Jerry Lee Skrevet 5. mars 2016 Forfatter #41 Skrevet 5. mars 2016 "Ikke no' snikksnakk! Bjellands hermetikk, takk!" -Wenche Foss... i en reklamefilm for hundre år siden. 😉
Fireflies Skrevet 5. mars 2016 #42 Skrevet 5. mars 2016 8 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ah. Vesteraalens. Den beste. ☺ Bjellands kan gå an. Hva er "sykt mye karri" ? I sausen, forstår jeg?! I sausen ja Jeg bare heller til det er en heeelt annen farge. Ikke så mange som spiser mine fiskeboller. Og fint er det, for jeg liker ikke dele maten min 2
Jerry Lee Skrevet 5. mars 2016 Forfatter #43 Skrevet 5. mars 2016 12 timer siden, Susa skrev: Nei, fiskeboller har jeg aldri likt. Men er veldig glad i fisk da! Indoktrinerer hodet ditt med : Fiskeboller! Fiskeboller. Omnomnom!!!
Jerry Lee Skrevet 5. mars 2016 Forfatter #44 Skrevet 5. mars 2016 Et øyeblikk siden, Sooool skrev: I sausen ja Jeg bare heller til det er en heeelt annen farge. Ikke så mange som spiser mine fiskeboller. Og fint er det, for jeg liker ikke dele maten min Hahaha. Skøyeraktig. Hold godsakene for degsjøl. ... 😉
Jerry Lee Skrevet 6. mars 2016 Forfatter #45 Skrevet 6. mars 2016 Ser at ingen sier at de bruker kraften i sausen. Er det bare jeg som gjør det?
Sølvrosen Skrevet 6. mars 2016 #46 Skrevet 6. mars 2016 Pappa pleide å lage fiskesuppe (fra pose) med fiskeboller og kraften fra fiskebollene. Det var greit nok, det smakte ikke ille og det var greit å variere hva slags hermetikk eller posemat vi fikk servert av pappa. Helt til den gangen jeg var syk når vi hadde det til middag. Fiskeboller i bergensk fiskesuppe er ikke godt på vei opp, så nå orker jeg ikke tanken på å spise fiskeboller. Jeg kan ikke huske at det var noe galt i å like fiskeboller på barneskolen. Det var mer "Æsj, vi hadde fiskeboller til middag i går" "Jeg liker fiskeboller, jeg" "ok. Skal vi humpedisse?" "Ja!" 1
Jerry Lee Skrevet 6. mars 2016 Forfatter #47 Skrevet 6. mars 2016 1 time siden, Sølvrosen skrev: Pappa pleide å lage fiskesuppe (fra pose) med fiskeboller og kraften fra fiskebollene. Det var greit nok, det smakte ikke ille og det var greit å variere hva slags hermetikk eller posemat vi fikk servert av pappa. Helt til den gangen jeg var syk når vi hadde det til middag. Fiskeboller i bergensk fiskesuppe er ikke godt på vei opp, så nå orker jeg ikke tanken på å spise fiskeboller. Jeg kan ikke huske at det var noe galt i å like fiskeboller på barneskolen. Det var mer "Æsj, vi hadde fiskeboller til middag i går" "Jeg liker fiskeboller, jeg" "ok. Skal vi humpedisse?" "Ja!" Artig svar. ☺ Takk.
Jerry Lee Skrevet 15. mars 2016 Forfatter #48 Skrevet 15. mars 2016 Synd dere er for sære til å tørre å si at dere liker fiskeboller, folkens. 😉 Hit med fler tanker, erfaringer, opplevelser, minner, andre synspunkter og deres oppskrifter og meninger.... om fiskeboller. ☺
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #49 Skrevet 15. mars 2016 Litt gammel dansk i sausen setter en ekstra spiss på smaken. Anonymkode: d9e30...815
Jerry Lee Skrevet 16. mars 2016 Forfatter #50 Skrevet 16. mars 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt gammel dansk i sausen setter en ekstra spiss på smaken. Anonymkode: d9e30...815 Du gir deg ikke, du.... 😊
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #51 Skrevet 16. mars 2016 1 time siden, Jerry Lee skrev: Du gir deg ikke, du.... 😊 Kommer bare med gode kokketips. Jeg er en kløpper bak grytene serru. Anonymkode: d9e30...815
Jerry Lee Skrevet 16. mars 2016 Forfatter #52 Skrevet 16. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kommer bare med gode kokketips. Jeg er en kløpper bak grytene serru. Anonymkode: d9e30...815 Så bra...! 😊
Salka Skrevet 18. mars 2016 #54 Skrevet 18. mars 2016 8 timer siden, Jerry Lee skrev: Takk for meg. ☺ Hva mener du med det? Hvorfor skriver du det i flere av trådene dine? Har du tenkt å slette deg? Jeg håper du blir her inne. Ønsker deg en god påske med masse flesk og duppe, lam og annen norsk tradisjonsmat!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå