AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #81 Del Skrevet 9. mars 2016 3 minutter siden, Arabella skrev: Jeg må bare spørre, er denne venninnen litt tilbakestående ettersom hun fullstendig mangler normal folkeskikk? Nei, men hun er overvektig. Det er vel omtrent det samme, er det ikke? Anonymkode: f2770...8b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #82 Del Skrevet 9. mars 2016 Slik oppfører ikke jeg meg hjemme til foreldrene mine en gang. Går det an å mangle sosiale antenner så til de grader? Anonymkode: 71cea...f12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 9. mars 2016 #83 Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) Nei, det er det ikke. Folk med normal folkeskikk, uansett kroppsfasong, oppfører seg ikke slik som denne venninnen og robber skuffer og skap og spiser alt de kommer over. Edit: Dette var kommentar til AB 8b5 Endret 9. mars 2016 av Arabella 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunamuna Skrevet 9. mars 2016 #84 Del Skrevet 9. mars 2016 Be henne ta med seg niste heretter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia123 Skrevet 9. mars 2016 #85 Del Skrevet 9. mars 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men hun er overvektig. Det er vel omtrent det samme, er det ikke? Anonymkode: f2770...8b5 Nei, det er det da virkelig ikke. Makan til frekkhet enkelte klarer å lire av seg. Gleder meg til den dagen AnonymBruker funksjonen forsvinner. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 9. mars 2016 #86 Del Skrevet 9. mars 2016 6 minutter siden, Sofia123 skrev: Nei, det er det da virkelig ikke. Makan til frekkhet enkelte klarer å lire av seg. Gleder meg til den dagen AnonymBruker funksjonen forsvinner. Enig. Forbanna taper som må gjemme seg bak anonym knappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #87 Del Skrevet 9. mars 2016 Anonymkode: 54c46...cbb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 9. mars 2016 #88 Del Skrevet 9. mars 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 54c46...cbb Men nå er Joey en som lett tar andres mat... han er litt som venninna til ts. Han tar av andre men deler ikke selv 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #89 Del Skrevet 9. mars 2016 14 minutter siden, Maleficenta skrev: Men nå er Joey en som lett tar andres mat... han er litt som venninna til ts. Han tar av andre men deler ikke selv Broren min (midten av 40 årene) var sånn, faren ble såpass irrritert at han tok en snakk med han om spise før han kom i selskap, han var sånn bare gikk i kjøleskapet og forsynet seg-og spiste store porsjoner (han gjør det forsatt hos mormor), Han er i familie-og selv da er det uaskseptabelt. Anonymkode: c4d5d...a72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #90 Del Skrevet 9. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Broren min (midten av 40 årene) var sånn, faren ble såpass irrritert at han tok en snakk med han om spise før han kom i selskap, han var sånn bare gikk i kjøleskapet og forsynet seg-og spiste store porsjoner (han gjør det forsatt hos mormor), Han er i familie-og selv da er det uaskseptabelt. Anonymkode: c4d5d...a72 "vår Anonymkode: c4d5d...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 10. mars 2016 #91 Del Skrevet 10. mars 2016 En kompis til faren til den ene sønnen min var sånn. Husker han åpnet skuffer og matskap, kjøleskap og boder og raidet alt han kom over av snacks og brus og øl Om vi hadde handlet mat og godis, så var det borte om han kom på besøk. Jeg turte ikke å si noe da for var så ung og det var jo hans kompis.. Men husker jeg reagerte på det, at han ikke eide folkeskikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #92 Del Skrevet 11. mars 2016 Nå har jeg bare lest side 1 og 5 her i tråden. Spill overrasket neste gang hun forsyner seg. Spør om hun virkelig har spist opp xxx og yyy. Det hadde jo du tenkt å ha til middag eller kose deg med i kveld. Og så kan du nevne at det skjer ganske ofte, og at du faktisk ikke har råd til å kjøpe nytt når hun forsyner seg av maten du hadde tenkt å ha. Foreslå at hun spiser før hun kommer, eller at hun tar med seg niste, eller at dere er hos henne om hun ikke greier å være et sted uten å spise. Anonymkode: f44d6...3b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venka Skrevet 11. mars 2016 #93 Del Skrevet 11. mars 2016 Skal spare meg for å skrive mer på hovedinnlegget, for alt har allerede blitt sagt, men lurer på hvordan det gikk etter du sa ifra TS? Har vært i lignende situasjoner hvor jeg har kvidd meg VELDIG for å si ifra, så syns det var bra du turte det, selv om du har jo absolutt alt på din side her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 11. mars 2016 #94 Del Skrevet 11. mars 2016 (endret) 1 time siden, Venka skrev: Skal spare meg for å skrive mer på hovedinnlegget, for alt har allerede blitt sagt, men lurer på hvordan det gikk etter du sa ifra TS? Har vært i lignende situasjoner hvor jeg har kvidd meg VELDIG for å si ifra, så syns det var bra du turte det, selv om du har jo absolutt alt på din side her. Ts har sagt ifra og venninnen ble skikkelig fornærmet og bare gikk. Vet ikke om Ts har hørt noe mer fra venninnen? Endret 11. mars 2016 av LeilaS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå