Gå til innhold

Jenter som har vært sammen med eldre menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

To av kjærestene mine har vært 10 og 13 år eldre enn meg. Grunnen til at jeg har valgt eldre menn er fordi de er mye tryggere på seg selv, de bryr seg ikke om man er litt stresset i forholdet, man kan snakke med de om alt mulig fordi de har vært gjennom det meste før. De er rett og slett MENN! Men nå som jeg er midten av 30-årene og singel igjen så har jeg begynt å se etter yngre menn fordi nå er jeg så trygg på meg selv og vet hva jeg vil selv. Dessuten er yngre menn veldig kjekke😜

Anonymkode: 6fa36...0ea

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg er 22 og typen min er 30:)

Anonymkode: f46c2...475

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så skjedde det igjen. Var på date nummer 3 med en herlig jente. Mot slutten av daten fikk jeg høre at hun har hatt noe av og på med en mann på over tredve. Selv blir jeg 25, mens hun nettopp fylte 23. Jeg fikk en veldig vemmelig følelse og ble faktisk fysisk uvel. For en 93 modell å holde på med en mann som er 10 år eldre gir meg dårlige følelser. De holdt på i flere år.

Jeg liker ikke tanken på at han kan ha misbrukt sin posisjon som eldre til å skaffe seg sex med henne. Føler at jeg selv nesten reduserer henne som individ og det blir jo helt feil. Jeg vet at disse følelsene er ganske vanlige hos oss menn- har snakket med en del kompiser om det her, og flere av de sier at det er en stor turn-off. Hva kan jeg gjøre?

Anonymkode: 4ded2...fc9

Dump han!

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min mann er nesten 20 år eldre enn meg. Vi har vært sammen siden jeg var 15 år. Du har et problem med mennewkesynet ditt. 

Anonymkode: 5164e...23e

Æææææsjjjj!!. En på 35 går for ULOVLIG 15 åring!  Nei, det er bedritent. Å kaste bort ungdommen på en hengeræv, aldri oppleve spennende dating,  sex osv med flere,  ikke minst med jevnaldrende høres ut som et fengsel. Hvor var foreldrene dine. 

Anonymkode: 62932...ef9

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Æææææsjjjj!!. En på 35 går for ULOVLIG 15 åring!  Nei, det er bedritent. Å kaste bort ungdommen på en hengeræv, aldri oppleve spennende dating,  sex osv med flere,  ikke minst med jevnaldrende høres ut som et fengsel. Hvor var foreldrene dine. 

:ler: 

Anonymkode: 5164e...23e

• Liker 2
Skrevet

Ler. Er dette noe å bry seg om?

Alle elsket Tor Milde..enda han som 48åring var sammen med ei jente på 17... Han fikk da aldri tyn for det!

Skrevet

Jeg hadde ikke draget i 20-åra. Nå tidlig i 30-åra drar jeg damer som bare det, og har en tendens til å date jenter som er rundt 21 til 27 ettersom de er i samme livssituasjon som meg, ser bedre ut og ikke desperate etter å få barn enda. De på min egen alder som jeg beundret på avstand før er nå interreserte i meg, men jeg er ikke interresert i dem lengre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når unggutta oppfører seg slik du gjør TS så er det en selvfølge at vi ikke orker det i lengden. Du som så mange andre smågutter på din alder har en mental utvikling på 12 år, usikker på seg selv til 1000 noe som kommer klart frem hos deg. 

Er selv sammen med en som er 14 år eldre enn meg, vi ble sammen da jeg var 21 og har vært det noen år nå. Jeg forstår mer og mer at jeg ikke akkurat har gått glipp av så mye når det skal så lite til fot å true din og gjevnaldrende sin "maskulinitet" og selvsikkerhet. Vent noen år så vokser du det sikkert av deg.

Anonymkode: e727b...660

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Summers skrev:

Du er ikke en mann,  men en eldre dame som prøver å få yngre damer til å slutte å utkonkurere deg.

Du er litt for paranoid Summers

Anonymkode: 4b7d1...d2a

• Liker 3
Gjest Blomsterert
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så skjedde det igjen. Var på date nummer 3 med en herlig jente. Mot slutten av daten fikk jeg høre at hun har hatt noe av og på med en mann på over tredve. Selv blir jeg 25, mens hun nettopp fylte 23. Jeg fikk en veldig vemmelig følelse og ble faktisk fysisk uvel. For en 93 modell å holde på med en mann som er 10 år eldre gir meg dårlige følelser. De holdt på i flere år.

Jeg liker ikke tanken på at han kan ha misbrukt sin posisjon som eldre til å skaffe seg sex med henne. Føler at jeg selv nesten reduserer henne som individ og det blir jo helt feil. Jeg vet at disse følelsene er ganske vanlige hos oss menn- har snakket med en del kompiser om det her, og flere av de sier at det er en stor turn-off. Hva kan jeg gjøre?

Jeg tror du føler deg truet. Det er nok der det ligger,en slags sjalusi. Du tror disse "eldre"mennene har mer å fare med enn deg. Forskjellen er at de kanskje har mer erfaring fordi de har levd noen år lenger.

Jobb med selvtilliten din. Det er der det ligger.

Vi som har bikket 40 smiler ofte over at jenter liker "erfarne"menn på 30. For oss er det ikke så stor forskjell på 25 og 30 akkurat. 

Vær selvsikker og laidback. Ikke vær redd for å vise oppmerksomhet og gi kmplimenter(ikke overdriv da,men gi det når du tenker noe pent/fint du mener). 

Det er det som er litt av forskjellen når en blir eldre. En er ikke så redd for å vise at en bryr seg,og blir litt tryggere på seg selv. Det er nok det jenter setter pris på. En kan lære seg dette tidligere: -)

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Jerry Lee skrev:

Ler. Er dette noe å bry seg om?

Alle elsket Tor Milde..enda han som 48åring var sammen med ei jente på 17... Han fikk da aldri tyn for det!

Feil!  Kjenner ikke noen som syns han var noe annet enn en ekkel gammel uatttaktiv gris. Til å spy  av. Trist han er død men det er det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når unggutta oppfører seg slik du gjør TS så er det en selvfølge at vi ikke orker det i lengden. Du som så mange andre smågutter på din alder har en mental utvikling på 12 år, usikker på seg selv til 1000 noe som kommer klart frem hos deg. 

Er selv sammen med en som er 14 år eldre enn meg, vi ble sammen da jeg var 21 og har vært det noen år nå. Jeg forstår mer og mer at jeg ikke akkurat har gått glipp av så mye når det skal så lite til fot å true din og gjevnaldrende sin "maskulinitet" og selvsikkerhet. Vent noen år så vokser du det sikkert av deg.

Anonymkode: e727b...660

Vel, du vet sannelig ikke hva du går glipp av !

Det er noe umodent kombinert med begynnende fysisk forfall med halvgamlinger som går etter de på 21.

Kunne ikke falle meg inn! Du har jo ikke peiling på hva jevnaldrende har å tilby ettersom du kaster bort all denne tiden !   En Livsløgn å tro at jevnaldrende liksom er så umodne. Det er tull!  Det er MOTSATT,  det er eldre ekle som igler  seg innpå altfor unge som er de virkelig umodne!  Så en slik mann er begge disse tingene: umoden + redusert fysikk. Motbydelig.   Det er for sent å angre når en selv blir 45 år  og hele livet er brukt på nå snart pleiepasienten med null ereksjon å tilby.  JA! Over 50%av menn over 40 har erectic dysfunction I en grad.    

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At hun har vært sammen med en over 30 tror jeg ikke du trenger å bekymre deg for. Det er ofte svært liten forskjell på en mann på 25 og en mann i begynnelsen av 30 åra. De jentene i 20-åra som blir sammen med menn over 40 derimot blir jeg kvalm av. Da blir de kun trofe-koner, som er fine å vise fram og ha sex med. leketøy for en kort stund. Hvor dum kan man bli... Klart, de får jeg gjerne utnyttet at mannen har litt penger da. Så det er vel en gjensidig utnyttelse på en måte.

Anonymkode: 25b5d...7f7

AnonymBruker
Skrevet

Men tenker ikke jentene at det er rart å bli sammen med en som er mye eldre. Jeg tenker da at han enten er umoden, ikke blir likt av kvinner på egen alder eller ikke er ute etter noe forhold

Gjest Leonardo
Skrevet

30 år gammel mann sjekker inn i tråden. Er i mitt livs beste form både fysisk og mentalt, så ikke noe forfall å spore hittil.

Siste erobring var en 21 år gammel jente. Forrige var 23. Før det hadde jeg en på 40.

Jeg liker unge jenter. Historiene deres er kortere. 23 er nok perfekt for meg.
:) 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Leonardo skrev:

30 år gammel mann sjekker inn i tråden. Er i mitt livs beste form både fysisk og mentalt, så ikke noe forfall å spore hittil.

Siste erobring var en 21 år gammel jente. Forrige var 23. Før det hadde jeg en på 40.

Jeg liker unge jenter. Historiene deres er kortere. 23 er nok perfekt for meg.

Kan du utdype det du sier om at historiene deres er kortere? :)

Jeg liker en litt eldre mann og tenker at min manglende livserfaring kanskje kan bli litt kjedelig for han i lengden... Han har jo levd og opplevd så mye mer.

Anonymkode: 81210...cd5

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker en litt eldre mann og tenker at min manglende livserfaring kanskje kan bli litt kjedelig for han i lengden... Han har jo levd og opplevd så mye mer.

Hvor mye eldre enn deg er en litt eldre mann egentlig?

Anonymkode: 071c0...6de

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye eldre enn deg er en litt eldre mann egentlig?

Ok, tok litt lite i... 20år eldre.

Gjest Leonardo
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat det var egentlig bare en spøk. 

Etter min erfaring er ikke alder noen garanti for at man er reflektert og har livserfaring, det handler mer om hva man har gjort med årene man har levd enn hvor mange år man har levd. At en person er 50 er altså ikke noen garanti for at han har opplevd mer enn noen på 20.

Generelt sett vil nok en kvinne på 30 være mer moden enn en på 20, men jeg personlig synes mange jenter i begynnelsen av 20-årene er overraskende oppegående og reflekterte. Selvsagt ikke i nærheten av mitt modningsnivå og intellekt, men det hadde jo vært urealistisk ettersom de færreste er det uavhengig av alder.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, tok litt lite i... 20år eldre.

Oi! 20 år er mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...