Gå til innhold

Sitte å drikke på en pub Alene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Den 3/2/2016 at 23.57, AnonymBruker skrev:

Det værste og mest sannsynelig som kommer til å skje er at en del menn kommer til å sjenke deg en del oppmerksomhet. Ei veninne av meg, helt normalt og grei jente holdt nesten på å bli sikler ned da hun satt alene i en time rundt kl 21 på en torsdagskveld, og endte opp med å gå. 

sånn ellers så tenker jeg ikke noe videre over folk generelt som sitter alene og nyter eget selskap på puben. 

Anonymkode: 6f596...173

Hehe hadde vært artig å vært kvinnfolk å opplevd å være rene kjendisen med en gang en gikk inn i en sosial sammenheng hvor litt alkohol var innblandet. Svømme i luksus problemer :P

Jaja back to beeing a man! :)

Anonymkode: 54bf1...6f6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe hadde vært artig å vært kvinnfolk å opplevd å være rene kjendisen med en gang en gikk inn i en sosial sammenheng hvor litt alkohol var innblandet. Svømme i luksus problemer :P

Jaja back to beeing a man! :)

Anonymkode: 54bf1...6f6

Det er ikke noe gøy at fremmede henger på deg som en klegg og ikke går bort før du sier de magiske ordene "jeg har kjæreste" ("jeg vil være alene" holder nemlig ikke). Det er ubehagelig og plagsomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom en gang aaaaltfor tidlig til en bar da jeg skulle møte noen venner. Det var snakk om et par timer. Så jeg tok frem en bok og koste meg mens jeg ventet på dem. Det var veldig uvandt å sitte der alene, men også kjempedeilig! Vurderer å gjøre det igjen; er det noen som vet om et utested der de serverer alkohol med litt avslappet stemning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå fikk jeg lyst til å prøve! :)  Nettopp fått en ny gastropub her jeg bor.

Endret av goodbye_kitty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg sett deg alene på en pub hadde jeg tenkt at du enten ventet på vennene dine som var forsinket eller at du har en time eller to å slå ihel før f.eks bussen/toget går. Hadde med andre ord ikke reagert på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Som singel i slutten av 30-årene har jeg reist mye på ferie alene, og ble vandt til å være på pub/kafe alene da jeg var i utlandet. Bestemte meg for at det ikke var verre å gjøre det her hjemme, så nå går jeg alene på pub eller ut og spiser her hjemme også. Har som regel med meg en bok e.l. som tidsfordriv. Hvis du ser etter så er det faktisk mange som sitter for seg selv, med bok, avis, pad eller skrivesaker. Jeg syns det er deilig å sitte ute med en øl, lese, se på folk og resoenre i min egen verden. Ikke vær redd for hvordan andre oppfatter deg, gjør det du har lyst til!

Anonymkode: cff15...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...