AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #1 Del Skrevet 1. mars 2016 Og trives du som singel? Anonymkode: 51750...e9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #2 Del Skrevet 1. mars 2016 I 8 år... Nei, skulle gjerne hatt en kjæreste. Anonymkode: c3114...caf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #3 Del Skrevet 1. mars 2016 17 år, skulle ønske det tok slutt snart. Anonymkode: 81b33...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 1. mars 2016 #4 Del Skrevet 1. mars 2016 To og et halvt år. Og nei, ikke spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fox Mulder Skrevet 1. mars 2016 #5 Del Skrevet 1. mars 2016 Har vært litt, trives kjempebra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #6 Del Skrevet 1. mars 2016 Snart et døgn. Trives ikke Anonymkode: d721f...ff8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #7 Del Skrevet 1. mars 2016 Vært singel i tre år, tror jeg, men har datet innimellom over lengre perioder. Har vært 100% singel siden desember. Trivdes veldig godt som singel før, men merker nå at jeg savner en ordentlig kjæreste. Anonymkode: c5c22...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 1. mars 2016 #8 Del Skrevet 1. mars 2016 (endret) To år og tre måneder. Vi var sammen i tre år, og så, like før bursdagen min, av alle dager, forlot hun meg. Jeg gråt hver dag i et helt år og måtte spa meg sjøl ut av senga hver dag. Og det må man jo - sola står opp, vekkerklokka ringer, posten kommer, katta må ha mat, og man har ikke noe annet valg enn å henge med. Ingen andre har fått med seg at verden gikk under. Det gjorde fysisk vondt i kroppen - da hjertesorgen var som verst trodde jeg at jeg skulle dø. I ukevis holdt jeg det skjult fordi jeg ikke var klar til å komme ut ennå, litt av grunnen til at forholdet gikk dukken. Jeg kjenner det ennå fra tid til annen, og selv om jeg ikke tenker så mye på det lenger hender det jeg drømmer om henne, gjerne hvis jeg har hatt litt dårlig råd eller stresset mye. For et halvt år siden meldte jeg meg på en malegruppe. Veldig sosialt og koselig og akkurat nå passer det best å bo alene og heller ha venner. Gruppa har hatt en fin innflytelse på meg. Jeg har sluttet å bite negler og røyke, og hører ofte at jeg ikke erså fjern som jeg var før. Økonomien er også bedre. Ting blir bedre. Endret 1. mars 2016 av AmandaVI 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 1. mars 2016 #9 Del Skrevet 1. mars 2016 17år... Skulle gjerne hatt kjæreste til tider, men digg å slippe problemene venninnene mine har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallis Skrevet 1. mars 2016 #10 Del Skrevet 1. mars 2016 2 år! Begynner og bli klar for å møte en ny nå kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 1. mars 2016 #11 Del Skrevet 1. mars 2016 Ett og et halvt år trives absolut som singel, selv om jeg kunne ønske en kjæreste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #12 Del Skrevet 1. mars 2016 10 år. Går jo greit, men det hadde jo vært fint med en å dele livet med, er jo kjipt å alltid dra på ferie alene, alltid alene på jobbens julebord, i julen, på nyttårsafta, og alle kvelder der en ville krøpet inn i en god armkrok, hatt gode samtaler, delt en flaske vi osv. Men ja, det går fint, tenker jo ikke på slike savn i hverdagen, ser ikke på slike filmer, går ikke tur i solen på en søndag når alle andre er to for da blir det for nært. Man stenger av. Anonymkode: 723c9...8bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #13 Del Skrevet 1. mars 2016 Aldri hatt kjæreste. Vil ha Anonymkode: 442ef...f9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happiest Skrevet 1. mars 2016 #14 Del Skrevet 1. mars 2016 3 år snart! Skulle selvfølgelig ønske at jeg hadde en kjæreste. Jeg er på jakt da. Det er jo litt gøy å date også og å kunne slippe å ta hensyn til en annen. I tillegg kan jeg jo "leve livet" litt i mens Men akkurat nå har jeg planer om å flytte for meg selv så fort det lar seg gjøre, og da må jeg ærlig innrømme at det vil være litt digg å bare ha meg selv å tenke på, og føle litt på friheten når jeg endelig skal bo alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #15 Del Skrevet 1. mars 2016 Mange år. Hater det så jævlig, for jeg er så lei! Anonymkode: 17ff2...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zouk Skrevet 1. mars 2016 #16 Del Skrevet 1. mars 2016 To og et halvt år. Mistrives ikke direkte som singel, men siden i høst har jeg savnet en kjæreste. Etter påske skal jeg begynne å lete aktivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 1. mars 2016 #17 Del Skrevet 1. mars 2016 Vært singel i 10 mnd, men de to siste forholdene mine var langdistanse "tulleforhold", så har egentlig vært singel i 4 år siden forrige seriøse forhold. Stortrives med singeltilværelsen, og blir særere for hver dag som går 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #18 Del Skrevet 2. mars 2016 Alltid. Har hatt lyst på kjæreste, men nå begynner jeg å bli litt usikker. Egner meg sikkert ikke og jeg kan ikke se for meg at noen jeg liker skal ville være sammen med meg. Anonymkode: a1efe...23d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 2. mars 2016 #19 Del Skrevet 2. mars 2016 Litt over et halvt år. Et forhold som egentlig skulle vært over lengre før det ble slutt. Trives med å slippe drama, evig usikkerhet og stadige opp, men helst nedturer. Men så er jo det ikke sånn et bra forhold er. Jeg savner tryggheten, gode øyeblikk og den gode forelskelsesfølelsen, altså de tingene som følger med et bra forhold. Klør litt i fingrene etter å begynne å lete seriøst, men skal prøve å chille litt, prioritere meg selv og sånn en stund fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løkky Skrevet 2. mars 2016 #20 Del Skrevet 2. mars 2016 1 år og 7 mnd. Trives nok veldig godt som singel! Men det hender at jeg kjenner et snev av "kjæreste-savn", kjenner dog ikke det frister mer enn den friheten og "ego-bobla" som jeg nå lever i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå