Gå til innhold

Hvor lenge har du vært singel?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hmmm... Siden siste "ordentlige" forhold er det nå nærmere 8 år. Har hatt et par kortere forhold siden, det siste endte for 5 år siden. Jeg trives som singel, for jeg er dårlig til å være i et forhold... Av og til tar jeg meg i å savne tosomheten og en armkrok, men jeg savner ikke personen jeg er i et forhold og det uunngåelige dramaet/kranglingen/usikkerheten.

Anonymkode: ac730...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Egiett

Har vært singel et halvt år, og trives med det :) Har riktignok datet én den perioden, men ble vel enig med meg selv om at det var godt å være singel! Om jeg møter "den rette" er jeg selvsagt klar for et forhold, men akkurat nå nyter jeg livet sånn det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt 4 gode år som singel og stortrives med det. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 år.

Stortrives som singel, men savner fysisk nærkontakt og god sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele livet minus 26 dager. Er forferdelig lei, særlig siden jeg begynte å planlegge bryllup da jeg var 10 år og har sett minst en venninne som absolutt ikke var interessert i gutter gifte seg to ganger. Er ikke overkresen, det er bare ingen mannfolk som har ytret interesse (ikke langsiktig ihvertfall i 26-dagersfyrens tilfelle) for noe som helst. Jeg har bedt et par fyrer på kino, absolutt ingen interesse tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, sofie777 skrev:

Hele livet minus 26 dager. Er forferdelig lei, særlig siden jeg begynte å planlegge bryllup da jeg var 10 år og har sett minst en venninne som absolutt ikke var interessert i gutter gifte seg to ganger. Er ikke overkresen, det er bare ingen mannfolk som har ytret interesse (ikke langsiktig ihvertfall i 26-dagersfyrens tilfelle) for noe som helst. Jeg har bedt et par fyrer på kino, absolutt ingen interesse tilbake.

Hvor gammel er du da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 år. Jeg er 18 hvert øyeblikk. Jeg elsker å være singellvet. Tror jeg begynner å bli avstandsforelsket i noen og jeg prøver å stoppe det for jeg har ikke tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Trøndermann skrev:

Hvor gammel er du da ?

Glemte visst å skrive det, er straks 40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, sofie777 skrev:

Glemte visst å skrive det, er straks 40.

Okay,da er ikke 26 dager i forhold stort nei. Hvis du ikke er spesielt kresen høres det merkelig ut at du ikke har opplevd mer interesse fra menn synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ganske akkurat ett og et halvt år. Trives av og til, men er dritlei av dårlig økonomi, høye boutgifter og å ikke være en del av et par. Samtidig er det jo deilig å gjøre hva jeg vil når jeg vil. Etter å ha blitt såret brutalt én gang i mellomtiden leter jeg ikke aktivt etter en kjæreste, men vurderer å gjøre det til våren.

Anonymkode: 2d4a8...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har vært offisielt singel i 9 mnd, men det er egentlig straks 1 år siden selve bruddet.

På mange måter trives jeg veldig godt med å være singel. Deilig å kunne styre hverdagen sin helt som man vil uten å måtte ta hensyn til andre enn seg selv og ungene. Ingen som klager på hva du gjør og ikke gjør. På den andre siden er de fleste av vennene mine i forhold, og veldig opptatte, så jeg savner noen å gjøre ting sammen med.

Leter ikke aktivt etter kjæreste ennå, men har ingen plan om å forbli singel lengre enn jeg må, så til våren/sommeren regner jeg med å begynne å se litt.

-kvinne i slutten av 30-åra

Anonymkode: b4547...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca.1000! Synes det er helt OK å være singel, og i alle fall langt bedre enn å være i forhold med sterk turbulens, tror jeg....kanskje....  Er så lenge siden at jeg er sannelig ikke sikker lenger. Har vel glemt eller fortrengt det, men jeg mener å huske at det er ganske "taxing on zie soul and body" til tider.Det er i alle fall det jeg prøver å overbevise meg selv om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

28 år inntil for en måned siden. Jeg stor trivdes som singel men har det bra nå også. Fint å møte en mann som setter meg i balanse og ikke ubalanse som andre :) 

Anonymkode: e8d7d...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært singel i 10 år, først nå jeg begynner å bli klar for noe nytt. Har et håp....:)

Endret av emilie123
fikk ikke til å skrive med tekst
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 år. Trives vel greit egentlig, men jeg bor med barna mine som er voksne. Savner innimellom det å komme hjem til en som elsker meg, men har vel innsett at jeg forblir singel resten av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...