Gå til innhold

Hun sutter på føttene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dattera mi på 4 og et halvt har begynt å sutte på tærne... Hun har nylig begynt med dette og far og jeg har sagt fra at dette ikke er bra, men hun fortsetter bare. Jeg lurer på hvor i all verden hun har fått dette fra, siden hun aldri har gjort dette før. Hun smokk og sutte på tommelen veldig godt som baby, men hun slutta med det for 1-2 år siden omtrent. 

Er litt fortvilet, for jeg har ingen anelse om hvordan få henne til å slutte... Tips?

Anonymkode: f0472...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dattera mi er vårt første barn. Kunne trengt litt hjelp fra KG kvinner som sikkert har mer erfaring med å være mor enn det jeg har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å kommentere det, og å lage noe nummer ut av det, så går det meste over av seg selv. Dette er bare begynnelsen på mange utfordringer du får etterhvert som dagene går.....

Anonymkode: ca3c9...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge føttene er rene, hva er problemet med dette?

Anonymkode: a18ce...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge føttene er rene, hva er problemet med dette?

Føttene er selvsagt ikke rene. Hun er i barnehage hver dag og jeg kan ikke holde på å vaske føttene hennes hele tiden, ettersom hun har sensitiv hud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Føttene er selvsagt ikke rene. Hun er i barnehage hver dag og jeg kan ikke holde på å vaske føttene hennes hele tiden, ettersom hun har sensitiv hud

Gjør hun dette på dagtid også, så ville jeg kanskje latt henne bruke strømpebukse hvis det hadde hjulpet.

Nyvasket før man legger seg, har det vel ikke noe å si  å sutte på føttene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør hun dette på dagtid også, så ville jeg kanskje latt henne bruke strømpebukse hvis det hadde hjulpet.

Nyvasket før man legger seg, har det vel ikke noe å si  å sutte på føttene?

Hun gjør ikke dette før leggetid eller lignende, men når hun sitter og ser på tv. Hun hater sokker og strømpebukser, så dette bruker hun aldri hjemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser virkelig ikke problemet, så lenge hun skjønner at man ikke sitter slik når man har besøk eller er på besøk.

Man blir jo ikke spesielt møkkete på beina, da. Hun får i seg uendelig mye mer bakterier og dritt ved å slikke på en finger enn ved å suge på tær som har vært ikledd sokker hele dagen.

Anonymkode: c5780...62d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...