AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #21 Del Skrevet 2. mars 2016 Hmmm... Siden siste "ordentlige" forhold er det nå nærmere 8 år. Har hatt et par kortere forhold siden, det siste endte for 5 år siden. Jeg trives som singel, for jeg er dårlig til å være i et forhold... Av og til tar jeg meg i å savne tosomheten og en armkrok, men jeg savner ikke personen jeg er i et forhold og det uunngåelige dramaet/kranglingen/usikkerheten. Anonymkode: ac730...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Egiett Skrevet 3. mars 2016 #22 Del Skrevet 3. mars 2016 Har vært singel et halvt år, og trives med det Har riktignok datet én den perioden, men ble vel enig med meg selv om at det var godt å være singel! Om jeg møter "den rette" er jeg selvsagt klar for et forhold, men akkurat nå nyter jeg livet sånn det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #23 Del Skrevet 3. mars 2016 I 25 år, og jeg er 23. Anonymkode: e69b3...77e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 3. mars 2016 #24 Del Skrevet 3. mars 2016 Har hatt 4 gode år som singel og stortrives med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 3. mars 2016 #25 Del Skrevet 3. mars 2016 5 år. Stortrives som singel, men savner fysisk nærkontakt og god sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 3. mars 2016 #26 Del Skrevet 3. mars 2016 Hele livet minus 26 dager. Er forferdelig lei, særlig siden jeg begynte å planlegge bryllup da jeg var 10 år og har sett minst en venninne som absolutt ikke var interessert i gutter gifte seg to ganger. Er ikke overkresen, det er bare ingen mannfolk som har ytret interesse (ikke langsiktig ihvertfall i 26-dagersfyrens tilfelle) for noe som helst. Jeg har bedt et par fyrer på kino, absolutt ingen interesse tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilali Skrevet 4. mars 2016 #27 Del Skrevet 4. mars 2016 14 måneder. Ønsker meg kjæreste nå, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 4. mars 2016 #28 Del Skrevet 4. mars 2016 13 timer siden, sofie777 skrev: Hele livet minus 26 dager. Er forferdelig lei, særlig siden jeg begynte å planlegge bryllup da jeg var 10 år og har sett minst en venninne som absolutt ikke var interessert i gutter gifte seg to ganger. Er ikke overkresen, det er bare ingen mannfolk som har ytret interesse (ikke langsiktig ihvertfall i 26-dagersfyrens tilfelle) for noe som helst. Jeg har bedt et par fyrer på kino, absolutt ingen interesse tilbake. Hvor gammel er du da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest emer Skrevet 4. mars 2016 #29 Del Skrevet 4. mars 2016 2 år. Jeg er 18 hvert øyeblikk. Jeg elsker å være singellvet. Tror jeg begynner å bli avstandsforelsket i noen og jeg prøver å stoppe det for jeg har ikke tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 4. mars 2016 #30 Del Skrevet 4. mars 2016 11 minutter siden, Trøndermann skrev: Hvor gammel er du da ? Glemte visst å skrive det, er straks 40. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 4. mars 2016 #31 Del Skrevet 4. mars 2016 2 minutter siden, sofie777 skrev: Glemte visst å skrive det, er straks 40. Okay,da er ikke 26 dager i forhold stort nei. Hvis du ikke er spesielt kresen høres det merkelig ut at du ikke har opplevd mer interesse fra menn synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #32 Del Skrevet 4. mars 2016 Ganske akkurat ett og et halvt år. Trives av og til, men er dritlei av dårlig økonomi, høye boutgifter og å ikke være en del av et par. Samtidig er det jo deilig å gjøre hva jeg vil når jeg vil. Etter å ha blitt såret brutalt én gang i mellomtiden leter jeg ikke aktivt etter en kjæreste, men vurderer å gjøre det til våren. Anonymkode: 2d4a8...02b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cashbah Skrevet 4. mars 2016 #33 Del Skrevet 4. mars 2016 1 og et halvt år. Har datet litt, men trives best som singel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. mars 2016 #34 Del Skrevet 4. mars 2016 18 år. Valgt det sjæl etter siste vonde forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #35 Del Skrevet 4. mars 2016 Har vært offisielt singel i 9 mnd, men det er egentlig straks 1 år siden selve bruddet. På mange måter trives jeg veldig godt med å være singel. Deilig å kunne styre hverdagen sin helt som man vil uten å måtte ta hensyn til andre enn seg selv og ungene. Ingen som klager på hva du gjør og ikke gjør. På den andre siden er de fleste av vennene mine i forhold, og veldig opptatte, så jeg savner noen å gjøre ting sammen med. Leter ikke aktivt etter kjæreste ennå, men har ingen plan om å forbli singel lengre enn jeg må, så til våren/sommeren regner jeg med å begynne å se litt. -kvinne i slutten av 30-åra Anonymkode: b4547...c0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 4. mars 2016 #36 Del Skrevet 4. mars 2016 Ca.1000! Synes det er helt OK å være singel, og i alle fall langt bedre enn å være i forhold med sterk turbulens, tror jeg....kanskje.... Er så lenge siden at jeg er sannelig ikke sikker lenger. Har vel glemt eller fortrengt det, men jeg mener å huske at det er ganske "taxing on zie soul and body" til tider.Det er i alle fall det jeg prøver å overbevise meg selv om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #37 Del Skrevet 4. mars 2016 28 år inntil for en måned siden. Jeg stor trivdes som singel men har det bra nå også. Fint å møte en mann som setter meg i balanse og ikke ubalanse som andre Anonymkode: e8d7d...86b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 5. mars 2016 #38 Del Skrevet 5. mars 2016 (endret) Har vært singel i 10 år, først nå jeg begynner å bli klar for noe nytt. Har et håp.... Endret 5. mars 2016 av emilie123 fikk ikke til å skrive med tekst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørr pinne Skrevet 5. mars 2016 #39 Del Skrevet 5. mars 2016 Snart 3 år. Synes det er helt greit å være singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 5. mars 2016 #40 Del Skrevet 5. mars 2016 8 år. Trives vel greit egentlig, men jeg bor med barna mine som er voksne. Savner innimellom det å komme hjem til en som elsker meg, men har vel innsett at jeg forblir singel resten av livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå