Gå til innhold

ant sengesett

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange sengesett har dere til barna? Vi har 2 sett til datter 3 år, men vurderer å kjøpe flere? Hvor mange anbefales?

Anonymkode: 3ce90...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du synes 2 er nok så anbefaler jeg to. Dersom du føler du mangler ett så anbefaler jeg å kjøpe ett til.

:takke:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fire sett pluss ett dynetrekk til vår på 1,5 år. Hadde sikkert holdt med tre :) avhenger jo litt av om de kaster opp eller tisser seg ut/tisser igjennom ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To store Smartkasser smekk fulle av dynetrekk og putevar. 

Anonymkode: 00d96...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår sønn har to sett dyne og pute og 4 sett med dynetrekk og putevar. Kommer godt med ved omgangssyke. ;)

Anonymkode: 37fc8...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 7 sett til guttungen. Jeg bytter på sengene hver uke, men vasker de ikke like ofte så greit å ha flere. Han har køyeseng også så går med 2 sett av gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har tre til hvert barn. Hadde nok holdt med to, men har vært greit de gangene vi har hatt omgangssyken i hus.

Anonymkode: 6026f...d62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mammamy skrev:

Vi har 7 sett til guttungen. Jeg bytter på sengene hver uke, men vasker de ikke like ofte så greit å ha flere. Han har køyeseng også så går med 2 sett av gangen. 

OT: men bytter du på begge sengene i en køyeseng hver uke, selv om bare den ene senga har vært i bruk?? :hakeslepp: 

Anonymkode: 7edca...abf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel blir begge sengene også lekt i, og siden vi har både hund og katter bytter jeg på alle senger hver uke ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 stk sengesett og laken. Barnet er 6 år gammelt.

Anonymkode: 4a709...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...