Gå til innhold

Jenter som har vært sammen med eldre menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde selv en kjæreste som var 11 år eldre fra jeg var 19, og en fuckfriend som var 22 år eldre fra jeg var 23. Har prøvd å date menn på min egen alder, men de blir alt for unge for meg. Det er veldig irriterende, for jeg vet jo at det hadde vært greit å finne noen på min alder, men hver gang jeg drar ut med dem, så finner jeg barnslige trekk som jeg ikke orker, sorry! 

Men det trenger da aboslutt ikke være de eldre mennene som har utnyttet henne? For min del fikk jeg minst like mye ut av mine forhold til eldre menn som de fikk. Når folk har passert 20, så pleier de å ha romantiske og/eller seksuelle forhold bak seg, og det må man nesten takle om man skal date mennesker over 20. 

Anonymkode: 6d4a1...d8b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, Leonardo skrev:

Akkurat det var egentlig bare en spøk. 

Etter min erfaring er ikke alder noen garanti for at man er reflektert og har livserfaring, det handler mer om hva man har gjort med årene man har levd enn hvor mange år man har levd. At en person er 50 er altså ikke noen garanti for at han har opplevd mer enn noen på 20.

Generelt sett vil nok en kvinne på 30 være mer moden enn en på 20, men jeg personlig synes mange jenter i begynnelsen av 20-årene er overraskende oppegående og reflekterte. Selvsagt ikke i nærheten av mitt modningsnivå og intellekt, men det hadde jo vært urealistisk ettersom de færreste er det uavhengig av alder.
:) 

Takk for svar!

Enig i det du skriver. Det kommer jo selvsagt helt an på. Kjenner flere som er over 30 og over 40 som lett kunne blitt tatt for å være i 20-årene mtp personlighet osv.

Anonymkode: 81210...cd5

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi! 20 år er mye.

Anonymkode: 071c0...6de

Det er en del, ja. Tenker jo på det. Men når vi snakker sammen føles det ikke som at han er så mye eldre enn meg. Blir verre senere kanskje... Men dumt å tenke sånn hvis dette kan bli bra.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er en del, ja. Tenker jo på det. Men når vi snakker sammen føles det ikke som at han er så mye eldre enn meg. Blir verre senere kanskje... Men dumt å tenke sånn hvis dette kan bli bra.

Det kommer vel litt an på hvor gammel du er, tenker jeg. Jeg reagerer mest på stor aldersforskjell hvis den yngste er veldig ung, tenåring eller veldig tidlig i tyveårene f.eks.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer vel litt an på hvor gammel du er, tenker jeg. Jeg reagerer mest på stor aldersforskjell hvis den yngste er veldig ung, tenåring eller veldig tidlig i tyveårene f.eks.

Jeg er 25. Har vel nesten aldri falt for noen på min egen alder eller yngre. Det er alltid de eldre jeg tiltrekkes av. Skulle selvsagt ønske han var litt yngre, men hva skal man gjøre, liksom. Dessuten er han ikke grå i håret eller ser veldig mye eldre ut enn meg.

Skrevet

Jeg skal gifte meg med min kjære som er 14 år eldre. Jeg traff han da jeg var 22, er nå 24. :rolleyes: Ville ha mann, ikke gutt, og med det innlegget der så er det ganske klart hva du er. 

AnonymBruker
Skrevet

Dumpa en mann som var 10 år eldre enn meg. Han var så umoden så jeg holdt ikke ut. 

Anonymkode: 75184...edf

Gjest Tekola
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt, avsporinger og spekulasjoner.

Tekola, admin.

Skrevet

Når jeg var 16-25 år falt jeg ofte for eldre menn, eldste var 20 år eldre enn meg, funket fint det, men ikke noe jeg ønsket å leve med og bli gammel med, for da blir forskjellene fort store. Nå er jeg gift og har tre barn med en mann som er ett år yngre enn meg :) Vet jo selvfølgelig ikke om vi vil leve lenge sammen, men oddsene er i hvertfall litt bedre enn om han var femten år eldre... 

AnonymBruker
Skrevet

Selv er jeg født i 92 og har i lang tid holdt på med en som er 13 år eldre enn meg, har funket veldig bra.

Anonymkode: e1da9...dea

AnonymBruker
Skrevet
Den 3/3/2016 at 11.52, AnonymBruker skrev:

Takk for svar!

Enig i det du skriver. Det kommer jo selvsagt helt an på. Kjenner flere som er over 30 og over 40 som lett kunne blitt tatt for å være i 20-årene mtp personlighet osv.

Haha!  DA er man forbannet  umoden. Dette kombinert med en kropp i forfall? Ikke før helvete fryser til is vil jeg ta til takke med en GAMLING. Om jeg var uattraktiv , hadde jækli med issues , bodde på gata da måtte jeg muligens ty til en  "pappa".  

Har takk og pris jevnaldrende tilgjengelig , det gjelder også venninnene mine.  Det er ÅRENE i livet som teller  så reinspikket løgn å si en på 50 kan ha samme erfaringsnivå som en på 20.  Stakkars de som må gå for hengerumper. Æsj! 

Anonymkode: 62932...ef9

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha!  DA er man forbannet  umoden. Dette kombinert med en kropp i forfall? Ikke før helvete fryser til is vil jeg ta til takke med en GAMLING. Om jeg var uattraktiv , hadde jækli med issues , bodde på gata da måtte jeg muligens ty til en  "pappa".  

Har takk og pris jevnaldrende tilgjengelig , det gjelder også venninnene mine.  Det er ÅRENE i livet som teller  så reinspikket løgn å si en på 50 kan ha samme erfaringsnivå som en på 20.  Stakkars de som må gå for hengerumper. Æsj! 

Anonymkode: 62932...ef9

Ikke kropper i forfall på de jeg kjenner, nei. Hengerumpe når man er 50? :P Jeg skreiv ikke samme erfaringsnivå, jeg mener personlighet, interesser osv. På deg høres det jo ut som at man er halvdød når man er 50! Man kan faktisk være ung til sinns+ha erfaring, you know.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...