AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #61 Del Skrevet 2. mars 2016 Jeg hadde ikke stilt for vanelig venninner eller "bare" en god venninne,men for min bestevenninne den en uken den ene gangen , for ofte er det din beste venninne gifter seg som du er forlover til, og her blir mesteparten reisen betalt av bestvennninnen,tydelig at hun ønsker å ha meg til stede, og jeg ønsker være til stede for denne spesielle bevigningheten. Den ene uken, den ene gangen for min aller beste venninne over 10 år, så hadde jeg gjord det. Selfølgelig kan ikke TS forvente noe som helst,men jeg synes hun fortjenner mer fra bestevenninnen en dette,enn en hel haug av dårlige unskyldninger. Så tydelig at dere må ta en prat,komme i bunns i hvorfor og du prøver å legge til det slik at hun og kjæresten kan komme. Anonymkode: 95e95...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 2. mars 2016 #62 Del Skrevet 2. mars 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke engang til din aller bestevenninne? hvis du da velger å gjøre det ut av rent prinsipp så er jeg glad vi ikke er venner, dere prinsipp ryttere er det verste. Anonymkode: 95e95...bee Min aller beste venninne er heldigvis ikke så egosentrisk: -) ingen av venninnene mine er,eller har vært. Vi forventer virkelig ikke sånt av hverandre. For,det er egosentrisk å forvente at andre har så mye fokus,og skal opp i tusener av kroner for ens egen store dag. Kjøpe bra og fine gaver,ja,det er hyggelig. Kle seg fint for å gjøre festen flott visuelt og bidra for å gjøre stemningen god. Det er jeg for: -) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #63 Del Skrevet 2. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er en bestevenninne som er forlover til TS, og da synes jeg saken stilles anderledes. Mesteparten av turen blir betalt av TS, så denne turen behøver ikke å bli dyr for BFF. Det er prat ett viktiig befent forhåpendligvis som kun skjer 1 gang. Anonymkode: 95e95...bee Det spørs vel litt. Tapt inntekt for meg en uke er ca 10.000 kroner. Om bestevenninnen og kjæresten tjener noenlunde det samme så meg så taper de 20.000 kroner på å ta den ferieuken og reise til et sted de kanskje ikke er så lysten på å oppleve. Er ikke alltid reisen som er det dyreste. Anonymkode: dbf9b...cec 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #64 Del Skrevet 2. mars 2016 4 minutter siden, Blomsterert skrev: Min aller beste venninne er heldigvis ikke så egosentrisk: -) ingen av venninnene mine er,eller har vært. Vi forventer virkelig ikke sånt av hverandre. For,det er egosentrisk å forvente at andre har så mye fokus,og skal opp i tusener av kroner for ens egen store dag. Kjøpe bra og fine gaver,ja,det er hyggelig. Kle seg fint for å gjøre festen flott visuelt og bidra for å gjøre stemningen god. Det er jeg for: -) Så utrolig synd at det er så mange av dere som legge alltfor mye inn i ett i ord. Jeg har lest det TS har skrevet etter hi,og på meg virker det ikke som hun forventer det-hun har bare brukt feil ord. Anonymkode: 95e95...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #65 Del Skrevet 2. mars 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det spørs vel litt. Tapt inntekt for meg en uke er ca 10.000 kroner. Om bestevenninnen og kjæresten tjener noenlunde det samme så meg så taper de 20.000 kroner på å ta den ferieuken og reise til et sted de kanskje ikke er så lysten på å oppleve. Er ikke alltid reisen som er det dyreste. Anonymkode: dbf9b...cec Bra for deg at du tjener jævlig bra,men folk flest tjener ikke engang nærheten av det og hvis man tjener 80 tusen tilsammen mnd,da har man råd til den ferien,men det er jo ikke helt tilfelle her. Hotel blir betalt for-og folk flest klarer en uke ferie akkurat som de klarer å ta en langhelg til London, Og som jeg har nevnt til tidligere man behøver å kjøpe ny kjole, ny klær,smykker og sminke-dyr gave osv, det kommer til å gå litt penger seff,men det behøver ikke å gå mer enn det hadde gått hjemme-og tillegg er det ca 1.5 år, hvorda det går ann å sette av en lussen 50 lapp pr mnd. Man kan hvis man setter viljen inn- Etter av å lest HI og det andre TS har skrevet, så virker det som hun ikke forventer noe, hun har bare brukt feil ord-hun er skuffet og det skjønner jeg godt.. Men hvis man virkelig ikke har lyst å dra så kan man jo komme opp en hel haug av unskyldinger på at man ikke kan-Men når det gjelder en besteveninne på over 10 år som man i tilegg er forlover til som jeg skrev tidligere da synes jeg saken stilles andeledes, Anonymkode: 95e95...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #66 Del Skrevet 2. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bra for deg at du tjener jævlig bra,men folk flest tjener ikke engang nærheten av det og hvis man tjener 80 tusen tilsammen mnd,da har man råd til den ferien,men det er jo ikke helt tilfelle her. Hotel blir betalt for-og folk flest klarer en uke ferie akkurat som de klarer å ta en langhelg til London, Og som jeg har nevnt til tidligere man behøver å kjøpe ny kjole, ny klær,smykker og sminke-dyr gave osv, det kommer til å gå litt penger seff,men det behøver ikke å gå mer enn det hadde gått hjemme-og tillegg er det ca 1.5 år, hvorda det går ann å sette av en lussen 50 lapp pr mnd. Man kan hvis man setter viljen inn- Etter av å lest HI og det andre TS har skrevet, så virker det som hun ikke forventer noe, hun har bare brukt feil ord-hun er skuffet og det skjønner jeg godt.. Men hvis man virkelig ikke har lyst å dra så kan man jo komme opp en hel haug av unskyldinger på at man ikke kan-Men når det gjelder en besteveninne på over 10 år som man i tilegg er forlover til som jeg skrev tidligere da synes jeg saken stilles andeledes, Anonymkode: 95e95...bee "IKKE må man kjøpe en kjole behover ikke den å være dyr-vært bryllup hvor jeg selv og venninner hatt en kjole fra Hennes. Anonymkode: 95e95...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå