Gå til innhold

Hvor mange skritt har du gått i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I følge telefonen min 5554

Det overrasker meg nesten, med tanke på den late søndagen jeg har hatt. Føler alt jeg har gjort i dag innebærer søvn og mat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fitbit charge hr. I går gikk jeg 20271 skritt, hittil i dag har jeg gått 2500 skritt. Har 2 hunder å lufte hver dag + at jeg går til jobb hver eneste dag (30 min). Mitt snitt ligger på 16000.

Anonymkode: 48c67...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5410 i går... Jeg har fått kneskade, så beveger meg minimalt :sjenert: Pleier å ligge på 12.000 i gjennomsnitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg er saabla lat jeg også. Har nettopp kjøp valp så det jalp på. Før lå jeg på 5000. Nå 10-16000. Blir bedre når han kan gå litt lengre. Har også en sønn på 5 mnd + nettstudier  så blir mye husarbeid og skole kontra skritt ;)

Anonymkode: 45ff0...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19.4.2016 at 11.23, Pompom skrev:

5410 i går... Jeg har fått kneskade, så beveger meg minimalt :sjenert: Pleier å ligge på 12.000 i gjennomsnitt. 

Jeg gikk fra 12-15 Tusen og ned til 1500skritt når jeg var skadet tidligere i år. Holdt på å klikke etter ei uke :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 017. 

Vanligvis går jeg 6000 skritt på jobb, så de siste 4000 pleier ikke å være et problem. Nå de siste dagene har jeg bare gått 2000 skritt på jobb, noe som har vært veldig demotiverende. Uansett, veldig happy med å ha nådd målet mitt i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 322 i går (gikk hjem fra skolen)

Hadde på skritteller når jeg jobbet på en stall i utlandet. Da ble det ca 30 000 steg hver dag i tillegg til ridning, ikke rart jeg var i god form:ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vekter på et av norges største kjøpesenter ligger jeg på ca 25 - 30000 pr dag. Godt fornøyd med det!

Anonymkode: 97645...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...