Gå til innhold

Hvor mange skritt har du gått i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 20. april 2016 at 22.51, Tekopper skrev:

Jeg gikk fra 12-15 Tusen og ned til 1500skritt når jeg var skadet tidligere i år. Holdt på å klikke etter ei uke :ph34r:

Uff! 1500 er ingenting! Jeg er ofte oppe i 19-20 tusen på hverdager, og så mindre i helgen, sånn at det ender med 12 i gjennomsnitt, så jeg begynner å bli lettere frustrert. 

Så i dag gav jeg opp og trosset knesmerter. Har gått 19.413 skritt. Ca 12.000 på jobb og så gikk jeg en ganske lang tur etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, Pompom skrev:

Uff! 1500 er ingenting! Jeg er ofte oppe i 19-20 tusen på hverdager, og så mindre i helgen, sånn at det ender med 12 i gjennomsnitt, så jeg begynner å bli lettere frustrert. 

Så i dag gav jeg opp og trosset knesmerter. Har gått 19.413 skritt. Ca 12.000 på jobb og så gikk jeg en ganske lang tur etterpå. 

På krykker var det ca det jeg fikk til :dry: 

Håper du ikke presser kneskaden for mye, men skjønner absolutt behovet for å røre seg.

14 633 i dag, tur i snøværet blant annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6841 sier telefonen, men det er ikke inkludert de ørten timene jeg har vært på shopping for da lå tlf i stelleveska og da registrerer den ikke.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 425 :vetikke: Har gått til butikken og rundt og rundt der, OG jogga 20 min, så trodde egentlig det var litt mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg gått 20991 skritt (blir nok 21000 før jeg legger meg). Hadde ny rekord forrige lørdag; da gikk jeg 28647 skritt :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går gikk jeg 8028. Litt misfornøyd, men hadde det så travelt at jeg ikke hadde mulighet til å gå noe ekstra tur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mayoo skrev:

I går gikk jeg 8028. Litt misfornøyd, men hadde det så travelt at jeg ikke hadde mulighet til å gå noe ekstra tur. 

Jaja, det kunne vært verre :) Jeg har bare 4474 skritt til nå i dag, tror ikke jeg kommer opp i 10 000 selv! Har ikke tid til verken tur eller trening i dag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger på ca 22-24.000 hver dag. Har gått nesten 16.000 på jobb i dag. Skal løpe på mølla etterpå :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Enn så lenge er den på 16 000.. men rekorden på en dag er 71 000 skritt:sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, mirandaa skrev:

Enn så lenge er den på 16 000.. men rekorden på en dag er 71 000 skritt:sprettoy:

Hvor langt og lenge gikk du da?
Om et skritt er en halvmeter blir jo det 35,5 km :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, applestories skrev:

Hvor langt og lenge gikk du da?
Om et skritt er en halvmeter blir jo det 35,5 km :ohmy:

Hvor  lenge er usikkert.  Ifølge googlemaps ble det 53km

 

Endret av mirandaa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...