg er jo kjent med at de får mye oppmerksomhet på andre arenaer. Det får bare være da slike menn ikke er noe jeg ser etter uansett. Ellers vil jeg tro at det dreier seg om spørsmålformuleringen. Den andre jenta gjør legger mer av seg selv i innlegget og gjør det mer fargerikt. Hun skriver også veldig "jentete". Det du skriver er helt nøytralt og typisk mannsformulert. Kanskje dreier det seg også om nicket dere har? Det har en ganske stor betydning. Anonymkode: 72ed2...88c Ja jeg er veldig to the point og kan stille mer tekniske spørsmål. Jeg pakker ikke inn i nusselige ord og uttrykk. Jeg vet jeg er veldig feminin i min fremtreden men ikke skriftlig. 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er fordi hun får dem til å føle seg mandige. Ha ha, er det så vanskelig å forstå? Anonymkode: b05b9...87c Hvorfor? Fordi menn er redde for sterke kvinner og fjoller er enklere å få overtak på? Anonymkode: 4988a...ee4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå