Gå til innhold

Hvor mange skritt har du gått i dag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det vanlig å gå over 10 000 skritt hver dag, eller er det bare de mest ivrige mosjonistene som svarer i denne tråden? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, Tonje! skrev:

Er det vanlig å gå over 10 000 skritt hver dag, eller er det bare de mest ivrige mosjonistene som svarer i denne tråden? :P

Jeg tror nok heller at mange skriver inn skrittene de dagene de har gått mest, og hopper over de dårligere dagene.  Det ville jeg i alle fall gjort. :)

I går gikk jeg over 15 000 skritt, inkludert en 5 km joggetur.  Det kunne jeg gjerne skrevet her inne.
Men at jeg var kjempelat forrige søndag, og bare gikk 1 700 skritt hele den dagen, ville ikke blitt notert ned her  ;)

Når det er sagt tror jeg ikke det er så uvanlig å gå 10 000 skritt, eller mer, pr dag.
For meg er 10 000 skritt ca 1,5-2 timer med gange, og hvis man har en jobb der man beveger seg mye, eller har en arbeidsvei der man går litt, og samtidig har en treningsøkt, skal det ikke så mye til å komme opp i det antallet. :)

Anonymkode: 13b49...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Tonje! skrev:

Jeg går over 10 000 skritt hver eneste dag. Jeg vil ikke akkurat beskrive meg som en atlet, men etter at jeg begynte å gå turer og trene omtrent daglig så er det enkelt å nå mitt mål. Og så blir jeg litt bitt av basillen også siden jeg har Fitbit.

Nå har jeg jo ikke bil, så det fører til mye gåing. Og selv om jeg har en kontorjobb med mye stillesitting ender jeg stort sett på 5-6000 skritt etter endt arbeidsdag. Resterende skritt går jeg gjerne hjemme i forbindelse med trening og andre huslige oppgaver. :) 

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Tonje! skrev:

Jeg vet ikke hva som er vanlig, det kommer vel ann på personen tror jeg, men WHO anbefaler at en går minst 10.000 skritt om dagen og jeg prøver å forholde meg til det.

Jeg skriver her de dagene jeg kommer på det og gjør ikke som ab8b5 ville gjort og dropper de dårlige dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest Nikee

Litt oppdateringer fra min side:

26.5: 8212

27.5: 16 478

28.5: 11 114

29.5: 9317

30.5: 7962

31.5: 12 175

01.6: 17 826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Jeg går også over ti tusen skritt så og si hver dag. I dag har jeg foreløbig gått 18730 skritt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hittil idag har jeg gått 10800😊

Men må skryte av meg selv igår, da ble det 29000 skritt👏👏😜😃

Jeg og sønnen konkurrerer sammen om å greie 20000 skritt hver dag, så det må bli en lengre gåtur ikveld😃☀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...